duminică, 17 iulie 2011

Delta Dunarii si ai ei nuferi....

20 de comentarii:

  1. ce de flori care nasc sori! (legendele egiptene spun ca soarele a rasarit primaa oara dintr-un nufar)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că-i cald acum şi-n Deltă! :)
    Frumoşi nuferi, aliniaţi aşteptau îmbarcarea, nu i-a luat nimeni...

    Mă duc să beau o bere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nuferii acestia mi-aduc aminte de Baile Felix. Un loc de care mi-e foarte dor si pe care cred ca o sa-l vizitez cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar că sunt mulţi pe aici!
    Ultima dată când am fost în Deltă, m-au mâncat gângăniile, ceva de groază! Culmea este că acasă, ţânţarii mă ocolesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Erys: nu stiam legenda dar mi se pare superba ideea...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Scorchfield : cred ca deja ai terminat berea pana am raspuns eu :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Zodrac : nu am ajuns la Baile Felix...dar m-am indragostit de Oradea :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Max Peter : noi folosit un spary foarte bun si nu am avut nici un fel de probleme...totusi nu mi s-a parut ca sunt multi tantari...erau in schimb multi pescari :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nuferii sunt minunati!
    De Delta mi-e dor, ultima data am fost în 2000; anul viitor în vara am programat o tura mare prin tara si dorim si o zi doua în Delta.
    Si eu am doi nuferi în iaz, unul rosu, care înca nu a înflorit si unul alb, care se închide în curând (fiecare are doar o floare, nu e spatiu mai mult)
    Sa ai o duminica minunata Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. CARMEN: si noi am fost in Delta acum 3 ani dar ne dorim sa revenim...sper ca anul viitor o sa fiti acolo si o sa va bucurati de privelistea covorului de nuferi :)

    cred ca nufarul rosu este superb...nu cred ca am vazut nuferi altfel decat albi si galbeni...
    o duminica linistita iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Și acesta se numește paradis! Iar tu o comoară pentru că ne-ai oferit și nouă o bucățică din el.

    RăspundețiȘtergere
  12. Delta este altceva decat orice....si eu sper sa revin acolo...special in Sulina și Rosuleț...

    RăspundețiȘtergere
  13. voiam sa zic ca nu stiam ca exista si nuferi rosii, corecteza te rog...am dat enter din greseala, cand de fapt voiam sa corectez.

    RăspundețiȘtergere
  14. delta e un loc de basm; pana acum am vazut foarte putin din ea, dar perseverez :)

    RăspundețiȘtergere
  15. dmd.:da...este atat de altceva...parca apa a inlocuit pamantul :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Cleo: asta ii spuneam si eu lui Carmen...nu stiam ca exista nuferu rosii...eu sper sa-i faca o poza celui pe care il are :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Sophie: sunt sigura ca perseverenta te va duce...in Delta :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte frumos filmulețul și nuferii sunt minunați.Păcat,doar,că au fost filmați în viteză prea mare.Pentru cine nu poate vedea deloc este și așa interesant!

    RăspundețiȘtergere
  19. Se-cret : da...asa e...din pacate a fost dificil de filmat pentru ca salupa avea viteza...

    RăspundețiȘtergere