miercuri, 2 noiembrie 2011

Miercurea fara cuvinte - Moscheea... si marea






Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

56 de comentarii:

  1. Prima poza e grozava !!! Dar unde e moscheea ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dani: si mie imi place...o gasesti la Constanta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eram convins ca e la Constanta. Iti amintesti cand te-am descoperit prima data? Scrisesei un articol despre statuia lui Ovidiu. Tot la Constanta.
    Noapte senina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că se înțeleg de minune, moscheea și marea...

    RăspundețiȘtergere
  5. tu26dor: nu am uitat:)
    senina sa-ti fie si tie noaptea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasă combinaţie a moscheii cu marea.

    RăspundețiȘtergere
  7. armonie în albastru... Minunate fotografiile tale de astazi! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Arată frumos,îngrijită și vederea la mare este foarte frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
  9. tu1074: marea pare apropae...dar nu e :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hello, pandhora.

    The graceful sense wraps your artworks.
    It's excellent and lovely...

    The season of colored leaves, heartwarming atmosphere.

    The traditional celebration, kimono infants.

    The prayer for all peace.

    Greetings.
    From Japan, ruma ❀

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună scumpo!
    Superbe imagini!
    o zi de miercuri fericită îți doresc!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  12. M-ai făcut să-mi aduc aminte de mica moschee din Mangalia.
    N-am mai fost la mare de câţiva ani buni...

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte mult mi-ar fi placut sa merg intr-o moschee la ora de rugaciune. Inca nu am avut ocazia dar, cine stie?

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu am vizitat până astăzi vreo moschee - e interesantă... iar marea - e superbă!... Mi-e un dor de mare!...
    O zi frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoase imagini! Am avut o tresarire cand ai scris ca se gaseste la Constanta... nu ma asteptam :)
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  16. ruma: welcome, glad you like what you find on my blog :)
    I liked the huge fall in your photos :)

    RăspundețiȘtergere
  17. *ELENA*: multumesc :)
    minunata sa fie si ziua ta :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Max Peter: nu o stiu...dar o voi cauta :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Sara: ai tot timpul din lume Sara...ma bucur ca ai trecut pe la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Diverse: eu una iubesc zona veche a Constantei...ma bucur ca ai tresarit...placut :)

    RăspundețiȘtergere
  21. frumoasa combinatie:)o zi frumoasa iti doresc:)

    RăspundețiȘtergere
  22. geanina: multumesc :)
    faina sa-ti fie si tie ziua...

    RăspundețiȘtergere
  23. Scara interioara, in schimb, e o chestie.... brrr.....care-ti da sentimente nu prea placute....

    RăspundețiȘtergere
  24. frumos. nu stiam ca avem o asa minunatie in constanta

    RăspundețiȘtergere
  25. Mircea: merita sa mergi sa o vezi...
    imi plac stadutele care coboara spre port...inca mai au un strop de farmec...

    RăspundețiȘtergere
  26. Da, am fost. Cand am ajuns sus, pe balconul acela, copilului (mic, pe atunci) i-a zburat vantul o sapca de pe cap, dupa care a plans o buna bucata de vreme :))))
    Dar scara aceea rasucita... aveai impresia ca nu poti decat sa urci, ca daca ai cobori (desi am si coborat la un moment dat, logic, altfel as fi inca acolo :)))), te-ai prabusi intr-un hau, intr-un abis, intr-o genune...

    RăspundețiȘtergere
  27. Lori: ce descriere clara ai facut :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Frumos, am fost si eu acolo, se vede superb de sus!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  29. Îmi amintesc din vechiul cenaclu:
    Parc-aş sta, parc-aş pleca
    Parc-aş fi altcineva ...


    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  30. extraordinare imagini, prima si ultima mă fascinează!

    felicitări, pandora și seară liniștită!

    RăspundețiȘtergere
  31. Superbă, ştiu ce am pe listă atunci când voi merge la Constanţa... :)

    RăspundețiȘtergere
  32. ai prins o zi senina si linistita...asa cum ii sta bine unei fotografii de vacanta :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Foarte frumoase imagini,imi place!Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  34. N-am intrat niciodata intr-o moschee,dar in mare da:).
    Frumoasa imagine,prima.

    RăspundețiȘtergere
  35. Alice Georgiana : perfect adevarat :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Cristina : multumesc pentru aprecieri....faina sa fie si seara ta :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Mona: sunt sigura ca vei face fotografii spectaculoase :)

    RăspundețiȘtergere
  38. erys: o zi de toamna...acum o saptamana :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Mi-am umplut sufletul, spiritul, cu o imensa energie pozitiva vizionand aceste opere de arta,

    RăspundețiȘtergere
  40. Cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa exploreze aceste frumuseti,intru inaltarea spiritului si bogatia inimii.
    O zi fericita!

    RăspundețiȘtergere
  41. IULISA: ma bucur tare ca simti asta :)

    RăspundețiȘtergere
  42. SoriN : adevarat Sorin...adevarat...
    o seara faina iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere