vineri, 1 noiembrie 2013

Reflexii in Oglinda - Cafele

mai multe "Reflexii in Oglinda" gasiti la SoriN

26 de comentarii:

  1. Sunt la ora la care tocmai savurez cafeaua! Si imediat ii fac si o dublura! :)
    Ziua minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut! Pai eu m-am facut comoda! Tu pe unde esti? :))
    Sa stii ca nu incep fara tine....
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună dimineața! La cum arată cafeaua aceasta (m-am uitat: sunt două cești, localul se reflectă), gata, vrei, nu vrei, stau puțin cu tine la cafea și-ți urez o zi aboslut senzațională! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nimic nu se compara cu cafea buna si parfumata dimineata,asa ca ai facut alegerea potrivita :)
      o zi frumoasa iti doresc si eu!

      Ștergere
  4. Reflexii în cafele, dar şi în...cafenele !
    Tar mult îmi place să iau..."caimacul" ! :)))
    Numai bine şi weekend plăcut ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. fetelor, eu gata am terminat-o :)
    bine ca am stat un pic cu voi la cafea :)
    o zi buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si noua ne- a facut placere draga Anca :)
      o zi perfecta iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  6. Bună scumpo!
    Arată super,sunt deja la a doua cafea!
    Un weekend excelent să ai!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu draga Elena,un w-end perfect iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  7. buna dimineataaaa! eu acum o jumatate de ora "am facut ochi" :)) asa ca, iata-ma, am venit dupa miros! mmmm, ce aromata e cafeluta ta! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce placut e sa te am aici la o cafea :)
      te pup si eu,dimineata a trecut asa ca...o zi minunat de buna sa ai! :*

      Ștergere
  8. Grozav de buna cafeluta ta! Daca mai stateam si la o sueta era perfect, dar te înteleg draga mea, trebuie sa lucrezi! :))))
    Te pup si multumesc de urari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ma indoiesc ca ne vom intalni la o cafeluta altfel decat virtuala si daca vom fi toate trei va fi cum nu se poate mai bine :)
      sa fii fericita draga,draga Minnie,te imbratisez >:D<

      Ștergere
  9. De vreo saptamana m-am pus si eu pe cafea dar cu lapte, asa ca sincer salivez la ce bine arata cafeaua!

    RăspundețiȘtergere
  10. Deosebita aceasta reflexie, nu refuz niciodata o cafea !
    O seara placuta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. seveste-te,te rog! :)
      o duminica placuta iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  11. Ce bine arata ,cred ca are un gust grozav !
    Multam de cafea!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am s-o beau si la ora aceasta :)
    Asa, de ciuda ca n-am ajuns la prima ora. :))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o cafea buna e buna la orice ora pentru mine,ma bucur ca si pentru tine :))
      pup si eu!

      Ștergere
  13. O reflexie tare apetisantă şi foarte aromată!

    O duminică frumoasă, Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca i-ai simtit aroma :)
      o duminica perfecta iti doresc si eu draga Alex!

      Ștergere