duminică, 18 octombrie 2015

Pauza

Pentru o vreme o sa las capacul "cutiutei" mele...
Am tot amanat acest moment dar recunosc, mi-a fost greu sa ma hotararsc.
Sunt cinci ani de cand am intrat in aceasta lume, motivul pentru care am ales sa fiu aici fiind detasarea de stresul cotidian, in plus de asta, in timp, am castigat cunostinata multor persoane cu care am interactionat, oameni cu preocupari diferrite de a le mele, cu o gandire sau optiuni in multe sensuri diferite de ale mele si asta mi-a placut foarte mult, diversitatea este incitanata si da culoare.
De ceva vreme, timpul pe care il pot aloca blogului s-a restrans, nu reusesc sa vizitez nici jumatate dintre blogurile pe care le vizitam in trecut, nu mai am timp sa raspund nici comentariilor de pe blogul meu.
Sigur, si aici ca si in viata intervin dezamagirile, scurt-circuitele, distantatarea de persoane pe care le credeai apropiate dar si aici ca si in viata mergi mai departe.
Eu am ales sa merg mai departe incepand cu o pauza, pentru o vreme :)
Va doresc o toamna minunata si zile pline!

Cu drag,

Pandhoraa

103 comentarii:

  1. Eu te-am citit mereu cu mare drag. Chiar și în tăcere. Mi s-a părut mai important să-ți trimit acel gând bun, constant, decât să mă exprim, ca să mă știi și să mă afli aproape...poate că uneori am greșit.
    Îmi va fi dor de tine și de postările tale de aici. Dar știu că atunci când vei dori, vei reveni și, deci, toate fi-vor simple și limpezi.
    Cu drag, Pan d'Oro, te îmbrățișez! Și te rog să ai grijă de tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cutiuta cu delicii se inchide momentan... :( Totul, insa, spre bine va fi si cu drag te voi citi! :)
    Cand viata navaleste peste noi aproape ca nu mai stim cum sa ne descurcam! :) Si trebuie sa facem alegeri.
    Iti doresc numai de bine si spor in tot ce faci si zambetul in suflet sa-ti ramana!
    Pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Înțeleg mai bine ca oricine,nu pot spune că mă bucur :(
    Aici voi fi cănd vei reveni,sper că nu va lua prea mult timp...
    să-ți fie,vremea pauzei,cum îți dorești mai mult din toate pdvd !
    Salut și să-ți fie bine,Pandhoraa !

    RăspundețiȘtergere
  4. Totul spre binele tau! Sa fi sanatoasa,iubita si sa faci ce crezi tu ca e mai bine.Te pup cu drag si te voi gasi de vei reveni !

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi vei lipsi,scumpo!
    Îți doresc zile senine și fericite și te așteptam cu drag să revi cât mai curând!
    Pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ehe....Uneori o pauza e binevenita...Ne mai punem ordine în gânduri , ne mai relaxam cu alte ocupații sau pur și simplu dormim, cum am făcut eu azi.....:)))
    Eu cred ca o sa iti fie dor de cutiuță și o sa revii ...repejor! :)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa ai o pauza plina de realizarile pe care ti le doresti!
    Sa ne "reauzirm" cu bine!
    Cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa este, timpul alocat blogului s-a restrans, nici eu nu mai dispun de timpul pe care il aveam cu ani in urma ,dar inca nu m-am decis sa renunt .
    Sper sa revii cu forte noi ,bineinteles ca ne vei lipsi !
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc pentru gandurile bune si pentru suport :)
    la inceputul "carierei" mele blogeristice, unul dintre prietenii virtuali cu o lunga activitate in spate, imi spunea intr-un moment in care se hotarase sa faca o pauza, ca blogul este pentru el ca oglinda din Alice in Tara Minunilor...
    la acesta concluzie am ajuns si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  10. ideea este sa continui sa faci tot ceea ce te face fericita
    pauzele au si ele rostul lor atata timp cat inseamna punct si virgula...nu punct si..atat!
    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pandhora, îți urez pauză plăcută și recreativă, dar te rog să revii. Ești așteptată de noi toți! ☺

    Să ai parte numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu-i bai că nu ești aici, acum, eu te salut oricum!

    RăspundețiȘtergere
  13. multumesc inca o data pentru gandurile bune :)
    se spune ca un gand bun poate duce la o fapta buna, o fapta buna poate face un suflet fericit...sufletul meu zambeste :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Te astept sa revii. Te inteleg foarte bine ! Pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai mare dreptate! De multe ori simţim că timpul nu ne mai ajunge. O pauză este binemeritată.Îţi doresc numai bine, odihnă şi bucurii, dragă Pandhora. Şi să revii cu forţe proaspete şi cu multe subiecte interesante, aşa cum ne-ai obişnuit.
    Să ai o toamnă frumoasă în continuare! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc amandurora pentru suport si intelegere.
      va imbratisez >:D<

      Ștergere
  16. Iti doresc din suflet bucurii si impliniri,chiar daca m-am bucurat si am aflat multe lucruri
    citindu-ti postarile,pline de iubire ,de melancolie,sau amintiri ...te inteleg,ai nevoie de un respiro...
    Zile senine,cu liniste sufleteasca !

    RăspundețiȘtergere
  17. La mulţi ani de Ziua Naţională, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Alex ca te-ai gandit la mine in aceasta zi de adevarata Sarbatoare :)
      La multi ani de Ziua Noastra Nationala iti doresc la randul meu, draga Alex! :)

      Ștergere
  18. Buna.
    Am observat ca ti-ai luat o pauza.
    Sper ca esti mai bine, si ca vei reveni.
    Altfel, cine ar mai scrie despre lucruile minunate din Bucuresti, din tara, din lume...? Din prezent, si din trecut.

    Iti doresc un an nou frumos ca tine.
    Sa ai parte de tot ce e mai bun.

    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce mult ma bucur sa te regasesc, Mihaela, ce mult ma bucur ca ai ridicat capacul cutiutei mele! :)
      multumesc de ganduri calde si de vorba buna :)
      am obosit un pic, am si fost dezamagita un pic, am si mai putin timp dar de revenit voi reveni atat pentru mine cat si pentru cei carora le sunt dragi povestile din cutiuta mea.
      mai pun cate ceva pe FB dar nu e acelasi lucru, acolo comunicarea e mult prea telegrafica si interactiuna superficiala...

      sarbatori cu bucurie iti doresc la randul meu si un An Nou asa cum si cu cine iti doresti!
      te imbratisez cu drag! >:D<

      Ștergere
  19. Crăciun fericit,Scumpo!
    Frumuseţea iernii, cu dulcele ecou al colindelor si cu imaginea celor dragi în suflet să îți aducă împlinire, iubire si fericire. Sărbători fericite!
    E timpul să revi pe blog,îmi lipsesc postările tale,pentru mine
    erai ca o enciclopedie!
    Anul ce vine să-ți aducă,sănătate,fericire,iubire și împlinire!
    LA MULȚI ANI,2016!
    Pup și îmbrățișez cu același drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena, multumesc pentru dragul pe care il simt in spatele cuvintelor tale :)
      la randul meu iti doresc Craciun fericit si un An Nou de o mie de ori o mie mai bun decat 2015!

      te imbratisez cu drag, om bun!

      Ștergere
  20. La mulți ani,sănătate și numai bucurii îți doresc !
    La mulți ani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Un An Nou bun si norocos iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  21. An Nou fericit alaturi de cei dragi! La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de urare draga Cristi, un An Nou mai bun si mai frumos iti doresc la randul meu, la multi ani!

      Ștergere
  22. Draga, Pandhora!
    La acest final de an in care s-au intamplat atatea, vreau sa-ti
    urez tot ce poate fi mai frumos tie si celor dragi tie!
    Un nou an plin de sanatate, realizari frumoase, bucurii si... ce mai vrei tu!
    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucura vizita ta, Suzana :)
      Multumesc de ganduri bune si de frumoase urari, pe care ti le intorc insutit.
      La multi ani!

      Ștergere
  23. An nou cu bucurie si multe impliniri!
    La multi ani!
    cu drag si respect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Sorin!
      Un 2016 plin de reusite iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  24. Un An Nou minunat cu multe bucurii,sănătate,fericire,vise
    împlinite și tot binele din lume îți doresc,Scumpo!
    LA MULȚI ANI 2016!
    Te pup și îmbrățișez cu același drag,Tizo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Elena! :)
      Sa ai un 2016 asa cum iti doresti!
      La multi ani!

      Ștergere
  25. Un an nou plin de bucurii și realizări alături de cei dragi ție!
    Sorcova, vesela,
    Să trăiți, să-mbătrâniți,
    Ca un măr, ca un păr,
    Ca un fir de trandafir,
    Tare ca piatra,
    Iute ca săgeata,
    Tare ca fierul,
    Iute ca oțelul,
    La anul și la mulți ani! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa....ce frumos! :)
      Sa fie cu noroc sorcovitul! :)
      Un An Nou fericit iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  26. Un An Nou bun și frumos, sănătate și bucurii, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Alex ca ai trecut pe aici cu gand bun si frumoasa urare :)
      la randul meu iti dorsc un An Nou cu multe bucurii pentru micuta Sara, cu multe si frumoase realizari pentru voi, la multi ani!

      Ștergere
  27. La mulți ani, dragă Pandhora! Să ai un an bun, cu sănătate și noroc, cu belșug și bucurii!

    Hai, gata pauza, te aștept! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar azi am trecut pe la tine :)

      multumesc de gandul bun, Zina! :)
      pup si eu, iti doresc la randul meu un an bun si cu spor in toate!:*

      Ștergere
  28. La mine e deja primavara.Toamna ta nu a trecut inca?
    Pupici si numai bine va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa te regasesc, Angim ma bucua trecerea ta pe aici :)
      sa stii ca imi lipseste blogul si cei dragi mie de aici dar timpul meu e tot putin...
      ma gandesc inca la o solutie :)
      te imbratisez, infloritoare sa-ti fie primavara! :)
      si daca vrei, ma gaseti pe FB, acolo intru zilnic dar FB e departe de a avea farmecul blogului...

      Ștergere
    2. Ai mare dreptate, nici mie nu imi pare pe Facebook la fel ca pe blog. Cand intru la Carmen mi se strange sufletul si imi lipseste mult.
      Ar fi trebuit sa trec mai demult, dar cred ca si acum o urare de primavara frumoasa si insorita, nu strica!
      Numai bine, Pandhoraa! Lumea te asteapta, vezi?

      Ștergere
    3. multumesc Mihaela,e chiar o placuta surpriza sa desopar ca nu ai uitat de "cutiuta Pandhorei" chiar daca noi nu am avut o relatie apropiata pe blog :)
      mi-e foarte dor de foarte multi oameni de aici si incerc sa gasesc o formula de reaparitie, macar cu o postare pe saptamana dar cum nu am timp sa vizitez lumea ma simt aiurea :(
      voi vedea ce va fi :)
      la randul meu iti doresc o primvara infloritoare si multa inspiratie lui Mihnea! :)
      pup :*

      Ștergere
  29. Răspunsuri
    1. Pup si eu, ma bucura vizita ta :)
      Si mie imi lipsesc intalnirile cu voi dar cu timpul inca nu stau bine iar blogul necesita timp, in fond e o zona in care interactionam pe indelete, e mai mult decat un singur like...
      Intru zilnic pe FB dar nu e acelasi lucru...
      Sper ca si tu esti, sper sa ne reagasim curand, multumesc de gandul cald:*

      Ștergere
    2. Esti pe Facebook ??!! Unde ? Ca de cand te caut...eu sunt la Eugen H Craciun. Sper sa ma gasesti pt ca e ff mare plictiseala pe Facebook in cercul meu de prieteni...toti oameni asa de seriosi...pana si Pederanger era mai serios pe Facebook chiar si decat pe blog...zic "era" pt ca recent el a abandonat Facebook-ul, dar zau nu stiu cat mai rezist si eu...dar daca tu esti pe Facebook poate mai stau...bine ca nu esti pe Twitter ca acolo nu e voie cu comentarii mai lungi de cateva cuvinte, si eu nu sunt talentat la haiku-uri, nu ma pricep decat la comentarii in proza de tip roman fluviu...

      Ștergere
    3. Ma bucur sa te regasesc, Rudolph, intru rar aici, inca nu vreau sa renunt la blog dar nici timp nu mai am ca altdata...
      Te caut eu pe FB :)

      Ștergere
  30. De mărțișor, am venit să-ți urez numai bine,primăvară în suflet și în jur.Gânduri bune îți trimit să fii fericită și să-ți fie bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce surpriza placuta! :)
      multumesc de frumoasa urare, o primavra minunata iti doresc si eu cu mult drag! :*

      Ștergere
  31. La mulți ani de Mărțișor, dragă Pandhora! Îți doresc cu drag o primăvară minunată, cu multe flori și bucurii! Și.... te așteptăm să te întorci aici, pe blog!
    Numai bine să-ți fie în toate! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Alex,trecerea ta pe aici imi aduce multa bucurie :)
      la randul meu le doresc micutei tale Sara (care sigur intre timp a mai crescut) si sotiei tale o primavara incantatoare alaturi de tine!:)
      zile minunate sa ai!

      Ștergere
  32. Hei! Sper ca esti bine!
    Iti urez cu drag zile frumoase de primavara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te imbratisez si iti doresc la randul meu primavara infloritoare! :)
      multumesc de trecere, mi-e tare dor de voi, sa stii...

      Ștergere
  33. Doamne, Pandora, hai că a venit primăvara, lasă hibernarea!

    Primăvară fericită și La Mulți ani de Ziua Femeii! ☺ ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      ai dreptate Zina cu toate ca ziua de azi e o zi in care bine ar fi fost sa hibernam :))

      multumesc de urare, la randul meu iti doresc o primavara infloritoare si la multi ani! :*

      Ștergere
  34. Am venit sa iti urez o primavara minunata! Multa, multa sanatate! Sufletul senin sa-ti fie chiar si cand afara ploua. :) La noi ploua, ploua, ploua - azi.
    Putere de munca iti doresc si-ti mai doresc sa gasesti ragaz si pentru blog. :)
    Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, ce tare ma bucura trecerea ta pe aici! :)
      cum spuneam si mai sus, mi-e foarte dor de voi si ma gandesc cum sa-mi impart timpul ca sa revin aici unde am atat de multi si dragi prieteni...
      multumesc pentru urari, le-am simtit caldura cu toata ploaia de care spui :)
      la randul meu te imbratisez cu acelasi drag si iti doresc zile senine si o primavara cat mai lunga si infloritoare! >:D<

      Ștergere
    2. Hristos a inviat!

      Ma gandesc la tine mai des decat trec pe aici. :)
      Important e sa iti fie bine, ceea ce iti doresc: numai bine! :) Sufletul senin sa-ti fie!
      Imbratisari cu drag!

      Ștergere
    3. pup Diana, Adevarat a inviat!

      sa stii ca si eu ma gandesc la voi in fiecare dimineata cand deschid calculatorul, imi amintesc cum citeam comentariile voastre, cum citeam blogurile voastre...imi lipseste foarte tare aceasta zona care imi aducea echilibru...mi-e foarte dor de tine si de cei de care m-am legat in acesti, iata, s-au facut 6 ani in aprilie de cand am blogul si acum imi dau seama ca nici nu i-am aniversat :(

      pup Diana, ganduri bune si o calda imbratisare iti transmit si eu! >:D<

      Ștergere
  35. La multi ani de Ziua Femeii.
    (desi cu intarziere)
    Ai grija de tine, te pup.

    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...Lori! :)
      multumesc, iti intorc urarea si te imbratisez cu drag! >:D<

      Ștergere
  36. Toate cele bune, draga mea ! Gaduri bune in prag de primavara !

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna.
    Nu sunt ''Lori'', adica o identitate de blog. Un nickname de blog.

    ''Lori'' a fost un produs al meu, asa cum ''adicaeu.blogspot.com'' a fost un produs Blogger.

    Nu sunt nici Mihaela, insa a detalia acest aspect ar insemna sa intram in chestiuni de metafizica (''cine sunt eu?''), ceea ce ar depasi inclinatiile si preocuparile acestui blog.

    Am spus acele lucruri doar pentru ca ''asa se face'', nu pentru ca as fi simtit cu adevarat.

    Asa cum aici blogul tau e plin de ''pupici'', ''imbratisari calde'' samd, adica de formalisme totale.

    M-am inscris si eu in curent, ''sa fiu in rand cu lumea'', dar acum ies, caci nu mai imi place.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Lori( o sa-ti spun asa pentru ca asta a fost identitatea persoanei cu care am interactionat in blogosfera).
      ma nedumereste ce ai scris aici, as putea spune ca nu te recunosc, oricat de mult-putin am interactionat noi in blogosfera....
      nu te obliga nimeni sa faci ce nu simti,"sa fii in rand cu lumea" e alegerea ta.
      daca ai tinut sa ma informezi cu privire la acest aspect si ai vrut sa-mi fie clar ca urarea ta e lipsita de continut si fara nici un fel de incarcatura emotionala, e ok, am luat act :)
      cat despre formalismul imbratisarilor sau pupicilor...cred ca acest aspect ma priveste strict pe mine si pe cei care lasa aceste semne ale trecerii lor pe aici.
      cu bine draga Lori, astept sa ridici capacul "cutiutei" mele doar daca iti face cu adevarat placere :)

      Ștergere
  38. In sfarsit o reactie umana.

    E bine.

    Nu ma mai pupa dulce, btw.
    Si nici nu ma imbratisa ''cu drag'', ''calduros'' samd.

    ''Draga'', accept.
    E o minima concesie, avand in vedere ca ne stim din timpuri...imemoriale, ca sa spun asa.

    Restul e bla-bla-bla.

    RăspundețiȘtergere
  39. Prea erai ca o pisica bleaga si miorlaita, cu toate dulcegariile astea de pe-aici.
    Cand incepi sa-ti arati coltii sau ghearele, parca devii mai om.

    Deci...mai cu vlaga, femeie!
    Lasa pauza, ca pauza e doar interioara, tine de interior.

    RăspundețiȘtergere
  40. m-ai facut sa zambesc in dimineata asta cu toate ca ziua mea la birou nu incepuse chiar grozav :))
    sa stii ca senzatia mea de mirare ramane, chiar nu inteleg de ce ti-a trebuit atata timp sa-mi spui ce nu-ti place...
    cat despre "miorlaieli" poate ca asta sunt draga Mihaela si nu vreau sa fiu altfel de cat sunt...dar asta nu insemana nimic, asta nu inseamna ca nu am reactii :)
    asa cum spuneam, mai treci pe aici doar daca iti face placere...pauza se va incheia intr-un fel sau altul...

    RăspundețiȘtergere
  41. Intentiile mele au fost bune, sper ca ai inteles acest lucru.

    Mirarea ta nu stiu de unde provine, credeam ca ma cunosti intrucatva, si stii ca intotdeauna am fost....mai altfel, sa spunem.

    Acum sunt chiar mai altfel decat mai altfel, adica sunt si mai si.

    Intr-adevar, am fost o masca sociala, sau un om care nu intotdeauna spunea ceea ce gandea, desi in cele mai multe cazuri spunea chiar mai mult decat gandea, adica le ''trantea'' asa cum veneau in minte.

    Bottom line, e bine ca ai zambit.

    RăspundețiȘtergere
  42. Ce scrii tu, nu ma intereseaza, intr-adevar.
    Ci cum te simti.

    De aceea am venit si am pus un comentariu mai ''din topor''.

    Maybe I care.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu ca ai fost mai altfel, stiu si ca iti place sa fii astfel, n-am inteles de ce ti-a trebuit atata timp ca sa explodezi :)
      nu m-am indoit de bunele tale intentii, am inteles ca si acesta e un mod de a arata ca iti pasa :)
      nu iti multumesc, cu toate ca asa ar fi fost politicos.
      vezi, pentru mine acest fel de a (re)actiona se datoreaza bunicilor mei care m-au crescut, ei tineau cont de aceste lucruri, poate de aceea in ochii unor persoane mai transante, asa cum esti tu, eu par siropoasa...in fond suntem asa cum suntem, eu nu-mi doresc sa fiu ca tine asa cum nici tu nu vrei sa fii ca mine :)
      consider ca important e ca ne-am intersectat chiar si virtual...si tu si eu stim ca in lumea asta nimic nu e intamplator, cuvinte banale dar adevarate...
      si nu, nu te imbratisez...mai scrie-mi cand simti nevoia :)

      Ștergere
  43. Toate lucrurile se coc la timpul lor.

    Multumirile le pot primi atunci cand vin din inima. Si nu cand sunt....''politicoase''.

    Eu ''nevoie'' nu am. Nici macar de a scrie. Am vrut doar sa ajut.
    Poate n-ai inteles acest lucru.
    Si se pare ca....nu. Nu l-ai inteles.

    Ci ramai aceeasi masca sociala, care eu nu mai sunt.

    Dar...fiecare cu alegeriloe sale in lumea asta.

    Multumesc.
    (ca mi-ai dat ocazia sa aflu ca nu mai sunt-partial-ca tine)

    RăspundețiȘtergere
  44. politetea nu exclude sinceritatea, Mihaela.
    cand am spsu ca nu iti multumesc am facut-o pentru ca tu ai fi luat asta drept o dulcegarie, de aceea ti-am si explicat una alta dupa acel "multumesc"
    poate ca nu ai citit cu atentie, tocmai ce am spus ca am inteles ca ai incercat in felul tau sa fii de folos.
    as aprecia daca nu ai mai pune etichete.
    cine stabileste, cine defineste ce inseamna "masca sociala"?
    cine stabileste ca asa e bine si asa nu?
    poate ca tu esti aceea care poarta un alt fel de masca, chiar daca poate ca nu isi da seama :)

    cuvintele noastre suna diferit, ma intristeaza asta dar cum ai spus, fiecare cu alegerile sale...
    iti multumesc cu sinceritate (mentionez ca sa-ti fie clar) ca ai incercat sa ma luminezi si sa ma faci sa vad lucrurile altfel doar ca acel altfel nu ma caracterizeaza
    concluziile tale in ceea ce ma priveste sunt concluziile tale
    pe mine nu ma intereseaza, asa cum nici pe tine nu te intereseaza ce scriueu...
    in general evit discutiile in contradictoriu, mai ales ca sunt la serviciu si nu am prea mult timp dar am dat curs dialogului cu tine pentru ca si mie imi pasa.

    zi faina sa ai, Mihaela! :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna.

    Uite, am recitit acel schimb de replici.

    Nu ''imi place sa fiu mai altfel'', SUNT mai altfel.
    Acest lucru nu ma face ''speciala'', ''deosebita'' sau in alt fel, ci reprezinta trasaturile mele unice, care ma individualizeaza in contextul a 7 miliarde de oameni care suntem.

    Eu banuiesc (dar e doar o banuiala) ca modul in care ai fost crescuta te-a determinat sa devii ''copilul placut''. Copilul care face pe plac tuturor, pentru ca astfel, prin firea sa si prin ''a fi educat'' era acceptat de cei din jur. Si aici vorbesc despre tine.

    Ceea ce te-am indemnat eu a fost sa-ti gasesti identitatea proprie, sa nu mai faci pe plac tuturor doar pentru a fi iubita/acceptata.

    Am spus ca este o masca sociala tocmai pentru ca asa am vazut eu lucrurile. Respectiv ca aceasta este o masca, nu esti tu proprie, tu, asa cum ar trebui sa fii, ci esti omul care ai fost invatat sa fii pentru....a intra in gratiile celorlalti.

    Indemnul meu a fost sa renunti la aceasta masca, sa-ti reclami drepturile, sa spui pe sleau ce nu-ti place si ce nu-ti convine, sa nu mai fii o persoana ''draguta'', caci acest lucru nu face decat sa te oboseasca, dovada si aceasta pauza.

    A fi asa cum nu suntem de fapt oboseste, pentru ca tot timpul incercam sa parem in ochii celorlalti ''buni'', ''draguti'', ''calmi'', ''politicosi'', ''atenti'' samd, crezand, in mod fals, ca astfel capatam atentia si aprobarea celor din jur.

    RăspundețiȘtergere
  46. O sa mai scriu si aici, primul comentariu fiind destul de lung.
    Am facut acea comparatie pentru ca si eu am fost asa, am incercat sa fac pe plac tuturor, mai ales celor din familie, pana cand am obosit, m-am simtit epuizata, am devenit ca o lamaie stoarsa.
    Am crezut ca aceasta este si situatia ta, pentru ca am vazut caracteristici pe care si eu le manifestam in relatie cu altii, la tine.

    Repet, poate ai inteles gresit, poate nu ai vazut dincolo de randurile scrise, exact ceea ce am intentionat sa spun.

    Si anume, sa nu mai faci pe plac tuturor, ca si cum ai fi o marioneta, o papusa, cineva ''dragut'', si atat, cineva ''placut'', ci sa constientizezi ca in lumea asta esti o persoana cu drepturi, nu doar cu obligatii fata de altii, care cateodata are dreptul sa se enerveze, sa oboseasca, sa mai tranteasca o injuratura, sa mai spuna franc ce vrea, cine este, dupa cum si faptul ca nu s-a nascut ''sa fie la dispozitia altora''.

    Ca semn, esti Geamana. Cunosc intrucatva Gemenii, eu insami am ascendent in Gemeni, si nu spun ca nu sunt persoane dragute, spun doar ca mai degraba sunt persoane revoltate, persoane care militeaza, persoane care spun ''cum le vine la gura'', persoane care vor tot timpul sa schimbe ceva.

    Ti-am sugerat doar sa-ti reiei identitatea, sa fii tu cea care esti, nu cea care se asteapta sa fii.

    Ti-am sugerat sa fii TU INSATI, nu cea care ai fost formata/educata/modelata sa devii.

    Sper ca, de data asta, m-am facut mai bine inteleasa.

    RăspundețiȘtergere
  47. Suntem, in mod natural, nu doar eu sau tu, ci noi, oamenii, persoane dragute, bune, altruiste, caritabile, gentile.

    Insa atunci cand SUNTEM EDUCATI SA FIM ASTFEL, DEVENIM DOAR MASTI. MASTI SOCIALE.

    Masti a ceea ce putem fi cu adevarat, fara a ne valorifica potentialul de fiinte umane adevarate, pe care il avem nativ.

    So, mai las-o naibii de munca, ca vad ca tot de la birou imi raspundeai, mai tipa si tu din cand in cand, mai fa pe a naibii, mai pune lumea la punct, da-ti voie sa fii si nervoasa, si umana, si rea, si cum mai vrei tu sa fii, pana cand stabilesti niste granite, niste limite, niste ''Asta fac si pot si vreau sa fac, de aici incolo mai faceti si voi, nu doar eu'', pana cand te reechilibrezi.

    A fost prima data cand te-am vazut reactionand, de cand te cunosc eu.
    Si ai reactionat la mine!

    Pana nu te scoate cineva din rabdari, esti tot pisica aia moale si lenesa (care nu vrea sa munceasca, sa descopere cine este ea cu adevarat), lucru care, repet, te epuizeaza, de fapt.

    Deci....there is still hope, ca sa zic asa.

    Hai, reveneala placuta din pauza, Paste fericit, si sa ne auzim cu bine.

    Mihaela (Lori) :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna si tie :)

    m-ai facu sa zambesc, Mihaela, m-ai facut sa zambesc si sa ma gandesc ca tu esti (inca) un copil bataios si zurbagiu :)
    citind ce ai scris, mi-am amintit de lungile tale controverse cu Zorro, Alessia, Tuguiatul, Blue :)
    vezi tu Mihaela, suntem ceea ce suntem si atat
    tu esti genul care bate cu pumnul in masa si isi afirma foarte auzibil dorintele, nemultumirile, chiar si multumirile
    eu sunt opusul tau si atat
    dincolo de educatie, asa sunt construita eu
    nu-mi plac animozitatile si furtunile intr-un pahar cu apa
    prefer diplomatia conflictelor pentru ca orice conflict insemana o energie irosita
    dar cand e cazul, sunt cu totul diferita si daca tu iti imaginezi ca nu ma supar, ca nu spun ce am de spus, ca toata lumea imi ciuguleste din traista, te asigur ca te insel, ceea ce e si firesc pentru ca tu ai interactionat doar cu acea latura care ma caracterizeaza prin blandete :)
    ti-am spus toate astea nu ca sa ma disculp, ma amuza acest dialog si, sincer, ma emotioneaza in sensul in care, imi arati ca iti pasa de mine si simti nevoia sa ma zgudui, conform felului tau de a fi :)
    daca ai fi prietena mea in viata reala ai stii ca eu chiar sunt o luptatoare, ca pot fi si dura si nu neaparat cand ajung la limite ci doar cand este cazul :)

    Sarbatori Luminate iti doresc si eu, te mai astept! :)

    RăspundețiȘtergere
  49. Asa e, sunt doar un copil zurbagiu si turbulent.

    Dar sunt viu.
    Nu inactiv.

    Spre deosebire de copilul tau interior, care a lesinat in fata ''adultului'' care esti. Si a tuturor ''adultilor'' care ti-au impregnat viata.

    Iar tu tocmai ai ''reusit'' sa ma ''pui la punct''.
    De la birou, unde ''muncesti''.

    Ai spus ''te insel'' (ti-a scapat, poti sa te corectezi).
    De ce sa ''ma inseli''?

    Caci doar nu sunt prietena ta, si nici iubitul tau.
    Nu sunt ceva ''al tau''.
    Nu avem o relatie, astfel incat sa ''ma inseli''.

    Suntem doi oameni care discuta.

    Greetings.

    Vezi ce faci cu pauza aia.

    Pe mine nu ma ''amuza'' astfel de discutii, ci ma amarasc, caci vad in fata mea un om ne-viu, un om obosit, un om obisnuit sa faca pe plac tuturor pentru a fi luat in seama. De la ''inaltimea'' biroului sau, de unde isi patroneaza copilul interior, si de unde a incercat sa faca acelasi lucru si mie.

    Well, te las cu bine.
    Fiecare, cu ale lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. duci lucrurile intr-o directie al carei sens nu-l inteleg...
      nu inteleg ce legatura are munca pe care o desfasor eu cu discutia noastra, nu inteleg de unde si pana unde ironia cu "de la inaltimea biroului tau"...
      nu inteleg ideea punerii "la punct", nu am avut aceasta intentie
      cat despre ideea de "al meu" legata de lipsa unei litere dintru-un cuvant(care nu schimba sensul frazei) mi se pare deplasata
      probabil ca sunt sunt eu mai talamba si nu pricep prea multe...

      am continuat acest dialog pentru ca am considerat ca suntem, chiar suntem doi oameni care discuta dar e posibil sa ma fi inselat
      tu ai acest obicei de a pune etichete
      cum nu vreau sa ma repet ma opresc aici
      considera ca ai facut ce ai simtit "zguduindu-ma", incercand sa ma scoti din inertie, sa ma readuci la viata
      tu ai considerat ca asta mi-ar prinde bine
      citind ce ai scris imi dau seama ca in fond nu ai inteles ce ti-am spus si nici nu vrei sa accepti ca sunt oameni care, chiar daca nu se zbarlesc din doua in doua cuvinte, nu sunt pres de sters picioarele
      chestia asta cu "a face pe placul tuturor" ma nedumereste
      daca asa ma vezi tu nu inteleg de ce iti mai pierzi timpul pe aici, sincer :)
      am publicat comentariile tale tocmai pentru ca am considerat ca o persoana care are ceva de spus chiar daca este in dizarmonie cu mine, e firesc sa primeasca un raspuns, aceasta actiune numindu-se dialog
      dar, asa cum ziceai, fiecare cu ale lui :)

      eu ma intorc la"inaltimea biroului meu" vazandu-mi de ale mele
      o sa ma gandesc de doua ori de acum incolo inainte sa mai public ceva venind de la tine, in caz ca va mai veni ceva.
      eu ma opresc aici, as aprecia daca o vei face si tu
      consider ca am spus fiecare ce a avut de spus
      continuarea acestei povesti ar fi ca un dialog al surzilor si chiar nu-i vad sensul

      toate cele bune draga Mihaela! :)

      Ștergere
  50. Cu drag! >:D<
    Pace si dragoste si-n sarbatoarea Invierii> :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarbatori Luminate iti doresc la randul meu, Nima!
      Multumesc de trecere, te imbratisez si eu !

      Ștergere
  51. Paste fericit, draga Pandhora!
    Lumina, bucurii, senin in suflet, sanatate si tot ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Suzana, un Paste fericit iti doresc la randul meu! :)
      Multumesc ca ai trecut pe aici, pup! :*

      Ștergere
  52. Draga mea "cutiuta" :)
    Vai ce dor imi era de tine... Am fost bolnava rau, rau de tot dar acum sunt pe drumul cel bun.... sau sper macar...
    Te pup draga mea, sa ai zile frumoase si o vara calduroasa asa ca tine! >d< ♥
    Minnie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. darga mea Minnie, draga mea Minnie, ce mult ma bucur sa am vesti de la tine...ti-am trimis si email acum ceva timp...
      tare ma bucur ca esti bine, scrie-mi mai mult si spune-mi ce ti s -a intamplat...te pupacesc tare tare :*

      Ștergere
  53. Hristos a înviat! Pace și bucurii, dragă Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a Inviat, draga Alex!
      zile senine si pline de veselie iti doresc la randul meu, multumesc ca ai trecut pe aici :)

      Ștergere
  54. Sanatate iti doresc, armonie si belsug!
    Sa ai zile fericite alaturi de cei dragi!
    Imbratisari! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pup Diana, multumesc de ganduri frumoase pentru mine! :*

      Ștergere
  55. Am revenit aici, Pan d'Oro, sa-ti transmit gand bun si cald pentru a ta zi de Elenă :)
    Am mai trecut, am vazut ca n-ai mai scris aici...sper doar ca esti bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Oana pentru urafe si pentru dragul cu care revii aici :)
      Te imbratisez, cat despre blog...nu sti :)
      Stiu doar ca momentant nu ridic (inca) capacul cutiutei mele...
      Pup

      Ștergere
  56. Revenind pe aici, am constatat ca nu ti-am spus "La Multi Ani!" de marea Sarbatoare a numelui. Tot avand in minte Pandhora...
    Sper ca esti bine! Iti doresc bucurii cat poti duce, sanatate si ce mai vrei tu... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-ai facut o surpriza mai mult decat placuta! :)
      multumesc,Suzana de gand bun si calda urare! :)
      pup

      Ștergere
  57. La mulți ani cu sănătate îți doresc !
    Să ai numai bucurii și satisfacți !

    RăspundețiȘtergere
  58. Inima, inima, draga Pandhoraa, ce mai simte, cum mai mangaie!? :)

    RăspundețiȘtergere
  59. Hei! O toamna frumoasa iti doresc, asa cum o vrei tu!
    Numai ganduri bune! :)

    RăspundețiȘtergere
  60. Multumesc de gand bun! :)
    O toamna incantatoare iti doresc la randul meu, ma bucura trecerea ta pe aici! :)

    RăspundețiȘtergere