duminică, 7 septembrie 2014

Pasarea Colibri - Toti suntem putin luati

13 comentarii:

  1. Poate ca eu sunt mai mult..... luata, dar nu mi-a placut Pitis nicio data! Si nici "Pasarea Colibri" nu ma entuziasmat! Sorry! :))
    Asa-i ca-s dusa? :))))))))))
    pupici, duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imipare rau ca spui asta dar...povestea cu gusturile nu e doar o poveste :)
      mie mi-a placut intotdeauna, a fost un "altfel" intr-o vreme cand toti trebuia sa fim la fel :)
      si nu esti dusa, ai gusturile tale, mi se pare firesc, eu una detest uniformitatea :))
      te pupacesc si eu, placuta sa-ti fie si tie duminica! :*

      Ștergere
  2. Of, ce frumos mai cânta "Moţul Pittiş"... Mare păcat că s-a dus atât de repede.
    O melodie minunată.Mă bucur că am reascultat-o
    O duminică frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca te bucuri, draga Alex!
      frumoasa sa-ti fie si tie duminica, multumesc! :)

      Ștergere
  3. Un clip cu teleenciclopedia nu pui? Macar acolo Pitis avea valoare reala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. valoarea lui Pittis nu sta intr-un loc, nici macar intr-un timp...ea exista si atat :)

      p.s
      saptamana asta o sa postez doar clipuri, nu am timp sa gandesc, am timp doar sa-mi amintesc dar sa stii ca mi-ai dat o idee...imi amintesc de melodia de la teenciclopedia si de serile de sambata...cred :D
      parca mai exista emisiunea sau nu?

      Ștergere
  4. ii iubesc pe fiecare din membrii acestei trupe, dar mai ales pe Pitis. Ce voce, ce texte, cata profunzime! Frumoasa alegerea ta de azi, draga mea draga!
    pupici. O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi se facuse dor de el, de vocea lui...
      pup si eu draga mea drafa, faina sa-ti fie si tie duminica! :)

      Ștergere