marți, 15 noiembrie 2011

Miercurea fara cuvinte - Strazile din...Paris....









Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

53 de comentarii:

  1. Cu lume sau fara, aerul de eleganta se pastreaza. Hotel Dacia ? O fi vreun roman proprietar ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mult mi-a placut Parisul... Desi m-am indragostit de strazile cu cladiri vechi, m-a impresionat tare si La defense

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-ai adus aminte de alte vremi, cînd am trecut şi eu pe lîngă acel Hotel Dacia sau pe lîngă Moulin Rouge, cînd am aşteptat Montmartebus-ul, să ne ducem acolo sus...faine imagini!

    RăspundețiȘtergere
  4. DANI: sa stii ca si eu m-am intrebat asta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Zina: adevarat...dar pentru mine parca e din alt "film" :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase imagini. Pare ca viata e asa simpla in pozele astea:)
    Cer senin sa-ti fie, in fiecare noapte.

    RăspundețiȘtergere
  7. Calin: prefer strazile obiectivelor clasice cand sunt turist...de fapt...nu-mi place sa fiu turist...mi-ar placea sa locuiesc in fiecare loc vizitat macar cateva luni...sa ma simt...de acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  8. minunatul, iubitul şi doritul Paris!
    din păcate eu l-am vizitat iarna (cred că am mai scris pe un blog), dar ningea ca-n basme!
    frumos în orice anotimp!

    RăspundețiȘtergere
  9. tu26dor: doar pare :)
    frumoase sa-ti fie si tie noptile...

    RăspundețiȘtergere
  10. anastasia: m-ai facut curioasa....dar cred ca este tare frig...
    sunt sigura ca nu poate fi decat superb :)

    RăspundețiȘtergere
  11. frumos...eu nu am ajuns...da sper sa se intample!

    RăspundețiȘtergere
  12. aha... nici tu nu ai avut de data aceasta soare...
    Exact asa visez si eu, sa pot locui macar câteva luni, peste tot pe unde am fost pâna acum în concedii. Când erau fetele mici, visam o data asa, cu voce tare - eu îmi doream câte un apartament peste tot în lume... la care fiica-mea a spus ca ea îsi doreste bani multi... Pentru ce? am întrebat. "sa cumpar pentru tine si pentru mine "timp" ca sa putem vizita si locui în toate orasele unde ai tu apartamente" :))
    Te pup. Noapte buna! si happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. geanina: sunt sigura ca vei face fotografii de exceptie :)

    RăspundețiȘtergere
  14. CARMEN: ce frumos a stiut ea sa spuns...sa "cumpar timp"...esti o mama fericita :)
    te imbratisez cu mult drag Carmen...o noapte buna iti doresc si eu...pup :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Parisul cu oameni grăbiţi care au totuşi timp să admire frumosul.

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca in Paris ai gasit Hotel dacia, eu am gasit in Viena, Restaurant Florin Salam... Anul asta avem si noi in plan o vizita scurta la Paris.

    RăspundețiȘtergere
  17. Paris-ul e Paris-ul n-ai ce face!
    Frumos fotografiat.Străzi,clădiri parcuri totul este impresionant în Paris!

    RăspundețiȘtergere
  18. Vreau si eu la Paris! Multumesc pentru vizita virtuala pe care mi-ai oferit-o! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună scumpo!
    Superbe imagini!
    Măcar să mă bucur de poze că
    de ajuns acolo nu cred!
    O zi excelentă îți doresc!
    O îmbrățișare de la mine!

    RăspundețiȘtergere
  20. Costin: da...ce sa spun...noroc ca vienezii nu au habar de aceasta "celebritate" :D

    RăspundețiȘtergere
  21. tu1074: e greu sa nu te indragosteti de Paris :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Aniela: cu drag...minunata sa fie si ziua ta :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Doru: cum ii spuneam si lui tu1074 e greu sa nu te indragostesti de Paris :)

    RăspundețiȘtergere
  24. *ELENA* : nu se stie niciodata...ma bucur ca ti-au placut :)
    te imbratisez...o zi faina...pup

    RăspundețiȘtergere
  25. mi-ar place sa ajung si eu pe acolo ...odata poate mi de indeplineste visul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Fiecare mare metropolă are farmecul ei specific...
    Citind comentariul lăsat de Carmen mi-am adus aminte de ce-i spunea fiu-meu maică-sii: Mamă, când voi creşte eu mare..., te voi duce la Paris într-un Mercedes! Ţi-ai găsit!... :))
    Acum tot la maică-sa se împrumută... :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Să te tot plimbi pe aceste străzi... :)

    RăspundețiȘtergere
  28. ii admir pe francezi; sunt atat de relaxati ....

    RăspundețiȘtergere
  29. atragatoare locuri! totusi, nu stiu de ce, niciodata nu mi-am dorit sa ajung la paris...

    RăspundețiȘtergere
  30. Max: asa este..fiecare loc are atmosfera lui specifica...care te prinde sau nu....
    cat despre baiatul tau...nu se stie niciodata cand va avea o super masina si o va plimba pe mama lui :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Mircea Florescu : ma bucur ca ti-a facut placere :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Mona: foarte adevarat...pentru mine asta inseamna adevarata placere ca turist...sa ma pierd pe stadute...

    RăspundețiȘtergere
  33. ador sa ratacesc prin multime, sa simt pulsul orasului necunoscut, sa aud sporovaind in alta limba si sa hoinaresc la vanatoare de poze!

    RăspundețiȘtergere
  34. Ce imagini frumoase. Uite că am mai făcut o "călătorie" pe ziua de azi! :-) Măcar aşa!
    O zi frumoasă, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  35. titlul spune tot, iar stradutele te pierd in visare

    RăspundețiȘtergere
  36. Paris!!
    N-am mai fost de prea multă vreme...

    RăspundețiȘtergere
  37. Vai, ce frumos!M-ai atins cu aceste imagini.Sunt un mare fan al Parisului.Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  38. Sophie: normal...doar ei au inventat conceptul de "je-mén-fichisme" :))

    RăspundețiȘtergere
  39. Erys: poate il vei vedea altfel acolo fiind :)

    RăspundețiȘtergere
  40. aA: ocupatia-turist :))
    placuta ocupatie...nimic de zis :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Alexandru: daca ti-a placut ma bucur mult :)
    o seara frumoasa iti doresc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  42. cypy: titlul e o parafraza a celebrului film politist "strazile din San Francisco"...e un film mai vechi...e adevarat :)
    sa hoinaresti prin Paris pe stadute...si nu doar prin Paris...e modul cel mai bun de a simti un oras...pentru mine cel putin...

    RăspundețiȘtergere
  43. Vera: atunci...nu mai lasa timpul sa treaca :)

    RăspundețiȘtergere
  44. ANA MARIN: daca ti-am facut o bucurie bucuroasa sunt si eu :)
    o noapte frumoasa iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Multumesc pentru o plimbare pe strazile Parisului! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere