joi, 11 mai 2017

Doar atat?!

Un ţânţar durează o zi, un trandafir trei zile. O pisică durează treisprezece ani, dragostea trei.
Uite aşa. La început, este un an de pasiune, pe urmă, un an de tandreţe şi, în cele din urmă, un an de plictis.

În primul an spui:
"Dacă mă părăseşti, mă OMOR".
În al doilea an spui:
"Dacă mă părăseşti, o să sufăr, dar o să-mi treacă".
În al treilea an spui:
"Dacă mă părăseşti, desfac o sticlă de şampanie".

Frédéric Beigbeder in Dragostea durează trei ani
foto:
Konstantin Lelyak.

44 de comentarii:

  1. :))) Foarte sexi tanti din fotografie...👀🎶
    Frédéric Beigbeder nu are dreptate ... in ceea ce priveste varsta pisicilor! Hahahaha ...
    Pupici, draga mea! O zi excelenta îti doresc!♥

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))
    eu nu te contrazic nici pe tine nici pe el :))
    pup si eu Ella cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Este, sau era, o piesa de teatru: Dragostea durează numai trei ani...
    Probabil ca vina este a celor care au inventat șampania. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Piesa este inca si da,sampania, periculoasa bautura,cei care au inventat-o ar trebui "impuscati" cu dopuri :P

      Ștergere
    2. ...lacul este în București. ;)

      Ștergere
    3. Este urât acolo, iar spațiul nu este așa de darnic...

      Ștergere
    4. Vacaresti, Parcul National Vacaresti 🙂

      Ștergere
    5. Acolo nu este decât mult uscat și foarte mult stuf... :)

      Ștergere
    6. Bineee...
      Atunci, locul e la noi in tara? 😎

      Ștergere
    7. Lacul este sau nu este? :)

      Ștergere
    8. Totul este o poveste... :)

      Ștergere
    9. Bine,fie! :)
      Noroc ca mie inca imi plac povestile :D

      Ștergere
    10. Ploile s-au terminat. Tot asa și vremea poveștilor. :D

      Ștergere
    11. ploile se vor intoarce
      la fel si povestile :)
      dar deja stiu ca tie iti place sa fii Grinch :D

      Ștergere
    12. Magarii albi umbla în grup sau sunt solitari? :)

      Ștergere
    13. Magarii albi sunt rari :)

      Ștergere
    14. Magarii albi au cruce-n spate ;)

      Ștergere
    15. hmmm...foarte da, cu asta chiar m-ai atins, mi-a placut..
      cine stie, in multele si intortocheatele tale drumuri poate ii vei intalni si ni-i vei arata cu sau fara simbolistica :)

      Ștergere
    16. Eu am arătat de mult, însă nu toți oamenii nu au vreme de analiza ;)

      http://catalinfudulu.blogspot.ro/2013/11/semnul-facut-de-dumnezeu.html?m=0

      Ștergere
    17. acum am vazut ca nu l-am vazut atunci si rau imi pare...
      dupa apusurile tale asta e fotografia mea preferata :)

      Ștergere
    18. Adică sunt un nemuritor, care trece dintr-o viata în alta... :)

      Ștergere
    19. :))
      tu esti ce vrei sa fii :D

      pot sa te intreb ce nu iti place sa fotografiezi sau e ceva ce nu iti place sa fotografiezi?

      Ștergere
    20. atunci, te-am intrebat :)

      Ștergere
    21. greu cuvant, grea o astfel de realitate
      ma ingrozeste, ma sperie mizeria, indiferent de natura ei
      oricum se intrepatrund
      sunt in contradictie cu mine (mai mereu), inchid ochii cand o vad dar nici nepasatoare nu pot sa trec pe langa ea

      multumesc Catalin pentru ca mi-ai spus
      dupa acest raspuns, azi chiar mi-ar fi placut sa vad unul dintre cerurile tale :)

      Ștergere
  4. Cred ca limitarile in timp sunt cam rigide. Poate si ireale. Sunt pisici cu o viata mult mai lunga. Dar in amor nu se termina totul asa, in trei ani, caci ramne ceva, ce nu se poate stinge, perpetuu....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. orice contabilizare limiteaza mai ales cand vine vorba de sentimente dar cu cuvintele ne putem juca :)
      uneori joaca se materializeaza si in bine si in ne-bine...eee, atunci povestea se schimba :)

      Ștergere
    2. Lasa "cutiuta", ca daca bei cacaoa fiarta in vodka ai curajul sa-i faci bagajul in trei zile nu în trei luni... 😂😂😂😂

      Ștergere
    3. da crezi ca mai fac vreun bagaj?! :))

      Ștergere
  5. Dragostea aceea pasională, când uiți de tot și toate, ar fi cumplit să dureze mai mult! Ce ne-am face?! Acum sunt și situații când apare o nouă mare iubire și iar ai trei ani de aiureală! :)))))))))) Dar îți revii, că cineva trebuie să și muncească. Frumoasa aceea sexy în al câtelea an de amor o fi?! Draga mea, îți doresc un început de weekend cât mai agreabil! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca dragostea poate dura si trei ani dar daca e adevarata se transforma in ceva mai mult decat pasiune
    Car dedpre frumoasa, parca mai conteaza? :))
    Multumesc, dar mai e pana la w end...
    O sa trec oricum sa va citesc, sunt sigura ca ati pregatit povesti de exceptie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă și credeam în w-end! Lasă că azi începe! :)))))))))) Pun chiar acum pe Grup două teaser-e, al lui Radu Florin și al meu, să vezi ce simplu și cool e! Mai ales la atracția ta pentru genul policier! ;) Te pup, zi frumoasă! :)

      Ștergere
    2. e bine ca simti asa, eu azi am o zi complicata :))
      sunt sigura ca va fi o reusita!
      eu una, ador romanele Agathei Christie :)

      Ștergere
  7. Trei ani credea el, la inceputul cartii. :)
    Mi-a placut romanul.
    Noapte linistita iti doresc! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am vazut acum mult nult timp piesa 🙂
    Multumesc, Diana, faina sa fie si noaptea ta!😘

    RăspundețiȘtergere
  9. dragostea? dureaza atat cat exista comunica zic eu, apoi paleste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dragostea se transforma, mie asa mi s-a intamplat, transformarea cuprinde pasiune care ramane dar la alt nivel la care se tot adauga...:)
      pentru mine, sa rezonezi cu cel de langa tine mi se pare esential :)

      Ștergere
  10. Tare-mi vine să exclam "Doar atât?!",... iubirea poate ţine oricât, chiar şi o viaţă, dacă ştim să o păstrăm... :)

    RăspundețiȘtergere