sâmbătă, 16 iulie 2011

Valuri...valuri...valuri...

Pentru cei care sunt la fel de departe de mare ca mine si ar vrea sa o simta...aproape...

22 de comentarii:

  1. E un sunet liniştitor (numai să fie vreme bună, nu furtună...).

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos se aud valurile..
    Un weekend de vis să ai!
    Te sărut cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. *ELENA*: un w-end minunat iti doresc la randul meu...te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. De curand am facut un mix pentru o prezentare de moda cu un waves sound de acesta. Mi-e dor de mare si mie si nu-s chiar asa departe de ea dar nu am timp s-ajung

    RăspundețiȘtergere
  5. Grozave imagini!De s-ar putea intra în ele....

    RăspundețiȘtergere
  6. Zodrac : ar fi fain sa-l auzim :)

    am o vara aglomerata...vacanta va fi in alt anotimp asa ca...ascult valurile...si atat :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Vera : in mintea noastra...putem :)
    bine ai venit pe la mine...te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar, draga mea, ce iti place de fapt ...la mare? Poti sa ne spui ? Doar sunetul valurilor?

    RăspundețiȘtergere
  9. ..mmm si iar valuri, cu brize de mare ...vreau, mentolate de se poate :)

    RăspundețiȘtergere
  10. dandel : sigur voi raspunde cuminte ca la scoala cand eram scoasa la tabla :D
    mie la mareeee imi placeee senzatia de liniste data de sunetul valurilor care se refac la nesfarsit...ideea ca marea este si ea un fel de desert...desertul fiind unul din motivele pentru care imi place marea...
    dar asta nu inseamna ca iubesc caldura :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Brandusa : daca exista...le gasim :)

    RăspundețiȘtergere
  12. :))

    daca tot ai raspuns cuminte , ca la scoala atunci iti dau nota de trecere (mica ce-i drept), dar e de trecere.
    Marea si desertul sunt diferite cum este albul de negru, insa exista si o asemanare...iti da impresia de nemarginire!
    :P

    RăspundețiȘtergere
  13. dandel : vai vai...am avut ceva emotii...daca ma picai? :D :P

    evident ca sunt diferite...si da,au un punct comun impresia de nemarginire...valurirea dunelor...
    vezi? putem spune valurirea dunelor...dar dunarirea valurilor nu :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place acest fel de inregistrări. Am şi eu vreo două cd-uri de genul ăsta, unul cu susurul unui izvor şi foşnetul vântului printre frunze, altul cu ciripit de păsărele. O să caut şi unul cu sunetul valurilor.
    Dar ce semnificaţie au aceste înregistrări ?... Ne e dor de natură şi nu mai reuşim să mergem în sânul ei ? Ori ne e lene şi ne mulţumim cu surogate ? Sau câte puţin din amândouă...

    RăspundețiȘtergere
  15. Zina : mai mult sau mai putin din amandoua...depinde de fiecare :)
    in plus...lasam imaginatia sa faca tot ce nu putem face noi la timpul prezent :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sărut măna Pandhora !

    Mulţumesc frumos ! luni mă duc la mare şi mi-am obişnuit deja urechile cu valurile . Păcat că nu pot sta atât cât aş vrea , adică o vară întreagă .

    O seară răcoroasă pentru tine !

    RăspundețiȘtergere
  17. Am ascultat pana in zori apa, fosnetul cristaelor de sare din miezul de lumina al picaturilor de mare.

    RăspundețiȘtergere
  18. SoriN : iti doresc cu tot dragul ca atat cat stai sa fie ca si cum o vara intreaga ai asculta marea :)
    o vacanta perfecta iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Liviu V : mi-as fi dorit sa o pot face si eu....

    RăspundețiȘtergere
  20. Este frumoasă marea,dar în clasamentul meu de preferințe nu ocupă primul loc!
    Celor care o au în capul listei le doresc să se bucure și s-o admire mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  21. Se-cret : si?ce este pentru tine pe primul loc?
    pentru mine...padurea :)

    RăspundețiȘtergere