miercuri, 13 iulie 2011

Miercurea fara cuvinte - Martini






Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

26 de comentarii:

  1. Ei uite si o domnisoara care ne rasfata in seara asta:) Multumim de Martini
    (cred totusi ca in penultima fotografie e un mojito:P)
    Seara senina!

    RăspundețiȘtergere
  2. tu26dor : cu multa placere :)
    te asigur ca...nu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Zodrac : e perfect pe caldura asta...sunt de acord cu tine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La ora asta la mine este destul de răcoare, dar merge şi un "Martini" cu gheaţă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Știi ceva pandhora!
    Eu încă n-am gustat Martini,în viața mea!Am luat acum hotărârea să văd ce-i aia!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună scumpo!
    Arată super toate!
    O zi superbă să ai!
    Pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc!!..cel cu menta il aleg si eu! Imi place mult paharul din a treia foto..parca se topeste de caldura :)

    RăspundețiȘtergere
  8. abbilbal: pentru o bautura buna orice ora este...potrivita :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Se-cret : incearca-l...sunt sigur ca o sa-ti placa daca preferi bauturile usoare :)

    RăspundețiȘtergere
  10. *ELENA*: multumesc :)
    minunata sa fie si ziua ta...pup si eu...

    RăspundețiȘtergere
  11. Max Peter: atunci nu mai sta pe ganduri :)

    RăspundețiȘtergere
  12. fly2sky : nu am baut inca Martini Ornage dar cu menta si multa gheata....mmmmm....

    RăspundețiȘtergere
  13. Orice, dar sa fie cu menta !

    Mult gust ...gust ...

    RăspundețiȘtergere
  14. N-am stat, am purces la treabă!... :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu sunt tocmai nişte imagini cu care să-mi încep ziua :)), dar vine şi seara şi mă gândesc să savurez un martini :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Nima: racoare...racoare...racoare...

    RăspundețiȘtergere
  17. ANA MARIN : atunci...lasa-te tentata :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Max Peter: un barbat hotarat...imi place asta :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Rontziki : in cazul asta ai toate motivele sa astepti seara :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Trebuie sa recunosc sincer ca ce vad aici e mai interesant decât biroul...

    RăspundețiȘtergere
  21. Dan: eu imi spun zilnic acelasi lucru :)

    RăspundețiȘtergere
  22. toate care le-am baut au fost facute de amatori (: asta e, daca nu ajungi prin highclass top select.
    dar :) imi spune o prietena - "am baut sprmartini (adica perpermintmartini, prescurtai); gust identic"; asa e ca traiesti si-nveti; cateodata gratis, cateodata platesti. totu' e sa sti, dar sa fii sigur c-asa e.

    RăspundețiȘtergere
  23. cosmin: Martini ramane una din preferintele mele...adorate as spune :)

    RăspundețiȘtergere