miercuri, 15 mai 2013

Miercurea fara cuvinte - Bojdeuca lui Creanga




50 de comentarii:

  1. Wow, ce frumos!!!
    Asa mi sa facut un dor de Romania...... :((
    pup, noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vedem "şfara cu motocei la capăt de crăpau mâţele jucându-se cu ie" !
    Imagini foarte bune şi sugestive pentru ceea ce urmau a fi celebrele "Amintiri"...
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-i asa ca ai simtit parfumul "Amintirilor..." ?:)
      o noapte frumoasa iti doresc draga Marco!

      Ștergere
  3. Ce frumos!! Am fost si eu in 92 ... ohhh ce de timp:P. Eram micute si ne-a placut mult bojdeuca. Ce placere sa o revad.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce imagini frumoase! N-am reuşit să ajung acolo, la casa lui Creangă, dar sper să ajung cândva. Un loc care grăieşte despre viaţa marelui povestitor.
    Numai bine, dragă Pandhora, şi noapte bună! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Impresionant și emoționant !
    Îmi place mult Creangă

    RăspundețiȘtergere
  6. Atat mi-au placut aceste interioare,ca la batranete mi-am facut o cabanuta unde se regasesc multe motive taranesti.Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie mi-e dor de România!
    Ai fost tu la Iasi în mahalaua Ticaului?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa fii aici luna asta,parca asa spuneai,nu? :)

      am fost la Humulesti si asta e Casa Memoriala de acolo,stiu ca Bojdeuca e la Iasi dar pentru mine tot bojdeuca e :)

      Ștergere
  8. Sunt foarte frumoase fotografiile din bojdeucă.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-au placut draga Liviu!
      o dimineata buna iti doresc si eu!

      Ștergere
  9. Mă-ntreb dacă noi am mai putea trăi aşa... simplu..
    pup, Pandora, o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta ne-ar fi greu dar ne-am putea adapta...
      o zi faina iti doresc si eu draga anastasia! :)

      Ștergere
  10. Bună scumpo!
    Superbe imagini!
    Mă bucur că s-au păstrat și îți mulțumesc ție pentru partajare!
    O zi minunată îți doresc scumpo!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu.o zi perfecta iti doresc Elena cu tot dragul! :)

      Ștergere
  11. Frumoasa alegerea ta si fotografiile reusite !O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Placute amintiri!
    Foarte frumos surprins!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da, Bojdeuca e la Iaşi. Am vizitat-o, e foarte micuţă şi umilă.
    Casa memorială din Humuleşti însă nu am văzut-o :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand voi mai trece prin Iasi voi merge si eu sa o vad...

      Ștergere
  14. Ce atmosfera calda si primitoare... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Si anul acesta am trecut pe acolo si sper sa trec in fiecare an pentru ca-mi aduce aminte de copilarie...

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi-as dori sa ajung si eu pe acolo, zona Moldovei mai ales ca am radacinile de pe acolo. Sper sa ajung one day.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ohne Alter, cum ar spune nemții ...
    Respectul meu!

    RăspundețiȘtergere
  18. nu am mai fost pe acolo de prin generala...:(
    cam trist! da tu esti draguta si mi-ai reamintit...:)
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  19. un monument de arhitectura populara presarat cu amintiri sacre.

    RăspundețiȘtergere
  20. ooooo, ce atmosfera! mai romanesc nici ca se poate! ador mirosul din astfel de case-muzeu! ma bucur pentru tine, draga mea draga!
    Happy WW! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am gandit ca ti-ar fi placut sa fii acolo :)
      pup si eu draga mea draga,draga...

      Ștergere
  21. Era trecuta pe lista de obiective din vara asta, mini turul oferit de tine merge perfect:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca il vei face si mai sper ca ne vei arata ce ai vazut :)

      Ștergere
  22. Ma intreb de multe ori daca as putea locui intr-un loc atat de simplu... Cred ca da, cu conditia sa nu fi cunoscut viata din prezent.
    O seara faina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  23. La Humulesti nu am ajuns, dar am facut facultatea la Iasi! :) O sa fie pe lista si bojdeuca!
    Multumesc pentru fotografii!
    Pup.

    RăspundețiȘtergere
  24. Da, frumoase amintiri... mi-ai facut pofta sa revin pe acele plaiuri, nu doar cu gandul :)
    Imbratisari, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu m-ar deranja deloc o viata la fel de simpla. Doar sa am conexiune internet. :)
    N-am ajuns sa vad bojdeuca. Iata ca am vazut-o azi. Merci, Pandhora! :)

    RăspundețiȘtergere