duminică, 13 noiembrie 2011

Goo Goo Dolls - Iris

Citind azi postarea lui Călin mi-am amintit de un film care m-a emotionat mult -"City of Angels" si de cei de la Goo Goo Dolls care apar pe coloana sonora a acestui film...

"Iris" este o melodie superba...


26 de comentarii:

  1. Adevărat este o melodie superbă !

    RăspundețiȘtergere
  2. Melodia este plăcută. Din păcate, n-am văzut filmul, probabil că aş fi ascultat altfel piesa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Max Peter: venind de la tine aceast "placuta" e un urias minus :))
    poate ca da...poate ai fi ascultat-o altfel vazand filmul...

    RăspundețiȘtergere
  4. "City of Angels"este unul din filmele mele de suflet! O iubesc pe Mag Ryan :)
    Faina melodie! emotionant film!
    Te pup. Noapte buna draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. CARMEN: si eu pe Nicolas Cage :)
    e atat de mult tandrete si durere si viata in filmul asta...

    RăspundețiȘtergere
  6. Costea: ma bucur ca ai gasit ceva interesant prin "cutiuta" mea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. un film de exceptie! este o melodie superba! o zi faina:)

    RăspundețiȘtergere
  8. geanina: foarte adevarat:)
    faina sa-ti fie si tie ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  9. În film este vorba și de-o carte, din care îngerul citește la un moment dat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Scorchfield : in clipa asta nu-mi amintesc...

    RăspundețiȘtergere
  11. "A Moveable Feast" de Hemingway,
    titlu destul de greu de tradus, poate o ”Sărbătoare continuă” sau ”Sărbătoare de neuitat” sau ”Sărbătoare în mișcare”, oricum ultima lui carte.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună scumpo!
    Melodia este superbă dar nu am văzut filmul!
    O săptămână cu multe împliniri îți doresc!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  13. *ELENA*: te imbratisez si eu...o seara faina iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Piesa este grozavă! Îmi place mult!
    Când voi avea timp, am să mă uit și la film. Știu că propunerile tale sunt întotdeauna foarte bune!

    RăspundețiȘtergere