duminică, 21 noiembrie 2010

4 zile...

....atat a durat povestea de dragoste dintre o gospodina din Iowa,casatorita,mama a doi copii,interpretata cu minunata simplitate de Meryl Streep si un fotograf solitar,angajat al revistei "National Geografic"sosit in Madison County pentru a fotografia mai putin obisnuitele poduri acoperite din zona si intruchipat cu sensibilitate masculina de Clint Eastwood....
Nu e doar o poveste de dragoste intre doi oameni maturi...e pur si simplu intalnirea jumatatii care definitiveaza intregul...
Dar nu ne este data perenitatea acestei intregiri....nici noua celor din viata reala, nici protagonistilor din filmul Madison County pe care l-am revazut cu emotie in aceasta seara....
La un moment dat, personajul interpretat de Clint Eastwood spune :


"Visurile de demult sunt frumoase
Nu s-au implinit,
Dar ma bucur ca le-am avut..."

Imi doresc sa ating acea intelepciune care sa ma faca sa gandesc si sa simt asa....dar...sunt tare departe de acel moment....



10 comentarii:

  1. :) Tare frumoasa povestea..potrivita firilor romantice si visatoare ca mine si ca tine ( asa am perceput)..insa din toate visele..trebuie sa ne dam seama care sunt intr-adevar pentru noi si sa nu uitam de ce e mai important: realitatea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos citat.
    M-a facut sa ma gandesc o clipa la viata mea si am ajuns la concluzia ca, desi s-au terminat acele vise frumoase, le-am trait. Pare ca a trecut atat de mult timp de atunci.

    RăspundețiȘtergere
  3. fly2sky: si sa vrem nu putem ignora realitatea...
    noroc ca putem visa :)

    Filip:sunt sigura ca vor mai fi vise frumoase...poate nu acum..dar....vor fi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca alea nu vor mai fi pentru ca nu eram trecuti prin foc atunci. Asta le face unice.

    RăspundețiȘtergere
  5. Filip: in cazul asta ai amintiri...asta e tot ce conteaza....

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos film, iar Meryl Streep e preferata mea. O frumoasa poveste de dragoste, care, asa cum spunea si ea, daca ar fi continuat s-ar fi pierdut poate in multime...Sau poate, nu. Ce varianta ai fi ales?

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunata povestea intradevar, ma face insa sa ma gandesc..din nou, ce este mai important:credinta in fericire cu ale sale piedici inerente..
    sau la intamplarea ce se poate ivi... acolo unde intalneste terenul manos, al dragostei.
    Ma intristeaza finalurile triste(atat de apropiate naturii umane)si ma bucur/a... acolo unde Dumnezeu...trimite soli ai iubirii sale.
    Chiar daca se spune ca ne meritam unii pe ceilalti, aparitia si existenta iubirii poate ADUCE minunea, creatia si samanta sa pentru rodire... intru mantuire.
    Da, povestea e deosebita, nu ma atras intr-un mod deosebit la vremea sa, MIEZUL ei...
    vine sa ne arate si sa ne intareasca "cele lumesti"! Ca fericirea nu exista, ci doar... momente foarte placute.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dreamer: se spune ca alegerile bune sunt cele care te duc pe drumul greu....la un moment dat in viata mea am ales drumul...si l-am ales pe cel greu...
    tu?ce ai fi ales?

    Joker: finalurile triste sunt mai aproape de realitatea vietii...dar,asa cum spunea Clint Eastwood in film....chiar daca visele nu s eimplinesc...important e ca le-am avut :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Este unul din filmele mele(ramase putine)preferate.Oare sunt laudaros,daca simt si spun aproape ca personajul?...daca da,atunci voi spune mai tarziu.(sper sa nu fie prea...)

    RăspundețiȘtergere
  10. dmd: important e sa simti ce spui si sa faci ce simti....

    RăspundețiȘtergere