miercuri, 23 noiembrie 2011

Q Test: Afla daca esti o persoana orientata catre sine sau catre altii


Experimentul este simplu si haios: cu degetul aratator de la mana dominanta incearca sa iti desenezi un Q pe frunte. Dupa ce ai desenat Q-ul gandeste-te in ce parte ai desenat codita. In functie de partea in care ai desenat-o, poti verifica daca esti o persoana centrata pe propria persoana sau pe ceilalti. Fiecare dintre cele doua persoane au o tendinta diferita de a se raporta la lume, fiecare tendinta avand avantajele si dezavantajele ei. Persoanele centrate pe sine tind sa deseneze codita in felul in care ar citi Q-ul pentru sine, adica in partea dreapta. Acest tip de om se comporta similar indiferent de contextul in care se afla iar comportamentul lor este ghidat mai mult de propriile valori decat de nevoia de altii. Tot persoanele “self-centered” se mandresc in a fi directe cu ceilalti si asteapta ca ceilalti sa fie onesti la randul lor cu ei. Datorita acestui motiv nu sunt foarte abili in a minti in schimb pot cu usurinta sa detecteze situatiile in care ceilalti ii mint. In cea de-a doua categorie se afla cei care deseneza Q-ul cu codita spre partea stanga, adica in asa fel incat sa poata fi citit de catre ceilalti. Aceste persoane tind sa fie concentrate pe maniera in care ceilalti ii vad. Acestia se bucura sa fie centrul atentiei si isi pot adapta cu usurinta comportamentul la contextul pe care il traiesc. Acelasi tip de persoane sunt talentate in a influenta modul in care sunt vazute de catre ceilalti. Datorita acestui motiv, au potentialul de a minti dar nu sunt la fel de buni in a detecta minciuni.

Gata?Ati desenat Q-ul? :)

Sursa: www.quirkology.com

31 de comentarii:

  1. Liviu Velar: nici nu te vedeam desenand-o spre stanga :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt si eu cu codita pe...dreapta.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant test.Maine imi testez familia:),azi deja toata lumea doarme...

    RăspundețiȘtergere
  4. angi: imi pare bine ca ti-a placut testul...sunt curioasa ce vei afla maine despre ai tai :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei bine eu am dilema. Am vrut sa desenez Q-ul, dar nu am stiut cum, spre dreapta sau spre stanga. Chiar nu mi-am dat seama.Am fcut O-ul si m-am blocat la codita. Ma gandeam, sa il vad eu, sa il vada interlocutorul....
    L-am lasat O.

    RăspundețiȘtergere
  6. mâine voi avea timp pentru test...sunt curioasa, dar acum pic de somn! am trecut sa-ti spun NOAPTE BUNA si vise placute, draga Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  7. Spre stânga. Prea bine nu-i :))
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Spre dreapta e codita mea :)
    Amuzant testul!

    RăspundețiȘtergere
  9. self centered:)) ), dar sa stii ca ma caracterizeaza cate ceva si din cealalta categori...trebuie sa recunosc....ciaoooo:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Costin :inseamna ca est echilibrat...centrat pe tine dar si pe ceilalti :)

    RăspundețiȘtergere
  11. CARMEN : de abia astept :)
    buna dimineata iti spun si eu...pup Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Oana: sa fii centrat spre tine nu este neaparat rau...asa ca nu te ingrijora :)

    RăspundețiȘtergere
  13. geanina: asa cum ii spuneam si lui Costin...probabil ca esti echilibrata...asta e de bine :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Erys: se pare ca balanta inclina spre dreapta in randul celor care au trecut pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Cât de mult ar înclina spre dreapta şi să nu ştie stânga?
    :)
    E...ai grijă ce-ţi doreşti că s-ar putea să se întâmple.
    :)

    ...
    Mi-a ieşit dreapta:))))
    Şi nu-mi place......
    Eram tare mulţumit cu partea opusă.:)))

    Cât oare m-aş putea centra astfel încât să nu mă descentrez?
    Trebuie... să mă regu...
    :)))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Joker: ei lasa...e buna si dreapta..."Q" te-a dat de gol :))
    cat despre rest...tu stii exact ce-ti trebuie :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Gata pamdhoraa,am desenat!
    Eu am mâna stângă dominantă și cred că acest lucru influențează direcția codiței!
    PS:am desenat codița spre stânga :D !

    RăspundețiȘtergere
  18. tu1074: si eu cred la fel :)
    codita mea a fost spre dreapta :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Si eu spre dreapta. I-am testat pe toti pe care i-am prins, interesanta reactia unora pana sa deseneze Q-ul (ma priveau cu suspiciune apoi ganditori :) )

    RăspundețiȘtergere
  20. tetris: stiu,am observat si eu reactia asta :))
    este teama fiecaruia de a nu arata mai mult decat vrea sa arate...si totusi...gesturile ne tradeaza :))

    RăspundețiȘtergere