miercuri, 27 noiembrie 2013

Miercurea fara cuvinte - Ghici ce am in buzunar...




Cea atat de talentata se numeste Hiroko Kubota



ideea apartine intre vis si realitate 2

25 de comentarii:

  1. Super !
    Este per placul meu
    happy ww

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce idee frumoasă! Parcă ar fi adevărate şi te aştepţi să miaune.
    O noapte frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce te faci, oare, dacă se apucă să miaune într-adevăr? :)

      Ștergere
  3. Sunt superbe,toate îmi plac!
    O zi minunată îți doresc scumpo!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. zici ca-s adevarate! priceputa foc tanti hiroko! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte reusite! la a doua am stat ceva in cumpana pana mi-am dat seama ca e brodata
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Initial am crezut ca sunt reale. :))
    Astazi este clar ziua zapezii si a pisicutelor. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. ce faine sunt! mie imi place pisi ce iese din camasa...:P
    zi faina sa ai! te pop! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat sunt de dragute!!! Si par adevarate;))
    Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat sunt de dragute pisicutele ascunse in buzunare! :))) excelenta ideea!
    Nici nu stiu care l-as alege... toate imprimeurile sunt reusite! Imi plac mult primii doi pisoiasi si cei trei in forma de L din tabloul comun. Te binedispune instantaneu mutrisoara ce iese din buzunar! ;))
    Te pup draga mea draga.
    Happy WW! ☆★☆

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte, foarte faine imprimeuri! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Parca poate trece neobservata asemenea creatura! E un fel de: "daca ghicesti câti covrigi am în buzunar ti-i dau pe-amândoi"!

    RăspundețiȘtergere
  12. scumpici foc
    foarte mult talent
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  13. Super ideea, e pe placul meu, mai ales ca ador pisicile!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ii tine de cald buzunarului gol.
    Simpatice foc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Excelenta idee! Toti cei care iubesc pisicile ar zambi instantaneu vazand o astfel de broderie! :)) Ceilalti... care nu iubesc pisicile, nu prea au simtul umorului, dar tot ar zambi - chiar si doar ironic!
    Super!
    Zile fericite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cat de frumos sunt lucrate! Cata rabdare !
    O zi frumoasa, draga Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  17. Am postat un comm dar am banuiala ca a disparut. Pe Blogger se tot intampla in ultima vreme.
    Ziceam ca sunt dragalase pisicutele brodate. Poate si fiindca imi plac pisicutele. :)
    O noapte buna, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  18. off topic, (deoarece, in ciuda expunerii masive on-line, inca sunt ailurofob...cu fobie fata de pisici adica, plus stiindu-se ca unul din tratamentele obisnuit propuse contra fobiilor este incercarea de desenzitizare prin expunere repetata la lucrul de care ti-e frica), lansez in mod diversionar pt a schimba subiectul (nu fata de cititori, doar fata de mine insumi ca sa nu ma mai gandesc la imaginea acelor pisici), o invitatie, fara nici o obligatie, la o Leapsa despre Carti

    RăspundețiȘtergere