marți, 30 mai 2017

King Arthur: Legend of the Sword

Ca sa ma exprim pleonatisc, am vizionat aseara la cinema legendara Legenda a Regelui Arthur.O legenda americanizata in constructia ei, pastrand ideea dar impodobind-o atat cu expresii apartinand zilelor noastre (ma refer la injuraturile tipc americane) cat si la perechea de pantaloni din piele fina care imbraca picioarele maxim de sexi ale legendarul rege intruchipat de Charlie Hunnam si la frizura lui bine geluita si lipita de cap, in rare ocazii si pentru scurta durata doar in momentele de apriga lupta ea fiind discret, dar discret deranjata :) Remarcabile sunt efectele speciale pe care de altfel este si construit filmul. Remarcabila lumea fantastica pe care tehnica o face de un realism aproape tangibil tinand cont si de efectul 3D.Un film in care acele creaturi bizare iti penetreaza mintea. Un film fantastic in care nu exista timpi morti, un film in care totul se misca dar nimic nu te misca (pe mine cel putin), eu una nu am simtit fiorul legendei...
Pentru iubitorii genului fantastic, cu siguranta filmul va fi apreciat, pentru mine, neiubitoare a acestui gen, mai putin. Raman totusi cu multumirea de a fi vazut aceasta poveste din alt unghi decat cel clasic si, chiar daca nu a fost genul meu, am apreciat nivelul la care a ajuns tehnologia in arta, in detrimentul artei, parerea mea.Parerea celor cu care am urmarit filmul aseara, difera de a mea si cred ca in asta si consta farmecul unei seri reusite, nimic sa nu fie asa cum te asteptai sa fie :)
Va invit sa mergeti, King Arthur: Legend of the Sword merita vazut macar pentru fantastica lume creata pe ecran si in care te simti inclus daca te lasi furat de poveste  :) 








19 comentarii:

  1. Nu am vazut înca filmul, dar urmeaza! Directorul filmului este Guy Ritchie, adica englez pur-natur! Spui ca a folosit chestii "americanesti"! Cine nu o face? Injuraturile lor au devenit atat de uzuale încat atunci cand esti suparat si nu zici un "fuck" nu te racoresti! :))))))))) De dragul lui Jude Law si a lui Charlie Hunnam, tot ma duc sa-l vad! :))))

    pupici Cutiuta, cum este ziua ta? ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup Ella! :*
      agitata :)
      mai ales ca ma pegatesc de vacanta si inca nu ami inceput sa fac bagajele :))

      regizorul e sotul Madonnei, un tip original, nimic de zis :))
      nu sunt iubitoare a genului fantastic, am mers la film fara sa stiu prea mult din ce ma asteapta, nu-mi place sa citesc recenzii inaine nici cand e vorba de film, nici cand e vorba de teatru...
      3D-ul da un plus de impact actiunii din film, un fil extrem de alert
      daca esti genul SF, iti va placea teribil :)

      pup Ella, sa ai zi cu soare, cred ca e o veselie la tine in gradina :)

      Ștergere
    2. Sfatul meu: nu cara prea multe dupa tine! Adica nu face ca si mine! :))))
      Regizorul stiu ca este fostul lui Madona, dar nu ma încanta cu nimic! Imi place Sf-ul, sporeste imaginatia! :)) Azi sa racorit un pic (23 de grade) si speram sa ploua dar ... este numai putin înnorat! De maine iar se încing spiritele ...:)) Mishu zburda fericit prin gradina, a fost un pic bolnav, are alergie la polen si saracul de el stranuta non stop! :(

      Ștergere
    3. nu uita sa-i spui ca-l iubesc maxim! :*

      uneori mi-e frica de mintea mea, de asta prefer sa las SF-ul la o parte :)))

      astept cu nerabdare parerea ta dupa ce vei vedea filmul :)

      Ștergere
  2. De unde știi ca omul avea pantaloni din piele fina ? L-ai pipăit? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant trailerul (mulţumesc pentru vizionare) - sper să fie bun !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. mie filmul asta nu mi'a atras atentia cu nimic.un Logan e cu 3 clase peste..ca intriga,joc actoricesc si regie

    RăspundețiȘtergere
  5. Efectele sunt vedetele acestui film....

    RăspundețiȘtergere
  6. uite inca un film ,unde desi efectele fac toti banii..jocul actorikor e..praf? si sint indulgent.e vb de ultimul pirates of the carribean!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am urmarit seria piratilor, chiar nu m-a atras dar sunt sigura ca e asa cum spui...

      Ștergere
  7. SF-ul imi place tare mult, dar nu-mi plac povestile vazute prin prisma americanilor ... In alta ordine de idei, vacanta placuta ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Dani! :)
      chiar daca nu reusesc sa ajung prea des pe la tine pe blog, mi-e la fel de draga gradina ta, sa stii! :*

      Ștergere
  8. Nu agreez filmele fantastice,decat ecranizarile unor povesti.
    Efactele speciale,pentru care se dau acum premii rasunatoare,
    nu pot inlocui trairile emotionale,specifice artelor !
    Vacanta odihnitoare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o,da!
      sunt in perfect acord cu tine!
      nu as vrea ca cineva sa inteleaga ca nu e de aprecita nivelul la care au ajuns efectele speciale, evident ca da, era firesc ca tehnica cinematografica sa evolueze dar ceea ce nu imi place la multe productii e ca accentul se pune mai mult pe efecte si mai putin pe jocul actorilor...

      Ștergere