luni, 25 iulie 2011

ENNIO MORRICONE - For a Few Dollars More


14 comentarii:

  1. E o lecţie frumoasă pentru iubitorii grifului. M-ai atins de două ori: odată pentru că îmi aduc aminte de vremea când eram puşti şi adoram western-urile, a doua pentru că m-ai făcut să-mi aduc aminte de anii de după liceu, când m-am "jucat" şi eu puţin cu griful - am fost basist într-o mică trupă fără pretenţii prea mari...

    RăspundețiȘtergere
  2. o usoara relaxare dupa o zi de luni

    RăspundețiȘtergere
  3. Max Peter: imi place chitara ca instrument...imi place sa o ascult...in rest sunt nepriceputa vis-a-vis de componentele ei :))
    mi se facuse dor de clasicele western-uri...imi amintesc cu ce emotie mergeam la cinematograf ca sa-l vad pe Clint Eastwood de exemplu...eram definitiv indragostita de el...cred :))

    ahaa...descopar lucruri noi in ceea ce te priveste...am simtit eu ca ai suflet de artist...sub acoperire :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sophie: ohhh da...si inca ce zi de luni am avut :((

    RăspundețiȘtergere
  5. Era un serial care avea melodia asta in generic :)
    Of, amintirile ma chinuieste :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasă piesa și m-au năpădit nostalgiile și pe mine cu acele filme văzute „pe vremuri”!Mulțumesc pentru momentele plăcute pe care mi le-ai făcut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Se-cret : cu drag Sergiu...cu drag:)

    RăspundețiȘtergere
  8. faina piesa! pentru o seara de relax.
    :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Ennio Morricone și Goran Bregovici uriașii muzicii de film. Morricone mi-aduce aminte de filmele văzute cu tata.

    RăspundețiȘtergere
  10. Zodrac: urmeaza si Goran Bregovici...doar ca imi este greu sa aleg...:)

    RăspundețiȘtergere
  11. CARMEN : imi place sa ascult chitara :)
    pup si eu Carmen :)

    RăspundețiȘtergere