luni, 6 mai 2013

Pink Mondays - The Shadow



mai multe gasiti la  karma police

15 comentarii:

  1. Un adevarat spectacol!
    Pot sa fac si eu ratusca si o specie de cangur...:)
    Pop geamano si sarbatori frumoase in continuare....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa vedem sa vedem ca sa credem :P
      pup si eu geanina,frumoasa sa-ti fie si tie saptamana :)

      Ștergere
  2. din pacate, acest videoclip nu poate fi vazut in Germania, deoarece e cenzurat e GEMA, datorita drepturilor de autor. Dar, cautând pe youtube alta varianta, am gasit clipuri asemanatoare. Superbe transpuneri de umbre în dans, gratie si iscusinta miscarii mâinilor. Talentati artistii acestia!
    Draga mea draga, iti doresc noapte buna si mâine, înca o zi tihnita de sarbatoare si un binemeritat concediu!
    La noi maine este zi lucratoare... Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce rau imi pare ca azi deja esti la birou :(
      te imbratisez cu drag si iti doresc o saptamana care sa treaca in zbor...pup si iar pup :*

      Ștergere
  3. Wow! Cat este de frumos!
    Melodia oricum este una dintre preferatele mele!
    Te pup Pandora, sarbatori pascale fericite în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu draga Minnie,o saptamana usoara iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  4. incredibil ce pot face doua miini dibace

    RăspundețiȘtergere
  5. Hristos a-nviat! Foarte ingenios spectacolul, multumim pentru prezentare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragut! De cand eram copil eram fascinata de aceste jocuri cu umbre. :)

    RăspundețiȘtergere