duminică, 28 noiembrie 2010

Octavian Paller - despre dragoste....

…..realitatea ne izbeste necontenit cu partea ei ascunsa in umbra: ceea ce nu vedem ne vede.... ceea ce nu simtim ne simte.... ceea ce nu ne lipseste ne apartine.
Treptat, insa, lucruri pe care nu le vedem devin vizibile iar lucrurilor pe care suntem obisnuiti sa le avem incepem sa le simtim lipsa....
Omul nu a fost creat pentru a fi fericit ci pentru a oscila intre nebunia descoperirii si plictisela de armonie.
Fericirea este doar momeala ce-l va tine in cursa, pana la sfarsit....

Sufletul meu ia forma - trupului tau


16 comentarii:

  1. Avea Tudor Chirila o melodie pe vremea cand era Vama Veche, care incepea asa:
    "Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata".
    Personal, nu cred in fericire, dar cred in clipe de fericire.
    Eu stiu ca toate trec la un moment dat, dar chestia e cum trec, ce urme lasa, cum se vindeca buba: bine sau prost.
    Eu sper ca la tine se va vindeca frumos:).

    RăspundețiȘtergere
  2. Iunia: e o speranta pe care o avem cu totii atunci cand suntem "bolnavi" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ultima fraza imi place extrem de mult.
    "Fericirea este doar momeala....". De ce oare simt adevarul din spatele ei?

    RăspundețiȘtergere
  4. Lorelei: e un adevar pe care il simtim dar nu-l constientizam sau...refuzam sa-l constientizam....

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesanta postare...ma gandeam dupa ce am citit,cat de multe idei de traire,au cam toti oamenii care traiesc adevarat viata asta,de fapt densa si scurta...din pacate nespuse(scrise)poate niciodata.Frumoasa poza de la avatar:)...pe bune:)felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  6. "Omul nu a fost creat pentru a fi fericit ci pentru a oscila intre nebunia descoperirii si plictisela de armonie" - genial citatul! Imi place Paler, dar aceste cuvinte nu-mi amintesc sa le fi citit nicaieri. Din ce carte sunt?

    RăspundețiȘtergere
  7. Monica: "scrisori imaginare" dar e posibil sa confund...
    pe marginea a ceea ce am postat aici am avut o discutie in contradictoriu cu cineva acum catva timp...asta e unul din motivele pentru care am facut si postarea...convingerea mea ca fericirea e doar o momeala...
    nu pot spune ca sun fan Paler...dar...are ceva care ma face mereu sa ma intorc la el...pana voi intelege...ce :)

    RăspundețiȘtergere
  8. offtopic(scuze) vroiam sa te anunt
    http://grupulmwb.blogspot.com/ !

    RăspundețiȘtergere
  9. fericirea e o stare relativa la ceva, o stare de bine ce-ti imbata sufletul si la fel ca si alcoolul creaza dependenta si atunci incepe cursa spre fericire

    RăspundețiȘtergere
  10. Florin: nu stiu daca fericirea creaza dependenta...dar daca este asa...este o dependenta...fericita:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Octavian Paler rămâne unul dintre marii gânditori ai naţiei noastre...

    RăspundețiȘtergere
  12. nu neaparat in cursa spre fericire iti poti pierde sufletul, viata ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Costea:da... pentru ca a fost un cunoscator - simtitor al sufletului...atat al barbatilor cat si al femeilor...

    Florin:...asta inseamna sa te pierzi cu totul...poate si acest mod de a te disipa e un fel de fericire...

    RăspundețiȘtergere
  14. "Fericirea este doar momeala ce-l va tine in cursa, pana la sfarsit...." si asta pentru ca speranta moare ultima....
    din punctul meu de vedere fericirea e doar o stare de moment sau cel mult o conjunctura care dureaza relativ putin, e drept ca mai sunt si oameni fericiti dar starea asta a lor este data de felul particular al fiecaruia de a privi lucrurile
    misto text..
    numai bine

    RăspundețiȘtergere