miercuri, 15 mai 2013

"Un film profund realist "


10 comentarii:

  1. am ras cu lacrimi! povestea filmului este "mortala"! are tot atâtea personaje cat cartea de tefefon :)) Dar cel mai mult m-am amuzat de figura pe care o are Marin Moraru :))) Doamne ce actori mari! superb clip!
    te pup draga mea draga. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincera sa fiu tot respectul pentru saracu Cotescu, dumnezeu sa-l ierte, dar lung monolog a avut si eu ma uit ca si Marin Moraru..... adica ca si mata-n calendar! :))))))
    pupici draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    Sa nu mai bea, sa nu mai bea...
    Tare mi-a placut!
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  4. pe la jumatatea filmului m-am pierdut :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. incredibil! a treia vizită, a treia bucurie în această dimineaţă!
    mulţumesc, pandora dragă, o zi minunată îşi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. :))...aseara am fost la "Titanic vals"...totusi nu il pot egala pe Cotescu daca as povesti! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha, ha! Ce moment amuzant! Ce actori minunaţi! Mereu am admirat vocea marelui Octavian Cotescu. Orice ar fi povestit, vocea lui fascina. Îmi amintesc faimoasa melodie de la radio: "Bună seara, copii", unde Cotescu citea în fiecare seară copiilor o mică poveste, înainte de culcare. Iar Marin Moraru... un artist de excepţie!
    Mulţumesc, Pandhora, pentru prilejul de a-i revedea!
    O zi minunată îţi doresc! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Da...mi-duc aminte momentul. Profund realist pentru ca de multe ori am vazut oameni carora li se povesteste cate ceva si ei cam habar n-au despre ce li se spune. Si stau ca vitelul la poarta noua ;)
    Superbi actori am avut si avem!

    RăspundețiȘtergere
  9. M-a ameţit Cotescu de tot :)))))))))))iar moaca lui Moraru face toţi banii!

    RăspundețiȘtergere
  10. :)))))) deci.....nu mai pot!

    RăspundețiȘtergere