marți, 1 mai 2012

Maru se intoarce :)

23 de comentarii:

  1. Cam mică "garsoniera", dar Maru e absolut adorabil!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Offf, fi-ţi-ar profetică zicerea din titlu! Doar că eu mă gândesc acum la un alt motan...
    :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi e drag...cand sunt asa mai cenusie ma uit la el si imi trece :)

      Ștergere
  3. Animăluţul acesta superb este cumva...japonez? Sau aşa are el ochii ?! Mi-a plăcut cum dădea din coadă, ca dintr-un evantai... :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. am ras....am lesinat, mi s-au dat palme, mi-am revenit si am inceput sa rad din nou :))). f tare. mc fain....

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. e asa de serios el...ocupat cu biata cutie :))

      Ștergere
  6. ha,ha,ha...tenace Maru !!!...a invins!!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. are o pasiune pentru cutii...cu cat mai mici cu atat mai bine :)))

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. pisoi hotarat...nu-i cutie sa-i reziste :))

      Ștergere
  8. tareee....
    stiam ca vorbesc... cu mine, dar si ca rad singur, si tare, nu stiam...
    e grav! dar e ok! traiasca Maru!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce pisoi gras și scump ! Și perseverent ! O drăgălășenie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e un durduliu pufos si incapatanat...imi e drag tare :)

      Ștergere
  10. Ha, ha! Ce tare mi-a plăcut! Sunt teribil de simpatici mustăcioşii ăştia, mari amatori de cutii! Am pus şi eu cândva pe blog nişte poze cu "cutia cu pisici", din curtea părinţilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. langa o pisica nu te poti plictisi :))

      Ștergere
  11. ce multumit este de reusita! :)) simpatic foc!

    RăspundețiȘtergere
  12. :) acesta este Maru? :)) daaaaa, un pisoi simpatic foc! si foarte insistent :))
    ma înscriu si eu pe lista fanilor ;)

    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vezi...iti spuneam eu ca nu ai cum sa nu il iubesti :)

      somn usor si tie Carmen :)

      Ștergere