luni, 18 iunie 2012

Emil Brumaru - Povestea unei mici plimbări şi-a unei mari dezvirginări!

Ne vom plimba-ntr-o brişcă dublă,
Eu bun şi gras, tu rea şi suplă.
Şi vom opri la mii de baruri,
Tu bând zaharuri, eu amaruri
C-un strat de spini pe dedeasupra
Lichidului ce-mi umple cupa.
Şi când o să ne facem fleaşcă
Schimba-vom brişca pe-o caleaşcă
Ce-o să ne ducă, ducă, ducă,
Eu pleoapa-n ticuri, tu năucă,
Din zori de ziuă până-n seară,
Prin păpădii, tu-ncă fecioară
Pentru o clipă, numai una,
Căci iată-ne striviţi de luna
Miezului nopţii în crivatul
În care eu ţi-am fost bărbatul
Şi-ţi mai privesc sânii, rărunchii,
În timp ce sângele ţi se retrage lin din unghii...

31 de comentarii:

  1. Nu se dezminte Maestrul... Are si despre ce sa scrie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai putea spune ca este un vizionar daca nu ar fi un expert in degustari :)

      Ștergere
  2. A avut si ceva necazuri dar tot nu se lasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. are si un blog pe care il vizitez din cand in cand :)
      http://www.hobbitul.ro/

      Ștergere
  3. am și eu un trandafir -vezi cum se ofilește, din cauza soarelui va trăi mai puțin, hai că lumina nu-i atât de rea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am fost la tine...am vazut si lumina buna si lumina rea :)

      Ștergere
  4. ...poveste cu final fericit as zice :)
    e bine cand se termina cu bine :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noroc ca nu sunt "legati de maini" :P
      mi-a placut mult fotografia postata de tine :)

      Ștergere
  5. dar sunt legati prin altceva...si stii ca nu se uita :P
    mc fain....

    RăspundețiȘtergere
  6. Hobbitul scrie în CV-ul de pe blog: ”Indisciplinat din scutece, am fost eliminat de la grădiniţă fiindcă trînteam fetiţele în zăpadă, le ridicam rochiţele şi le muşcam de burtică”.
    Mi-a plăcut și o poezie recentă...”Aveam în mine ceva sfînt
    Cum numai îngerii sînt pe pămînt...”
    O zi plină de poezie, Pandhoraa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-e drag pentru sinceritatiile lui...pot parea perverse,eu cred ca sunt doar oneste...
      o zi blanda iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  7. Sa nu mai indrazneasca cineva sa spuna ca blogurile sunt pierdere de timp! Am intrat pe hobbit.ro si m-am indragostit de scrierile lui. Multumesc, Pandhora.

    RăspundețiȘtergere
  8. Un stil tare...."original", de la care nu se abate! Nu pot sa nu zambesc de cate ori citesc din poeziile lui Brumaru. Pentru el, viata este mereu..."suculenta"! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. si e tare bine ca si-a pastrat placera de a savura tot ceea ce ii ofera viata :)

    RăspundețiȘtergere
  10. te referi la context sau la poezie?

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesant ce decor de "enigma Otiliei" creeaza!

    RăspundețiȘtergere
  12. lol...:) cum o fi sa te faci fleasca, sa-ti schimbi viata in caleasca...

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu nu am inteles cum si de ce trebuie sa se retraga sangele din unghii. Este vorba de presiunea pe patul unghial care e o metoda mai veche de a determina o posibila stare de anemie, (pre-analize moderne de Hemoglobina/Hematocrit), cu posibila aluzie ca persoana dezvirginata a sangerat abundent pana la instalarea unei stari de anemie, lucru care ar fi total patologic si care ar trebui adresat imediat pt a determina cauzele si circumstantele acestei stari, (ca nu cred ca poetul pare de tip inclinat gotic ca sa fie o aluzie la posibil vampirism) ? Sau e vorba de faptul ca persoana dezvirginata are sange real sub unghii din cauza ca a incercat sa se apere de un posibil violator ? Asta ar fi la fel de grav. NU inteleg cum de nu se gandeste nimeni la asa ceva cand vine vorba de cuvantul cat se poate de clar si de brutal "sange", cu care, zau, nu prea e de gluma, (poate cu exceptia teoretica a unor posibile bancuri sadice despre "Alinuta"), sau oi fi eu asa mai sperios din fire si nu suport sa ma gandesc la o persoana sangeranda, asa cum, de ex, m-am ingrozit real recent vazand videoclipul promo-anti exploatare Rosia Montana in care apare d-na Maia Morgenstern, (aparent in rol emulativ dublu Caviezel in Pasiunea lui Gibson si Nicholson in Chinatown-ul lui Polanski...a cui naiba o fi fost ideea acelui videoclip, ca eu daca eram d-na Morgenstern as fi refuzat clar sa particip la o asemenea pastisa, care mai e si de nivel de speriat copiii si batranii, indiferent de daca eu personal as fi fost pro sau anti exploatarea respectiva) ?

    RăspundețiȘtergere
  14. P.S. (ca efectiv n-am avut somn si m-am trezit devreme ca sa adaug ceva in legatura cu videoclipul promo-anti exploatare Rosia Montana si mai ales profesionalismul d-nei Maia Morgenstern): voiam sa clarific ca d-na Maia Morgenstern si-a indeplinit rolul ff constiincios in acel videoclip, mergand chiar probabil usor impotriva ideilor regizorale de directie de scena care ii cereau absurdul si imposibilul in acel videoclip, si s-a inspirat curajos si totodata probabil si omagial din activitatea profesionala a unei alte actrite de exceptie, d-na Leopoldina Balanuta, in filmul Nunta de Piatra- Fefeleaga 1 (1972/1973), film regizat de d-nii Mircea Veroiu + Dan Pita, distins cu diploma de Onoare la Festivalul de la Cannes, si interpretare a d-nei Balanuta si ea distinsa cu un premiu pt cel mai bun actor in rol secundar feminin la Festivalul Ciudad de Panama. Actiunea acelui film, o ecranizare adaptata dupa povestirea d-lui Ion Agarbiceanu se intampla, coincidental, tot in zona Rosia Montana, insa in anul 1900, si nu era despre exploatarea industriei aurifere si a mediului natural in mod posibil corupt din acea regiune, ci era, cf altor teme populare in literatura mai larg europeeana de atunci, despre precaritatea sistemului sanitar si al sistemului de asistenta sociala din acea zona, si de lupta omului cu adversitatea si mitul lui Sisif, plus, stiind si profesia dl-ui Agarbiceanu, probabil si alte teme promo ideologie core-BOR si teme existentiale de tip promo-crestin.

    RăspundețiȘtergere
  15. Fefeleaga...da....imi era tare mila de magarusul care cara la nesfarit pietre...

    nu stiu despre ce videoclip vorbesti,o sa-l caut...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. LOL ! Tu tii minte magarusul din film ! Eu nu tin minte decat vag o imagine a d-nei Leopoldina Balanuta si pietrele albe-cenusii din jur. Nici macar nu tineam minte, nici din film nici din poveste, daca pietrele erau carate cu un magar sau un cal !

      Videoclipul cu Maia Morgenstern (rated RNC-17, zau nu e recomandabil pt minori, nici macar insotiti de un adult, la nivel posibil de rating R...ca prea e violent), http://www.youtube.com/watch?v=22O9J8PRK-Y

      Ștergere
    2. da...acum l-am vazut...
      pe mine m-a impresionat prestanta Maiei Morgenstern...

      Ștergere
  16. Minunata postarea !
    Frumoase versuri. Atat de reale, as putea spune !

    RăspundețiȘtergere