marți, 9 mai 2017

POISON

Apropiindu-se, a simtit ca purta pe ea doar parfumul….
Ambra si mosc in spatele fiecarei urechi, sanii invaluiti de aroma prunei si scortisoarei…
Pe copse se prelingea o picatura de parfum care condensa in ea asprimea piperului si dulcea tarie a tuberozei.
Din spatele genunchilor, valurea discret ambra si coriandrul….
Si apoi parul…parul ei lung, rosu aprins si bogat, acoperit de parfumul trandafirului, garoafei si al iasomiei.
Era tulburatoare, otravitoare…era a lui…
POISON… 

Christian Dior sustine ca “parfumul unei femei spune despre ea mai mult decat scrisul ei….”
Sa indraznesc sa-l contrazic? Mai bine nu
 

15 comentarii:

  1. M-ai ametit cu atata parfum ... mi-ai facut dimineata dulce, cafeaua aromata cu scortisoara si mi-ai dat o idee... Azi ma fac ... otravitoare! 😅
    Buna dimineata cutiuta mea draga! 👀🎶

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dulce-otravitoare, cu siguranta! :))
      Poison de la Dior a ramas una dintre iubirile mele netradate :)
      nu ar fi pe gustul tau, e un parfum rau...dar bun tare :))

      pup si eu, Ella cu drag! :*

      Ștergere
    2. Nu ma refeream la Poison ... poti sa te faci otravitoare si cu ... Princesse d'un jour(Nina Ricci) ... sau nu? Mai ales daca-l faci sa muste din marul rosu! hahahaha....

      Ștergere
    3. de la Nina Ricci am ramas atasata de L'air du Temps, imi place parfumul, imi place sticluta :)
      m-am hotarat sa fac colectie de sticlute de parfum, asa ca am mai pastrat putin in aceasta sticluta :)

      pe cel mentionat nu-l stiu dar am sa-l caut, sunt curioasa :))

      Ștergere
    4. Retin, nu teoretic, ci aproape in sange, moscul si tuberoza. Ma tem de piperul implicit in garoafe, de la care se pot dezlantui flacari de neoprit...

      Ștergere
    5. Liviu...
      Ma bucur ca ai trecut pe aici, uite acum realizez ca imi era dor de tine :)
      Mai e deschisa Cafeneaua ta? :)

      Ștergere
    6. E deschisa si va avea program permanent, multumesc mult!

      Ștergere
  2. Ricci...- știu pe cineva care avea un câine cu numele asta. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. sa nu-l contrazici, ai mare dreptate!

    RăspundețiȘtergere
  4. sigur că Dior are experienţă destulă privind parfumurile !
    mi-a plăcut mult cum ai scris ! m-a dus cu gândul în lumea femeilor ''fatale'' din alte timpuri !!!
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fascinanta lume, ce-i drept :)
      multumesc pentru aprecieri, prietena-japoneza :)

      Ștergere
  5. Voi tine minte ultima replica, dar cel mai tare ma fascineaza la tine modul cum impletesti cuvintele cu descrierile. Rar imi raman in minte, dar deja tie ti-am spus-o de două ori. Magic dar ai...

    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sunt mai mult decat magulita, sunt total surprinsa 🙂
      Aceste aprecieri venind din partea unei persoane care chiar stie sa impleteasca senzatii fierbinti in cuvinte, chiar ma tulbura😚
      Multumesc!

      Ștergere