duminică, 20 noiembrie 2011

Life in Pictures - Posters....


Mai multe gasiti la Costin Comba.

52 de comentarii:

  1. esti de acolo....te incadrezi perfect! frumos surprins:)

    RăspundețiȘtergere
  2. geanina : multumesc...daca o spune "ochiul" tau format nu pot decat sa ma simt bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Very artistic posters! Love the last photo of the girl imitating the poster!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fata posterelor!Cred că într-adevăr te potrivești acolo !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. sa lasam pozele sa vorbesca in aceasta zi....

    RăspundețiȘtergere
  6. Inedită ideea ...
    Realizarea, pe măsură!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună scumpo!
    Ești o dulce și drăguță..
    Îți doresc o duminică plăcută!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu intelegeam la prima,m-am prins la a doua.E minunat.Asadr putem si noi,oamenii obisnuiti :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Gemma Wiseman : Welcome :)
    in both images imitate the attitude of the poster ... I found a funny idea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. tu1074: multumesc...ma bucur ca ti-a placut ideea :)

    RăspundețiȘtergere
  11. cypy: sa le lasam atunci sa vorbeasca :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Doru : multumesc...imi pare bine ca iti plac :)

    RăspundețiȘtergere
  13. *ELENA*: multumesc....
    te imbratisez si eu...o duminica linistita iti doresc...te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Fetita Junglei13: eu zic sa incerci si tu...sa vedem ce-ti iese :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte interesanta ideea! :)
    Duminica frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  16. Diverse: multumesc...frumoasa sa-ti fie si tie duminica :)

    RăspundețiȘtergere
  17. E haioasă ideea, îmi place!
    Uite că eu nu m-am gândit niciodată la asta... :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Max Peter: uite ca eu m-am gandit :))
    ma bucur ca-ti place :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Te incadrezi aprope perfect! :)
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  20. Faina idee!
    Si chiar te incadrezi .O zi superba, plina de bucurii si zambete.

    RăspundețiȘtergere
  21. ai gânire şi viziune de artist, pandhora!

    off topic:
    îmi place să mă joc cu pisica ta :)
    de câte ori trec pe aici, o mai smotocesc puţin..
    duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  22. M-am prins din prima... de bratul de la fotoliu:). Tare ideea! O zi cat mai placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  23. Alice Georgiana: imi pare bine ca iti place...frumoasa sa-ti fie si tie duminica :)

    RăspundețiȘtergere
  24. ANA MARIN: multumesc:)
    o duminica placuta iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  25. IULISA: multumesc :)
    frumoasa sa-ti fie si tie duminica :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Luiza-Cristina: ma bucur ca iti place :)

    RăspundețiȘtergere
  27. SoriN: multumesc pentru apreciere :)
    frumoasa sa-ti fie si tie duminica :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Melly: asa zic si eu :))
    o duminica placuta iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  29. anastasia: multumesc....mi-as dori sa fie asa :)

    si ei ii place sa se joace asa ca te asteptam cu drag amandoua :)
    am avut timp de 13 ani o pisicuta exact ca ea...

    RăspundețiȘtergere
  30. RobertN: bine ca ai avut de ce sa te prinzi :))
    multumesc pentru apreciere...o zi frumoasa iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  31. :D Mai fac si eu poze de genul :D O duminica frumoasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  32. Cris-Mary: si nu vrei sa le vedem si noi? :)

    RăspundețiȘtergere
  33. ce idei iti trec prin cap...nu m-as fi gandit... :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Tarziu am inteles misterul. Te joci deci! Ma bucur ca te bucuri!

    RăspundețiȘtergere
  35. Liviu Velar: recunosc....imi place joaca :)
    si eu ma bucur ca te bucuri :)

    RăspundețiȘtergere
  36. faine poze... tu le umpli cu miez și frumusețe...
    te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  37. E mult mai reusit modelul! O saptamâna buna!

    RăspundețiȘtergere
  38. Hazlie, a doua captura. cu totii suntem copii, indiferent de varsta.

    RăspundețiȘtergere
  39. multumesc Oana...pup si eu...o noapte frumoasa si o saptamana usoara iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Dan: multumesc :)
    buna sa-ti fie si tie noaptea si saptamana care urmeaza :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Costin: recunosc...ar trebui sa ma copilaresc mai putin...dar nu-mi reuseste mereu :))
    ma bucur ca ti-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Frumos modelul si dezinvolt . Ce-ai vazut la cinema ?
    O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  43. DANI: multumesc...multumesc :)
    acela este afisul unei piese de teatu din Varna :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Sophie: este doar o celebritate locala :P

    RăspundețiȘtergere