sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Romanii sunt destepti


Nu stiam de existenta campaniei Românii sunt deştepţi ...Am aflat despre ea in seara asta de la Sophie si de la Max Peter....
Max spune foarte bine...daca nu incercam noi singuri sa schimbam imaginea deloc frumoasa pe care o avem in lume,nu o va face nimeni....
Vreau sa cred ca vor fi multi cei care se vor alatura acestei campanii...trebuie sa stergem imaginea romanilor prosti,paduchiosi,cersetori,analfabeti....pentru ca acestia nu sunt majoritari,in concluzie nu sunt reprezentativi.
Romanii sunt BUNI,sunt Destepti,au la fel de multe minusuri ca si alte nationalitati dar la fel de multe plusuri...
Nu trebuie sa ne reinventam,trebuie sa revelam doar ce avem mai bun si mai frumos si valoros....
Articolul meu poate parea patetic...poate ca asa si este...dar am scris exact ce am simtit...
Aceasta campanie este un pas...si daca tot e sa-l facem,sa-l facem macar inainte....am facut suficienti pasi inapoi...

21 de comentarii:

  1. Oi pandhora!!!
    É verdade, Voce e eu povo tem que se
    orgulhar de serem Romenos, das suas raízes,
    de seu jeito de ser, do modo de viver, de sentir, e de falar, daqui do outro lado do
    Mundo como se diz, estou a adimirar Voce e os
    Romenos, tenho visto daqui imagens, fotos
    lindas, maravilhosas!
    Em todos os Países tem: pobreza, fome, miséria, desigualdades raciáis e sociais!
    alguns menos e outros mais!!!

    Nós Brasileiros temos o costume de dizer:

    Sou Brasileiro, amo meu País, é o melhor
    País do Mundo, sou Brasileiro não desisto nunca!!!

    E sei que voceis também pensam assim sobre seu País!!!

    bye bye!

    RăspundețiȘtergere
  2. Romanii au de toate...cred ca asta ar fi o emisiune interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  3. cum spuneam si la Max daca se poate schimba asta zic sa o facem! excelenta campania...si cu siguranta o sa fie un succes...dar asta nu rezolva problema in totalitate, dar e un inceput. o zi faina :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Adriano agradece .... obrigado pela sinceridade de suas palavras quentes ....
    para mim como uma mulher romena que você viu é coisas muito boas e belas que nos caracterizam ... porque é verdade, eles existem ....
    você disse muito bem que a pobreza, as desigualdades raciais existentes em todo o mundo ... para nós essa "desigualdade racial" não existe para que os ciganos têm os mesmos direitos que todos os cidadãos deste país as pessoas simplesmente se recusam a maioria preferindo levar uma vida decente para percorrer a Europa e para obter tópico de notícia ...

    respeitar o jeito de você se sentir orgulhoso que você é brasileiro e você está certo ... e eu tenho muitos motivos para ter orgulho de ser ... uma mulher romena "adotar" as suas palavras:)

    Obrigado por apoiar o Adriano ... um grande dia lindo que você deseja:)

    RăspundețiȘtergere
  5. cypy: romanii le au pe toate...inca mai invata ce sa faca cu aceste "toate"...

    RăspundețiȘtergere
  6. geanina: da este un inceput si sper sa nu ramana doar un inceput...

    Adriano din Brazilia scria mai sus cum se sustin brazilienii pe ei insisi...poate ca ar trebui sa adoptam sloganul lor...dar sa si credem in el...
    pentru noi ar suna cam asa:
    "eu sunt roman, îmi iubesc ţara, este cea mai buna
    Ţară în lume, eu sunt roman, nu cedez niciodata!"
    traducerea e facuta de google dar ideea cred ca este foarte clara....

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta era deci? Eu credeam ca a scris Sophie asa, ca prea nu stie lumea nici macar cine-s românii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dan: lumea stie cine-s romanii care apar la stirile alea oribile pline de crime si alte mizerii :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Românii sunt idioți (a se căuta termenul în DEX, nu peiorația) de aceea sunt pe cale să devină idioți - acum este peiorația!

    Vezi proiectul de lege dat de Ministerul Muncii spre dezbatere publică cu privire la pedepsirea profesorilor, așadar deja românii au devenit idioți peiorativ pentru că la putere sunt cei care vor asta și vor fi și alții, și nimic nu se va schimba cel puțin o sută de ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. Scorchfield: poate ca da..poate ca nimic nu se va schimba timp de o suta de ani...dar nu toti romanii sunt idioti pentru ca nu toti romanii sunt politicieni...

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu ma "aprind" foarte tare când se pomeneste aici în occident, ceva rau despre români. Am reusit pâna acum , de fiecare data, sa schimb impresia rea ce marcase interlocutorii respectivi :)
    Si dealtfel, pomenesc de câte ori am ocazia, despre talentele nationale deosebite. Sotul meu (neamt get-beget) este cel mai mare fan România :)

    RăspundețiȘtergere
  12. CARMEN : sunt sigura ca sustii din toate puterile tale ce avem noi valoros...si prea putin cunoscut...
    ma bucur ca sotul tau a avut sansa-prin tine-sa cunoasca cate ceva din ceea ce reprezinta ca fel de a fi romancele noastre :)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Atunci de unde dorința tuturor (a românilor) de-a discuta politică, de a și ști ce este politica, mai ales cei de la televizor, mai ales TVR1, a celorlalte televiziuni și tot așa, s-a dus dracului cultura!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Romanii sunt destepti. O initiativa frumoasa!
    Seara buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Scorchfield: e o reactie fireasca la tacerea atator zeci de ani cand era interzis sa ai pareri...acum au...bune sau proaste...peste cei 100 de anide care spunei-cu putin ghinion-se va ajunge si la echilibru :)

    off topic: nu stiu de ce nu-mi apar comentariile pe care le las pe blogul tau :(

    RăspundețiȘtergere
  16. Diverse : m-as bucura daca ai prelua-o si tu :)

    RăspundețiȘtergere
  17. mai încearcă, nu-i de la mine, eu nu pun opreliști! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Mie nu-mi prea plac romanii.
    Nu inseamna ca vreau sa emigrez sau sa-mi pun feregeaua pe ochi, sa nu-i mai vad.
    Dar constat multe nelalocul lor pe-aici.
    Nici nu-i pot compara cu alte natii, ca nu le cunosc.
    Dar, in general, parca nu e ok ce se intampla. La nivel de.. masa de oameni care suntem.
    Treb'e schimbat egregoru' ala :)))

    RăspundețiȘtergere
  19. Lorelei: pentru schimbare e nevoie de timp...
    in timp se formeaza alt tip de generatii....
    eu in asta imi pun speranta...

    RăspundețiȘtergere