joi, 14 iulie 2011

Morning Silance


Soarele a rasarit de ceva timp dar racoarea se simte inca in aer...linistea este formata din mici zgomote...zumzaitul asta sa fie de la albine?Pare ca si cosasii au ceva de spus....
Se aude si la voi ciripitul asta vesel? :)











autor:
Parfene Gina

28 de comentarii:

  1. La mine se aude un greier acum, iar în lumina lunii pline aud şi-un brotăcel (de unde - habar n-am, că nu-i nicio baltă pe-aici!)...

    RăspundețiȘtergere
  2. Max: seara aud mereu ciripind niste pasari...habar n-am ce pasari sunt...uneori adorm ascultandu-le si ma intreb ce le inveseleste pe ele noaptea? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ehe primavara a apus- nu mai e racoare la rasarit, dar trilurile de dimineata si seara s-au imbogatit

    RăspundețiȘtergere
  4. Sophie : am vazut ca ai si tu un cor sub streasina :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumooooos! florile mele preferate!
    :) acum la mine tocmai lumineaza o luna dodoloata. Ma duc la culcare, ca mâine la ora 7 trebuie sa fiu în birou... Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Sărut mâna Pandhora !
    Răcoarea e doar aparentă , căldura de peste zi face ca dimineaţa să pară mai răcoroasă dar cu toate acestea de răsărit se bucură toate vietăţile dar mai ales cocoşii cei mai zgomotoşi anunţând o nouă zi , un nou început şi abia atunci totul începe să mişte căci "la răsăritul soarelui se trezeşte toată conştiinţa universului " (Hugo)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ciripitul păsărelelor mă
    trezesc în fiecare dimineață
    la 5,fac un zgomot insuportabil..
    parcă se ceartă între ele!
    Un weekend de vis,scumpo!
    Te sărut cu drag1

    RăspundețiȘtergere
  8. CARMEN: ma bucur ca ti-am facut o placere...a fost luna plina noaptea asta...
    buna dimineataaa :)

    RăspundețiȘtergere
  9. SoriN : frumoase cuvinte...buna dimineata :)
    as vrea sa ne bucuram azi de un pic de racoare azi...o zi faina iti doresc Sorin :)

    RăspundețiȘtergere
  10. *ELENA*: si la mine la fel...in plus de la fereastra dormitorului meu se vede lacul Herastrau care arata superb dimineata...o sa fac niste fotografii la un moment dat :)
    pup si eu...o zi faina iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Iubirea mea, de la dormitorul NOSTRU nu se vede lacul Herastrau, ci Lacul Grivita si apoi Lacul Baneasa. Dupa urmeaza lacul Herastrau pe care oi nu il vedem din apartament.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ...iar titlul acestei postari ar fi sunat mult mai bine daca era in limba noastra...deoarece articolul este in limba romana, nu in engleza
    :P

    RăspundețiȘtergere
  13. dandel: sunt in acord cu tine doar ca acesta este titlul pe care pictorita (Parfene Gina) a gasit de cuviinta sa-l dea tabloului :)

    RăspundețiȘtergere
  14. dandel: iubitul meu atoatecunoscator :))
    totusi...eu sunt sigura ca o portiune din lac este Herastraul...:P

    RăspundețiȘtergere
  15. “Daca miresmele ar fi vizibile precum culorile, as vedea gradina in vara asemeni unor nori pictati in toate culorile curcubeului.” Robert Bridges

    RăspundețiȘtergere
  16. nu aud nimic, daca tu nu l-ai inregistrat...

    RăspundețiȘtergere
  17. privind tabloul m-am gandit la "consolarea prin arta"...iata o dimineata ale carei amanunte dau lumina si relieful, bucurand ochiul si linistind sufletul.

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu m-am lamurit cum e cu dormitorul: în care lac este?

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu-i clar cum e cu dormitorul: în care lac este?

    RăspundețiȘtergere
  20. IULISA : daca as fi cunoscut aceste cuvinte ale lui Robert Bridges le-as fi pus ca motto...exprima perfect frumusetea tabloului...:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Mircea: mai am si eu micile mele scapari...next time :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Dan : greu de spus Dan...greu de spus...dupa cum observi vedem lucrurile diferit...ma gandesc si la posibilitatea unui put...ca urmare a lacului :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumos scris!Frumoasă imagine! O zi de neuitat!

    RăspundețiȘtergere
  24. Vera: multumesc...ma bucur ca iti place aceasta pictura :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Interesantă pictura.
    Mi-ar fi plăcut ca cerul să aibă mai multă viaţă...
    Sau criza este de vină? :p

    RăspundețiȘtergere
  26. Cătălin : cred ca autoarea nu este atat de indragostita de cer :D

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu am „banda sonoră” asigurată,majoritatea timpului,de Mierlele din copacul din spatele casei!Sunt neobosite!!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Se-cret: am zis eu ca locuiesti in paradis :)

    RăspundețiȘtergere