miercuri, 13 iulie 2011

Florin Chilian - Sa nu ucizi!



Ai dreptul sa stii
Ca un cuvant
Poate sa deschida un mormant
N-ai drept sa te ierti
Prea usor
N-ai drept sa omori
Visele din zori
Ce alt om zidesc
Ce-n alt om traiesc
N-ai drept sa ucizi
N-ai drept sa decizi
Ce-i bun pentru el
Chiar daca el vrea
Chiar daca-i asa
Nu e viata ta
Exista bine , exista rau
Sunt amandoua in drumul tau
Exista viata in viata ta

Exista ura si dragostea numai alegerea-ï a ta...

25 de comentarii:

  1. Este totuşi ceva mai teribil decât aceasta: uciderea speranţei!

    RăspundețiȘtergere
  2. emotionante versuri! si cât adevar se împleteste între versuri... Superb!
    Noapte buna! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Max Peter: m-ai intristat...
    e nimicitor sa nu mai speri...

    RăspundețiȘtergere
  4. CARMEN : adevarul impletit intre versuri...da...acolo este miezul...

    o noapte buna iti doresc si eu cu mult drag Carmen...pup

    RăspundețiȘtergere
  5. minunate versuri, un indemn de desavarsire a prudentei...despre oamenii ce-ti fura viata cu un zambet, da, acum stiu si maine-i in trecut :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu vreau sa fiu crud, dar e primordial sa nu mint. De ce oare uneori ne grabim sa ne lasam prada cate unei impresii fara temei? Truismele, platitudinile sufoca adevarurile! Acest asa zis poem, compunere neghioaba de (vai! celebrul)"Chician" e o insailare de propozitii modeste, rime penibile, plin de echivocuri - asa-zisa "muzica usoara".

    RăspundețiȘtergere
  7. Erys : "maine-i in trecut" .... sunt doar cateva cuvinte...dar ce cuvinte...ard...cuvinte care ard...
    si iata cum "azi" nici nu exista...

    RăspundețiȘtergere
  8. Liviu V : pana si cuvintele vibreaza diferit pentru fiecare dintre noi...
    senzatia de bine-rau frumos-urat ne este indusa diferit pentru simplul motiv ca suntem...diferiti...

    iti multumesc pentru transanta sinceritate Liviu :)

    RăspundețiȘtergere
  9. am mai trecut odata sa-ti fac o recomandare muzicala : Etta James o melodie de suflet...

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc CARMEN...ascultand-o imi dau seama ca stiu vocea dar nu o stiam pe ea :)
    imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  11. :)
    Ma iarta, pandhora!
    Un om de tot rahatul canta despre lucruri pe care le-a invatat mecanic.
    Un om care a batut o fiinta mica si delicata, in opinia mea, ar trebui sa coboare de pe scena publica si sa nu mai deschida gura niciodata ca intineaza toate cuvintele.
    :)
    Ma revolta ca ies in fata mizerabilii precum paduchii.

    Ma iarta, inca o data!
    Nu-l suport pe individ de cand am aflat povestea trista a Mariei (fosta lui sotie, fata aceea care canta melodia "ochii tai").
    Nu-mi placea cum canta nici inainte... acum, de l-as vedea pe strada, i-as spune "cateva cuvinte, cred ca 10)!

    O seara faina, racoroasa, iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  12. chiar nu am stiam povestea asta andrei...pacat...pacat...
    inca o dovada ca omul si artistul sunt doua persoane diferite...
    melodia aia "ochii tai" imi punea mereu un nod in gat...
    stii ca detest violenta...m-a intristat ce mi-ai spus dar ma bucur sa aflu cine se gaseste in spatele vocii care care cata despre cele 10 porunci...

    o noapte senina ca tine sa ai andrei...

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu cred ca el canta despre cele 10 porunci...

    RăspundețiȘtergere
  14. Dreamer: viziunea lui asupra celor 10 porunci...

    RăspundețiȘtergere
  15. 10 savarine nu reprezinta viziunea cuiva despre cele 10 porunci...

    RăspundețiȘtergere
  16. E etraordinar omul acesta, ca să nu mai vorbim de muzica lui

    RăspundețiȘtergere
  17. Dreamer: cele 10 porunci exista indiferent de forma pe care o dau oamenii acestor porunci...

    mie nu-mi plac savarinele :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Zodrac : am aflat de la andrei ca a lovit-o pe prietena lui...e vorba de fata aceea care canta "ochii tai"....violenta nu are scuze...chiar daca esti artist...
    m-a dezamagit...

    RăspundețiȘtergere
  19. Îmi place Florin dar nu îi cunosc
    caracterul!
    Seară plăcută scumpo!
    Pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  20. Pandhora, cântecul acesta mi-a salvat viaţa.
    Mulţumesc.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. *ELENA*: nici eu nu i-l cunosteam si tocmai din acest motiv sunt dezamagita...
    ar trebui sa cautam mai mult si sa aflam ce consistenta are un artist dincolo de ce ne arata prin arta lui...
    ar trebui dar...

    RăspundețiȘtergere
  22. Blue Freedom: e bine ca nu face doar victime >:D<

    RăspundețiȘtergere
  23. E tare,nu am cunoscut piesa aceasta!

    RăspundețiȘtergere