miercuri, 6 noiembrie 2013

Miercurea fara cuvinte - Va place sfecla?


56 de comentarii:

  1. Ce imagini apetisante! Este delicioasă sfecla roşie, asortată cu toate acele bunătăţi. Mama punea rondele de sfeclă şi cu ardei iuţi în oţet la borcan şi ieşeau minunaţi.

    Noapte bună, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place teribil de mult :)
      sunt sigura ca reteta mamei tale este delicioasa :)
      o noapte buna iti doresc si eu draga Alex!

      Ștergere
  2. Foarte mult ! Azi am avut la pranz salata de sfecla cu nuci si roquefort :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam asa va arata si pranzul meu de maine doar ca branza va fi una obisnuita si in plus o sa mai am si cativa morocovi copti :))

      Ștergere
  3. E buna si rasa cu hrean. Nelipsita de la masa de Craciun prin Moldova: cu "racituri" si mezeluri de porc afumate. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ufff...la ora asta ma faci sa visez la ispite "dulci" :)))
      buna sa-ti fie si tie noaptea,'bantuita" de vise gustoase! :))

      Ștergere
  4. :) da de-a vreme îmi place și o mai sfeclesc și eu din când în când !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. E grozava sfecla!
    Cred ca asta lipsea din meniul meu de la restaurant! :))))))
    Eu beau si zeama de sfecla, este un adevarat medicament, foarte buna!
    pup Pandora, noapye buna si zi usoara azi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa incerc si eu daca tu zici ca este buna...
      pup si eu Minnie,o seara frumoasa iti doresc si eu! :*

      Ștergere
  6. E bună sfecla cu hrean, dar nici sucul nu-i de aruncat.

    Fotografiile mele pentru mircurea tăcută sunt aici:

    Să ai o noapte liniștită !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca toata lumea spune de sucul de sfecla,categoric trebuie incercat :)
      o seara frumoasa iti doresc si eu,Liviu!

      Ștergere
  7. cui nu-i place, nu stie ce-i bun! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună scumpo!
    Arată delicios..îmi place sfecla roșie!
    O zi minunată îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sanatate curata! Si acuma mi-ai facut o pofta!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tot pofta m-a facut si pe mine ca azi la pranz sa mananc salata de sfecala :))

      Ștergere
  10. Mie nu! Si o sa rizi daca iti spun ca nu am mincat niciodata si nici nu ma tenteaza sa incerc! :)))))
    Am citeva legume de care nu ma pot apropia - ceapa cruda, guliile, spanacul, sfecla. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      si eu am niste retineri fata de bame,imi plac doar cele facute de mine :)

      Ștergere
  11. Da, imi place sfecla, iar pozele tale imi lasa gura apa!

    RăspundețiȘtergere
  12. La nebunie! În cuptor, cu sare şi ulei.. mmmmmmmmmm....
    interesant aranjament, de reţinut! :)

    pup, draga mea, o zi senină!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foooarte mult!
    Imaginile imi trezesc pofte nebănuite!:)

    În salatele mele cruduţe îi adaug si frunzele mai tinere taiate fâşii.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta chiar nu am incercat dar toate au un inceput :)
      te pupacesc si eu!

      Ștergere
  14. Ma duc in piata sa iau si eu ca mi-ai facut pofta!:))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. imi place sfecla, chiar foarte mult! Salata pe care ne-o prezinti arata foarte apetisant! hmmmm... Sper ca în articolul urmator sa ne spui si cum ai preparat-o. te pup draga mea draga.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna dimineata pandora!

    Imaginile astea iti fac pofta doar privindu-le!

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric,da! :)
      frumosa sa-ti fie si tie ziua,Sorin,multumesc! :)

      Ștergere
  17. Eu nu m-am gandit pana acum sa tai sfecla rotocoale... dar arata tare bine asa!

    RăspundețiȘtergere
  18. ooo, da :) o bunatate
    se vede ca e altfel pregatita de cum o facem neaos. dar n-are ce sa fie rau in asta :)
    Happy MFC

    RăspundețiȘtergere
  19. cat de bine arata! imi place sfecla in orice forma...
    imi aduc aminte, micuta fiind, bunica imi spunea ca daca mananc sfecla o sa fiu rosie in obraji. si eu nu voiam sa fiu rosie si nu mai mancam...
    poate daca o ascultam nu eram azi ,asa galbena cam cum ii place popii:)
    pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in acest caz,cu siguranta eu am mancat mai multa sfecla decat imi amintesc :))
      te pupacesc si eu!

      Ștergere
  20. Nu chiar :)) frate'miu a incercat sa o prepare in fel si fel, sa o combine cu tot felul de alte ingrediente...unele mi'au placut, dar nu prea tare...deci raman la ...nu chiar:))

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte mult imi place sfecla! In combinatie cu toamate n-am incercat... :)
    Salata de sfecla mi se pare extra-racoritoare si... invioratoare! Dar e, poate, doar o impresie de la placerea mea de a o manca! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  22. Leguma mea preferata e carnea, nu ma omor dupa sfecla, insa stiu ca este foarte buna si bogata in n vitamine, e foarte buna pt anemie.

    RăspundețiȘtergere
  23. Cel mai mult imi place s-o mananc asa, cruda si dulce. :)
    Dar si in salate e foarte buna. Desi eu tot cruda o prefer si in salate.
    Acum cativa ani sfecla pusa de noi s-a facut foarte bine si aveam vreo 20 de capatani de sfecla cu care nu prea stiam ce sa mai facem mai inainte. Erau cam multe pentru ca au crescut foarte mari...incredibil. Dar de atunci n-am prea mai avut noroc.
    Noapte buna, draga Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place cruda dar coapta...mmm....
      o noapte buna iti doresc si eu draga Elly!

      Ștergere
  24. Daaa!!!! Mai ales in salatica~:D e prea buna! :D

    RăspundețiȘtergere
  25. Imi place sfecla ,pozele imi fac pofta!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  26. Si mie imi place sfecla ! Ianculescu se lauda la el pe blog cu placinta cu sfecla a bunicii lui, dar deoarece nu fusese atent pe atunci decat cum sa o infulece, nu a retinut reteta, drept care l-am sfatuit sa depuna un efort extra de detectiv si sa revina asupra acestui subiect. Eu habar nu aveam ca exista placinta cu sfecla si chiar mi se pare ceva posibil intrigant de bun ! Voi ati auzit de placinta cu sfecla ?

    RăspundețiȘtergere