duminică, 3 noiembrie 2013

"Ce vrea de fapt femeia?"

Un imparat a prins un tanar supus care vana pe domeniul lui. L-a aruncat in temnita si i-a spus ca-l va elibera daca va raspunde la intrebarea:
- Ce vrea de fapt femeia?
Tanarul si-a chemat si a intrebat mama , sora, verisoara vecina, dar nici una n-a putut sa dea un raspuns corect. In fine a chemat si o vrajitoare batrana si urata. Aceasta i-a promis ca-i spune raspunsul corect cu conditia ca dupa ce va fi eliberat o va lua de sotie.
Neavand alta solutie tanarul a acceptat. Raspunsul dezvaluit de vrajitoare a fost: Femeia, de fapt, doreste sa fie stapana propriei vieti! Imparatul l-a eliberat imediat.

 A urmat nunta si noaptea nuntii.Insa nu mica i-a fost mirarea cand in pat a gasit o fata tanara si deosebit de frumoasa care i-a spus:
- Pentru ca te-ai tinut de cuvant jumatate de zi voi fi batrana si urata iar calalata jumatate voi fi ca acum. Urmeaza ca tu sa alegi in care jumatate de zi sa fiu tanara si in care sa fiu batrana. Tanarul cazu pe ganduri: sa rada toti de el vazandu-l cu o batrana si urata iar noaptea sa petreaca cele mai placute clipe alaturi de o tanara fermecatoare sau sa se plimbe pe ziua cu cea mai frumoasa fata printre oameni iar noaptea....In cele din urma tanarul i-a spus sa aleaga ea cum crede ca e mai bine. Imediat a venit si raspunsul:
- Voi fi tot timpul tanara si frumoasa pentru ca am gasit barbatul care mi-a dat libertatea de a fi stapana pe propria viata.

Morala :
NU CONTEAZA DACA O FEMEIE E FRUMOASA SAU URATA . IN FOND FIECARE E O VRAJITOARE.


Asa sa fie oare? :) 

pentru Anastasia si ale ei povesti duminicale

24 de comentarii:

  1. Eu sunt convinsa ca in fiecare din noi exista o asa vrajitoare! :))
    Foarte frumoasa povestea ta, mi-a placut tare mult!
    o duminica faina in continuare!
    pup draga mea Pandora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...chiar da!! :))
      pup si eu draga Minnie,m-a inacantat mult,mult mai mult povestea ta :)

      Ștergere
  2. Amuzant, dar şi profund totdată. E o pildă. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. stim amandoi ca in orice poveste exista un sambure de adevar :))

      Ștergere
  4. Pandhoraa, o femeie supusă nu poate să-și iubească ”stăpânul”, niciun scalv nu va face asta. Ambii trebuie să aibă o viață așa cum și-o doresc, dacă vor să fie fericiți. Frumoasă poveste, îți doresc o săptămână minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte adevarat, Mirela :)
    multumesc de urare,o saptamana de top iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  6. :))
    Ce ii corect , e corect!
    Nu am nimic de obiectat.
    Spun doar ca atunci cand ni se ia propria viata la control, nu numai ca suntem vrajitoare si urate dar ne mai amintim si oarece incantatii...:))
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ha ha ha...ma intrebam eu de unde imi suna in urechi asa ceva...e clar,de la vrajitoarea din mine :)))
      pup cealalta vrajitoare,geamana :*

      Ștergere
  7. Foarte faina poveste nu o stiam.Dar e si reala, in fiecare femeie e si o vrajitoare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. tu chiar poti scrie o poveste asemanatoare :)

      ma bucur sa te revad :)
      ce face prunul? sau era par? :)

      Ștergere
    2. :) au scris-o alții mai bine, eu numai am copiat-o
      http://scorchfield.blogspot.ro/2010/09/din-herodot-la-ondaatje.html

      prunului îi merge bine, părul este afară...

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  9. Această povestioară plină de tâlc o fi oare extrasă din "1001 de nopţi" ?
    Oricum, e scrisă cu mult înainte de apariţia mişcărilor (feministe !) din sec.XX de emancipare a femeilor.
    În vremurile noastre, eu aş inversa termenii povestirii culminând cu modificarea ultimei fraze din textul propriu-zis.Aşadar, fraza "- Voi fi tot timpul tanara si frumoasa pentru ca am gasit barbatul care mi-a dat libertatea de a fi stapana pe propria viata." se va citi : "-Voi fi tot timpul tânăr şi frumos pentru că am găsit femeia care mi-a dat libertatea de a fi stăpân pe propria viaţă." Sună mult mai realist şi mai apropiat de realitatea înconjurătoare ! :))) Asta pentru că tot am amintit de..."emancipare" şi drepturi ! :)))
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asat e din alta poveste,asa ca....
      tu si pragmatismul tau, Marco :))
      pup draga Marco,o noapte buna iti doresc si eu! :)

      Ștergere
  10. Cum sa traiasca barbatii deca nu sunt "vrajiti" de femei?:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Hai ca nu suntem vrajitoare ;)
    Decat jumatate din zi :)
    Frumoasa pilda!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in fiecare zi,o alta jumatate :))

      Ștergere
    2. Dar exista vreo umbra de îndoiala deasupra acestei cestiuni?
      Bine (ca) ai venit iar! Incerc si eu sa(-mi) revin!

      Ștergere
  12. nici umbra unei umbre :))
    ma bucur sa te regasesc,Dan :)

    RăspundețiȘtergere