joi, 7 iulie 2011

Barbatii nu observa pantofii cu toc !!


Multe femei isi sacrifica sanatatea si propriul confort pentru a atrage atentia barbatilor cocotate pe o pereche de tocuri inalte si sexy, insa cercetatorii le atrag atentia ca eforturile lor sunt fara sens.
"Descaltati-va!", le transmit acestia femeilor epuizate de cataligele inalte, pentru ca "barbatii nici macar nu le observa!".
Potrivit expertilor, barbatii privesc intai zona superioara a trupului unei femei, astfel incat nici nu pot face diferenta intre o femei care poarta tocuri si alta care nu poarta.

Asa sa fie oare? :)

sursa:www.intrefete.ro

52 de comentarii:

  1. Daca nu ai minte, la ce-ti folosesc tocurile? Sa fii un cocostarc?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dreamer : e plin de cocostarci :))
    dar poate ca asta este pasarea preferata a barbatilor...sau poate nu...sa vedem ce au ei de spus :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    Pai se stie ca femeile fac tot ceea ce fac, nu pentru barbati ci pentru celelalte femei!
    Daca il intrebi pe un barbat cu ce a fost imbracat iubita/sotia/amanta etc. ieri, habar nu are sa raspunda.
    De incaltari nu mai vorbim!
    Nici ridurile nu le vad prea bine, insa le sar in ochi formele!

    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am o pasiune pentru pantofi şi - să mă ierte bărbaţii care citesc, dar mi se cam drapelează de părerea lor despre asta.
    :)
    Am sute de pantofi. Nu, nu exagerez absolut de loc. Pe unii nu i-am purtat nici măcar o singură dată.
    Deseori mă aşez în faţa rafturile în care stau aşezaţi cei adecvaţi sezonului în care ne aflăm şi-i privesc.
    Unii oameni merg la muzee, alţi ies în natură să se bucure de un peisaj, eu...îmi privesc pantofii!
    :))))))))
    Sunt fascinată de forma lor, de măiestria cu care au fost realizaţi, de imaginaţia creatorului şi varietate de forme şi modele.
    Şi ca să nu divaghez prea mult, chiar azi am purtat o pereche de opincuţe care m-au făcut să mă simt penibil. Pentru că n-aveau toc. Şi mersul a fost o tortură: mă dureau gambele. Atâta timp am mers pe tocuri încât atunci când nu port, am un mare disconfort.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))
    te pricepi la femei...acum nu mai am nicio indoiala :))
    adevarat...de cele mai multe ori femeile isi imagineaza ca barbatii le privesc...prin ochii unei femei...
    ei nu obsrva forma...observa formele...cum bine zici:))

    ti odio...again :))

    RăspundețiȘtergere
  6. TOTI babatii observa pantofii cu toc.
    unii ii observa pentru ca pun in evidenta o anumita parte a corpului femeii :D
    ceilalti pentru ca sunt invidiosi :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Blue: esti o fericita colectionara inteleg :)
    pantofii cu toc-se spune-reprezinta un simbol falic...acum...de-o fi sau nu asa...tu esti psihologul :)
    mie imi plac pantofii colorati-balerinii in special si cizmele cowboy....asa numitele ciocate...
    imi place sa le port cand imbrac rochii...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. sfbacterie: nu-mi ramane decat sa te cred :))
    asta cu invidia mi-a placut teribil :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Să fiu sincer? A trecut aşa de mult timp de când mă uitam că... am uitat! :))
    Nu, fiecare bărbat are propriile preferinţe, n-ai să prea găseşti doi la fel. Apoi, ştii cum e cu gusturile fiecăruia..., nu poţi să...

    RăspundețiȘtergere
  10. O, cum nu le observa?
    Mai stii cat de mediatizata a fost madam udrea pentru asta? "Nu conteaza cat de lung ai tocul, ci conteaza cat si ce muncesti"...jaaaaalnic!
    barbatul care nu observa tocurile, e chior.

    RăspundețiȘtergere
  11. Max: nu vreau sa cred ca ai uitat...si nici nu cred :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cleo : asa ma gandeam si eu...
    totusi...am aflat ca barbatii vad mai bine decat femeile :)

    RăspundețiȘtergere
  13. :)
    Cam da...

    Sau poate că într-o altă viaţă am fost cizmăriţă.
    :))))))
    Nu cred în aiureala cu simbolul falic, pentru că la mine e mai mult o chestie de satisfacţie estetică. Şi îi cumpăr pentru a-i putea admira de câte ori am chef.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu este adevărat. Rectific. NU. Este adevărat. Nu observăm detaliile, dar observăm rezultatul final. Adică nu vedem nici tocuri, nici machiaje și altele dar vedem o tot unitar care place. Adică nu-mi pot închipuii o femeie într-o rochie de seară și în adidași.

    RăspundețiȘtergere
  15. :))
    Mi odii ma mi ami!
    Guarda qui
    Una canzone senza alcuna connessione, solo titolo.
    :)
    ... noi pensiamo occasionalmente la stessa cosa!
    :))
    Ti auguro una splendida notte .

    RăspundețiȘtergere
  16. Blue: colectionara...cum spuneam :)
    mi-ar placea sa stiu ce culoare au pantofii tai preferati...:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Zodrac : nici eu nu vreau sa-mi imaginez :)
    a fost o vreme cand se purtau ghete militare si rochii din voal sau matase...prin anii 90 cred :)

    in rest vad ca esti un fin observator si un bun cunoscator :))

    RăspundețiȘtergere
  18. :)
    Mie mi-a placut mandra mea in rochie de seara si in adidasi!
    Isi luase si o mimica care se "asezona" cu neasortarea.
    :))
    Sa le fi vazut fetele celorlalti...

    RăspundețiȘtergere
  19. andrei : :)
    amare...odiare...significa sognare :)
    si gandul mi-a fugit la magazinul cu bunatati din postarea ta de ieri :))

    inca ascult...la notte :)

    RăspundețiȘtergere
  20. andrei: sunt sigura ca tu ai fost "accesoriul" fara care tinuta ei nu ar fi avut atat de mult farmec...:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Asa, e pantofii, doar ei, nu conteaza! Efectul tocurilor e cel admirat. Si panglicutele aferente, prezentate in poza. (Nu neaparat roz!)

    RăspundețiȘtergere
  22. Frumos spus draga mea,
    frumusețea nu stă în tocuri!
    Un weekend de vis să ai!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  23. depinde de lungimea fustei... ;)

    RăspundețiȘtergere
  24. Liviu V: un tablou viu...sau insufletit...
    sau insufletitor? :)

    RăspundețiȘtergere
  25. *ELENA* : nu sta...e foarte adevarat...dar o poae sublinia sau urati cu totul...
    o zi frumoasa iti doresc...pup :)

    RăspundețiȘtergere
  26. mosu: sunt sigura ca nu faci referire la "poale lungi si minte....." :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Este problema femeilor cu ce se incalta, eu ma incalt cu ce imi este comod si aste este important pt mine.

    RăspundețiȘtergere
  28. Mircea: si eu care ma intorceam zambind de pe pajistea ta perfecta...si tu...atat de serios in dimineata asta :))

    RăspundețiȘtergere
  29. nu, nuuu.... ma gandeam insa ca daca fusta e foarte lunga si acopera tot, tocul nu mai conteaza...
    la fel si daca fusta e foarte scurta si descopera tot...
    dar intre ele va fi imediat remarcat! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Pe pajistea mea nu ai nevoie de tocuri, e atat de placut sa umbli descult :)

    RăspundețiȘtergere
  31. @Pandhora..ciocatele sunt si preferatele mele..cu rochite scurte sau jeansi :)) Balerinii si tocurile foarte inalte nu sunt pentru mine. Barbatii poate nu observa pantofii..dar observa atitudinea femeii..si atitudinea noastra e influentata de pantofi..acestia de fac sa ne simtim intr-un anume fel..atragatoare, feminine, sexy...Pentru mine insa cel mai important e sa pot merge mult pe jos..sa pot dansa..fara sa ma doara picioarele :)

    RăspundețiȘtergere
  32. mosu: am inteles...esti un cunoscator :))

    RăspundețiȘtergere
  33. Mircea : mi-e dor sa simt iarba adevarata sub talpi :)

    RăspundețiȘtergere
  34. fly2sky: atitudinea face mai mult decat orice pantof cu sau fara toc...cu asta te nasti...sau nu :)
    ma bucur ca iti plac si tie ciocatele :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Hmmm...nu sunt sigur de asta. Eu cred ca se vede totusi diferenta atunci cand o femeie isi pune tocuri...

    RăspundețiȘtergere
  36. Eu sunt chior cum zice Cleo. Au dreptate expertii, uite de exemplu pantoful cu picior din poza chiar ma deranjeaza acolo unde este!

    RăspundețiȘtergere
  37. Sunt persoane care nu sunt obisnuite sa poarte tocuri, dar asta nu inseamna ca nu sunt elegante, iar un barbat care are gusturi observa acea eleganta, nu stau sa admire fiecare piesa in parte.

    PS: eu nu port "toace"!

    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  38. nu pot sa cred ca nu observa; un mers mai leganat face diferrenta :)

    RăspundețiȘtergere
  39. si eu care credeam ca va puneti tocuri ca sa ne uitam la sanii vostrii mai bine :))

    RăspundețiȘtergere
  40. Rappa_ru': crezi dar nu esti sigur :))

    RăspundețiȘtergere
  41. Dan: acum ce sa fac...e prea tarziu ca sa mai schimb ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  42. C.L.M.: atitudinea face totul cum spuneam mai sus...poti purta balerini si sa arati ca si cum ai fi pe tocuri :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Sophie: am primit semnale clare ca observa :))

    RăspundețiȘtergere
  44. si eu am o colectie maaaare de pantofi, în toate culorile, cu sau fara toc. Nu m-am gândit niciodata sa port un anumit pantof pentru un barbat! Nu m-am gândit niciodata ce parere ar putea avea... Sunt egoista? :) încaltamintea o asortez la tinuta vestimentara si trebuie sa fie în ton perfect cu poseta - asta este parerea mea. Restul, a au toc cui sau ortopedic, ca sunt balerini sau slapi...este chestie de moda si gust.
    Pupici Pandhora :-*

    RăspundețiȘtergere
  45. CARMEN: nuuu...esti o femeie cu capul pe umeri si picioarele frumos incaltate pe pamant :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Eu cred că mulți bărbați observă tocurile,mai ales dacă tocuri se continuă cu forme frumoase, plăcute ochiului lui!Eu am observat tocurile și am admirat femeile care erau avantajate de purtarea tocurilor înalte.Au fost și caricaturi(nu descopăr eu America prin asta)!

    RăspundețiȘtergere
  47. Se-cret : sublinierea frumusetii face parte din firescul vietii...dar cand nu prea ai ce sublinia...devine dureros :))

    RăspundețiȘtergere
  48. eu nu le observ la propriu dar stiu in secunda doi daca poarta sau nu; e vorba de o anumita arcuire a "partii superioare". evident.
    voiam sa spun, mai ales, ca "fara toc" tine de tipul - ingenua si "cu toc" de tipul - rafinata. acum, depinde cum isi armonizeaza femeia tipul, atitudinea, accesoriile. mie-mi plac foarte mult femeile accesorizate ete asa:
    (premeditasem sa arunc video-ul :); incepe "ca viata", postul lui AR, special zic asta pentru ADEVAR, acolo, atunci, aici, acum, mereu :)))

    http://www.youtube.com/watch?v=Zl-w1ic_Fgc
    frumos accesoriu goliciunea ;) a, nu (ba da), LUMINA.

    RăspundețiȘtergere
  49. cosmin : esti si-in cazul femeilor-un degustator :)
    o sa vad acasa video-ul...observ ca il pomenesti pe andrei mai des ca la biserica...baietii si jocurile lor :))

    goliciunea pe care o descoperi si nu o expui...da...un accesoriu care nu se potriveste tuturor femeilor :)

    RăspundețiȘtergere
  50. pai tocmai "pomenirea" s-a autodefinit; adica, explicatia credeam ca am dat-o.
    eu las intotdeauna ce-i mai bun la sfarsit; si ma refer la biserica nu la femei ;)

    RăspundețiȘtergere