miercuri, 23 noiembrie 2011

Miercurea fara cuvinte - Si totusi era iarna...


Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

60 de comentarii:

  1. In inchipuirea mea, iarna la tarm de mare, cu mare cu tot, trebuie sa fie argintie. In pozele tale, e sarbatoare, speranta. Argintiul plumburiu e invins de auriul solar!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu vreo ora in urma rasfoiam prin niste poze de la mare cu ganduri si ceva amintiri; si asa mi-am zis: "ca e aproape iarna"... si am cautat altceva:)
    Intr-un fel am fost in acelasi gand...
    Seara senina, cer senin!
    ... si caldura multa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Liviu Velar: si totusi e marea noastra...Neagra...dar la Varna :)

    RăspundețiȘtergere
  4. tu26dor : gandurile ca si visele se intalnesc undeva in eter :)
    senina sa-ti fie si tie noaptea :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce diferente de culoare intre cele doua poze. Lumina schimba totul ... doar marea isi pastreza linistea ...
    Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere
  6. DANI: foarte...foarte adevarat :)
    o noapte frumoasa iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Oiii pandhora!
    Tudo bem com Voce?
    Belas fotos!
    O sonho voce espera o futuro!
    Á realidade o futuro já chegou!

    Que seus sonhos se realizem, e que a
    realidade seja o seu sonho se cumprindo!

    Um Amigo do Brasil! bye!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adriano boa noite ... como vai você?
    Fico feliz que você gosta minhas fotos ... sempre nos faz sonhar grande ... e alguns sonhos são realmente lindas:)

    RăspundețiȘtergere
  9. marea e aceeasi indiferent de situatie....si e atat de frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  10. geanina: mereu altfel frumoasa...da :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce superb e norişorul ăla ca o dungă trandafirie !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  12. si totusi nu imi e frig cadn ma uit la poze...

    RăspundețiȘtergere
  13. Marea e frumoasa oricum. Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Bună scumpo!
    Frumoase imagini!
    În ce privește iarna nici nu vreau
    să mă gândesc, să treacă cât mai repede.
    O zi excelentă îți doresc!
    Pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  15. de ce bagi strambe??? ai tu idee cat muncesc sa uit de vara si sa ma obisnuiesc cu peisajul asta cenusiu?

    RăspundețiȘtergere
  16. Zina: atmosfera era tare placuta....
    o zi placuta iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  17. minoki: foarte adevarat...frumoasa sa-ti fie si ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  18. cypy: era 1 ianuarie si parea sa fie primavara :)

    RăspundețiȘtergere
  19. ELENA: nici mie nu imi place iarna...si inca nu a inceput:)
    pup si eu...zi faina sa ai >:D<

    RăspundețiȘtergere
  20. Hm, n-ai fi zis că e iarnă...Ce ţi-e şi cu percepţia :) Până nu simţi frigul, doar vizual o imagine te poate păcăli...
    Faine fotografii :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. aA: nu am nu am dar imi poti spune :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Marea este superbă indiferent de anotimp. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  23. n-am fost iarna la mare...mi-ar placea...

    zi frumoasa sa ai :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Rontziki: sa stii ca da :)
    de multe ori vedem ce vrem sa vedem :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Marea... vara...
    Marea, vara!
    Marea mai ales vara!
    O zi frumoasa iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. De ce vrei să răsuceşti cuţitul în rană?

    RăspundețiȘtergere
  27. Mirela P.: mai ales vara...
    eu imi doresc sa vad marea iarna...da r o iarna cu zapada si frig adevarat...

    RăspundețiȘtergere
  28. rokssana: asta imi doresc si eu...marea intr-o iarna cu viscol, frig si vant :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Diverse: multumesc:)
    o zi perfecta iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Mona: foarte adevarat :)
    o zi minunata iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Am fost la mare săptămâna trecută și am făcut o plimbare pe mal...când am ajuns la capat, nu mi-am mai simțit jumătate din corp...de acum înainte voi merge vara...

    RăspundețiȘtergere
  32. Vera: vara este intotdeauna altfel :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Sophie: sigur sigur...e 1 ianuarie :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Prima fotografie mă încălzește mai tare decât a doua :D!
    Ambele fotografii îmi plac.

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce iarna frumoasa si melancolica!:-)

    RăspundețiȘtergere
  36. tu1074: ma bucur tare ca te-a incalzit marea :)
    si mie imi place prima fotografie mult de tot :)

    RăspundețiȘtergere
  37. LOLITA: da...o iarna care nu pare iarna...si totusi e :)

    RăspundețiȘtergere
  38. n-am reusit niciodata sa vad marea în timpul iernii, cu toate ca mi-am dorit de nenumarate ori... Este totusi de preferat un concediu de vara, la tarmul marii :)
    Pupici si o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  39. Iar mi se face dor de mare, n-am mai ajuns de mult să o văd...

    RăspundețiȘtergere
  40. Arata foarte frumos, imi place.Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  41. Şi totuşi e greu de realizat asta ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  42. CARMEN: asta imi doresc si eu...sa vad marea iarna...dar sa fie o iarna cu frig si viscol...imi doresc sa simt cum miroase iarna atunci :)
    o seara minunata iti doresc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Max Peter: inseamna ca nu iti este suficient de dor...cand iti va fi vei fugi la ea :)

    RăspundețiȘtergere
  44. abbilbal : doar ca era 1 ianuarie cand am facut fotografiile :)

    RăspundețiȘtergere
  45. ANA MARIN: multumesc:)
    o seara frumoasa iti doresc la randul meu....

    RăspundețiȘtergere
  46. Prima fotografie e superba! Imi place mult, are profunzime si un colorit foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  47. Mi-ai umplut inima de dor.
    Noapte senina!

    RăspundețiȘtergere
  48. IULISA: un dor nostalgic-placut sper :)
    senina sa-ti fie si tie noaptea :)

    RăspundețiȘtergere
  49. O iarna albastra.Poate in curand isi schimba culoarea.

    RăspundețiȘtergere
  50. angi: poate ca da...dar nu pentru mult timp :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Ce frumos! În orice perioadă a anului, marea este fascinantă!
    Numai bine, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  52. Alexandru: e greu sa nu te lasi atras de mare...de frumusetea si de cadenta valurilor ei...
    o noapte frumoasa iti doresc si eu Alexandru :)

    RăspundețiȘtergere