duminică, 31 mai 2015

Mai credeti in povesti?

http://amaradio.ro/wp-content/uploads/2014/03/CUM-PRIMIM-RASPUNSUL-DE-LA-INGERI-200x300.pngChiar daca nu, puteti face asta macar maine, pentru ca maine este 1 iunie...
Cred ca atata timp cat povestile ne mai emotioneaza, copilul din noi inca zambeste :)
La multi si zambitori ani copilului din voi!

A fost odata, in ceruri, un copil pe cale sa se intrupeze. Intr-o zi, el i se adresa lui Dumnezeu:
- Stiu, Doamne, ca maine ma vei trimite pe Pamant, dar spune-mi, te rog, cum voi supravietui acolo asa mic si neajutorat?
Dumnezeu ii raspunse:
- Dintre miile de ingeri, am ales unul pentru tine. Te va astepta si va avea grija de tine.
- Dar aici, in Rai, eu nu fac altceva decat sa cant si sa zambesc. De asta am nevoie ca sa fiu fericit!
- Ingerul tau iti va canta in fiecare zi. Tu vei simti iubirea lui si vei fi fericit, raspunse Dumnezeu.
- Si, continua copilul, cum voi intelege ce imi vor spune oamenii daca eu nu stiu limba lor?
- Asta este simplu, spuse Creatorul, ingerul tau iti va spune cele mai frumoase si mai dulci cuvinte pe care le vei auzi si, cu multa rabdare si grija, te va invata sa rostesti tu insuti cuvinte.
Copilul privi catre Dumnezeu, spunand:
- Si ce voi face cand voi vrea sa vorbesc cu Tine?
Dumnezeu ii zambi copilului si-i spuse:
- Ingerul tau te va invata cum sa te rogi.
Copilul adauga:
- Am auzit ca pe Pamant sunt oameni rai. Cine ma va ocroti?
Dumnezeu raspunse:
- Ingerul tau te va ocroti chiar cu pretul vietii sale!
Intristandu-se, copilul zise:
- Dar eu voi fi mereu trist pentru ca nu te voi mai vedea.
- Ooo, ingerul tau iti va vorbi continuu despre Mine si te va invata calea spre Mine. Astfel, Eu voi fi cu tine intotdeauna.
In acel moment, era atata liniste si pace in Rai incat se auzira vocile de pe Pamant.
In graba, copilul puse, oftand, o ultima intrebare:
- Oh, Doamne, eu trebuie sa plec acum. Spune-mi, te rog, numele ingerului meu!
- Numele ingerului tau nu are nicio importanta.Tu ii vei spune simplu: MAMA, raspunse Dumnezeu.


sursa: www.qbebe.ro

29 de comentarii:

  1. Ce poveste frumoasă... și ce bine era în copilărie... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. minunat omagiu mamei!
    Se spune ca "mamele sunt mai aproape de Dumnezeu decât orice faptura. Numai lor li s-a împartasit minunea Dumnezeiasca a creatiei"
    pup draga mea draga! Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tocmai ce am venit de la tine :)

      da, un minunat omagiu adus mamei pentru care copilul ei nu poate fi decat un inger...
      pentru fiecare copil ar trebui sa existe o mama doar ca lucrurile nu stau mereu asa...
      te imbratisez si eu draga mea draga, somn usor! :*

      Ștergere
  3. Eu sunt bunica,dar voi ati vazut ca de multe ori dau in mintea copiilor.Nu ma deranjeaza si chiar imi place uneori.Povestile fac parte din viata mea.E bine ca si voi sa fiti copii din cand in cand.O saptaman buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thea e un motiv in plus pentru ca apropierea ta de copilarie sa fie reala si asta, cu siguranta te face sa te simti minunat, lucru caare se vede! :)
      la multi ani Theei, zi plina de surprize si cadouri frumoase! :)

      Ștergere
  4. M-am emoționat! :)
    Cred! Sigur ca da!;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Emotionanta poveste. Si atat de adevarata! Mama este cel mai scump "inger" din viata noastra si cea care ne poarta mereu de grija, cu atata drag si daruire. Dumnezeu sa le ocroteasca pe toate mamele din lume!
    Frumos omagiu, pentru Ziua copilului, draga Pandhora!
    La multi ani si tie si numai bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o poveste frumoasa pentru ca legatura mama copil este primul pas in viata unui copil...
      la multi ani si copilului din tine si mai ales la multi ani copilaros de frumosi Sarei tale! :)

      Ștergere
  6. O poveste faină, cu un mesaj extraordinar! :) La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la multi ani si baietelului care exista acolo in interiorul tau cu siguranta! :)

      Ștergere
  7. Parcă a fost și un film: Povești din casa groazei... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. La mulți ani copilului din tine,scumpo!
    Frumoasă poveste,așa cum numai la tine găsesc!
    Îți doresc o săptămână frumoasă și o vară toridă!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Elena!
      sunt sigura ca acelei mici Elene din tine ii plac povestile :)
      faina sa fie si vara ta, multumesc, eu as prefera sa fie cat mai putin torida :))

      te imbratisez si eu cu acelasi drag!

      Ștergere
  9. Mare pacat ca uneori mai da si cu "bata în balta" si trimite copilul la o adresa gresita..... altfel nu îmi explic cum sunt casele de copii asa de pline.... :((
    La multi ani copilta draga, sa-ti fie mereu sufletul curat si senin, asa ca al unui copil! ♥
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta da, asa se intampla de aceea postarea mea e doar o...poveste :(
      te imbratisez si eu urandu-ti la multi ani copilarosi...te asteptam sa revii pe blog, da?
      mi-e dor de frumuselul tau de motan...te pupacesc si astept prima ta postare (si eu si Carmen si nu numai) :)
      pup :*

      Ștergere
  10. Multumesc!
    La multi ani, copile! :)
    Imi plac povestile, cum nu! Dar sunt povesti pe care mi le spun unii, uneori... In povestile acestora nu cred, dar ma amuz ascultandu-i. :)
    Zile fericite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee...sunt povesti si povesti, povestitori si "vrajitori" :))
      stiu ca iti plac povestile, gasesc multe si frumoase la tine...
      la multi ani, Diana! :)
      un inceput de saptamana perfect iti doresc!

      Ștergere
  11. pandora ...subiectul abordat de tine este minunat...De mult am citit o povestioara care m-a impresionat profun.As dori sa o impartasesc cu tine si cu ceilalti vizitatori ai blogului tau.Voi reda un episod enigmatic sa vedem cum actioneaza un inger pazitor.
    Doctorul S.W.Mitchell, un cunoscut neurolog din Philadelphia, s-a dus la culcare după o zi de lucru extrem de obositoare. Dintr-o dată, a fost trezit de cineva care bătea la poartă. A mers să deschidă şi s-a trezit în faţa unei fetiţe îmbrăcată sărăcăcios şi tulburată profund. Fetiţa i-a spus că mama sa era foarte bolnavă şi l-a rugat să meargă cu ea să o viziteze. Era o noapte friguroasă, cu multă zăpadă, dar cu toate că doctorul era foarte obosit, s-a îmbrăcat şi a urmat-o pe fetiţă.
    Ajuns la destinaţie, a găsit-o pe mama fetiţei în casă, singură, suferind de o pneumonie gravă. I-a acordat primul ajutor, apoi a telefonat la spital pentru a-i pregăti internarea în ziua următoare. Înainte de plecare i-a făcut complimente pentru inteligenţa şi curajul fetiţei sale. Femeia l-a privit într-un mod straniu şi i-a spus cu tristeţe: "Fata mea este moartă de acum o lună..." Îi spuse apoi că paltonul şi cizmuliţele sale erau alături, în şifonierul cu haine.
    Stupefiat, dr. Mitchell a deschis uşa dulapului şi a găsit paltonul cu care era îmbrăcată fetiţă care îl trezise pentru a-l conduce la căpătâiul mamei sale bolnave.
    Paltonul era cald şi uscat şi era de neconceput că fusese îmbrăcat în acea noapte umedă şi rece.
    După această noapte, doctorul a fost convins că în acel moment de disperare, un înger s-a prezentat la el, sub hainele fetiţei. Un înger, sau însăşi fetiţa, devenită de acum înger păzitor al mamei sale.
    O seara linistita si Ingerul Pazitor sa fie mereu aproape!


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu m-am indoit, nu ma indoiesc, nu stiu dar simt ca ingerii exista...
      cel putin cel care ma are in grija este extrem de rabdator cu bezmetica de mine :)
      poveste este deosebit de emotionanta...am simtit vibratia fiecarui cuvant...

      multumesc, ocrotit sa fii si tu mereu, Anonimule G!

      Ștergere
  12. Si eu cred in ingeri insa refuz cu desavrasire ideea ca mama mea sa fie un inger, zau, poate asa mai la figurat uneori angelica,a dica asemanatoare cu Angelica, marchiza ingerilor, din seria de filme de aventuri si capa si spada cu acelasi nume, (din anii 60, interpretata de dna Michele Mercier, https://www.youtube.com/watch?v=Bxvgqijwa3M , ca nu am vazut remake-ulrecent din 2013 in care rolul titular e interpretat de dna Nora Arnezeder), insa ingerii ingeri mie persnal mi se par entitati mai stranii plus au si nume destul de infricosatoare, nu sunt ca mama mea !

    In alta ordine de idei, stiati ca Ziua Copiilor din RPD Coreeana este pe 2 iunie, insa copii din RP Chineza sunt sarbatoriti tot pe 1 iunie, la fel ca si in Romania, desi cei din Hong Kong serbeaza pe 4 aprilie la fel ca si cei din Taiwan ? Copiii din RDG s-au mutat in RFG si sunt sarbatoriti acum in timpul primului trimestru al anului scolar, pe 20 septembrie (desi multe familii din fostul RDG ii mai serbeaza si pe 1 iunie, asa mai neoficial, plus ziua din septembrie din fostul RFG nici nu era atat pt veselie sau cadouri si prajituri, cat era de ridicare a vigilentei impotriva incalcarii drepturilor copiilor) ! Insa copiii din Ungaria se bucura in ultima duminica din mai, chiar un pic inainte de vacanta de vara !

    RăspundețiȘtergere