miercuri, 13 mai 2015

Miercurea fara cuvinte - Dambovita...altfel...

mai multe si mai frumoase gasiti la CARMEN 

33 de comentarii:

  1. oooo, putina apa... sau mi se pare mie?!
    ce frumos ai surprins razele de soare si cascada luminând! Frumoasa imagine!
    pup draga mea draga, noapte buna!
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dambovita la iesirea din Bucuresti, da,este mai putina apa...
      fotografia a fost facuta de prietenul meu, el iubeste mersul pe bicicleta si "bantuie" prin tot orasul si nu numai...acum a reusit sa prinda acest apus pe care am vrut sa-l impart cu voi :)
      pup draga mea draga, buna dimineata! :)

      Ștergere
  2. O imagine interesanta! Imi place cum sunt surprinse razele soarelui razbatand printre nori!
    Salutari si happy WW, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. batuta de soarta...nu stiu ce sa zic, dambovita arata in general destul de curata si frumoasa dar in zona asta, la iesirea din Bucuresti tiganii au furat gardulete frumos lucrate din fier forjat (se vede cau au ramas doar stalpii), aspectul este unul trist dar soarele mai imbunatateste lucrurile :)

      Ștergere
  4. Superbă imagine,sper să o amenajeze și să meargă bărcuțele
    în viitorul apropiat!
    O zi însorită îți doresc,scumpo!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost un eveniment vara trecuta cand te puteai plimba pe o portiune din Dambovita...
      te imbratisez si eu, Elena! :)

      Ștergere
  5. Dambovita - haznaua sec XIX. ;)
    Iar apa din ea se bea dupa ce se trata cu piatra vanata. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. citisem despre asta, chiar am pus si aici pe blog un articol...
      stii refrenul "Dambovita apa dulce, cin' te bea nu se mai duce", referitor la acest refren Ion Ghica spunea cu ironie ca cel care bea din Dambovita nu se mai duce pentru ca isi gaseste de tanar "domiciliu" la Bellu :))
      motivul era, evident, cel mentionat de tine :)

      Ștergere
  6. Arată mai bine când este albia plină cu apă. Dar reflexia razelor de soare este minunată !

    RăspundețiȘtergere
  7. wow! dar ce altfel!!! :)
    te pup, draga mea, o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi s-a parut ca arata din alt loc, din alt timp...
      pup si eu, Anastasia! :)

      Ștergere
  8. Dambovita este cum o stiu, cand nu are apa, dar cerul acela este chiar spectaculos!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasa imaginea cu apusul de soare. Mai jos am citi de vandalizarea gardurilor, ceea ce nu poate decat sa ne intristeze. Pana cand legea nu va fi dura si neiertatoare, escrocii si hotii nu vor putea fi potoliti in societatea asta. Este nevoie de maximum de severitate.
    Am vazut undeva imagini cu Dambovita secolului XiX - mizerie, balti cu gunoaie, apa poluata de tot felul de mizerii. Macar acum sunt amenajate frumos malurile. Si s-ar putea amenaja si mai frumos.
    Zile frumoase, draga Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos apus. Felicitari pentru fotografie! Pup
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  11. Razele soarelui tare frumos cad peste Dâmbovița! Felicitări fotografului!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, multumesc, le voi transmite! :)
      te pupacesc si eu!

      Ștergere
  12. Frumos surprins momentul!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tare frumos ai surprins raul sub lumina calda a soarelui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am fost eu atat de norocoasa, fotografia este facuta de prietenul meu :)

      Ștergere
  14. Foaaaarte faina fotografie! Dambovita "dantelata" cu raze de soare si nori... usor artagosi. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. E placut sa ai o apa pe malul careia sa te plimbi, mai ales prin oras.

    RăspundețiȘtergere
  16. P.s. tocmai am citit mai atent paragraful. Nu cred ca informatia respectiva ca femeile nu aveau voie sa mearga neinsotite pe podul Mogosoaia fara insotitor masculin timp de 400 de ani de la presupusa ordonanta lui Vlad Tepes, (a carei autenticitate nici
    nu am verificat-o atunci candcam scris speculatia divagativa de mai dus, insa hai sa zicem ca aia a fost adevarata in contextul educatiei otomane si al comportamentului mai neortodox/mai neobisnuit al lui Vlad Tepes), chiar pana in preajma ww 1 poate fi totusi adevarata, nici macar tinand cont si de influenta culturala a regimurile fanariote...pur si simplu nu cred ca poate fi adevarat chiar asa si strict gandindu-ne la cate mode culturale si atmosfere sociale si ordonante legale s-au perindat totusi fara prea mare legatura una cu alta intre sec 15 si sec 20 pe langa acel pod al Mogosoaiei...zau, eu sustin din toata inima mea patriotica continuitatea lb romane si a poporului vorbitor de lb romana pe langa spatiul Mogosoaia nu numai intre sec 15 si azi, dar chiar si de dinainte de Traian si Decebal, INSA a pretinde continuitatea unui asemenea monolit de neclintit de mentalitate si
    cultura de la vremea lui Vlad Tepes pana la regele Ferdinand...zau...mi se pare o imensa exagerare chiar total absurda...ce naiba, nici macar Imperiul Otoman nu a reusit sa aiba o mentalitate socio-culturala si legi chiar asa ca in UAE contemporan chiar asa de neclintit referitoare la dreptul unei femei de a se deplasa fara sofer masculin insotitor
    cate secole o fi durat si ala, si sa fi reusit tocmai
    spatiul Mogosoaia, zau...ce naiba...nu vi se pare ridicol ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Aoleu..sorry...am comentat sub articolul gresit ! Voiam acolo sub ordonanta lui Vlad Tepes legata de circulatia femeilor pe podul Mogosoaia. Zau, ca am fost socat chiar si cand auzisem de Vlad Tepes...incepusem sa-i gasesc scuze psihologice ca o fi suferit de PTSD...dar cand am citit si a doua oara si am vazut ca scria ca a durat 400 de ani, in Romania, zau, nu am mai rezistat si am
    inceput sa rad...adica totusi efectiv nu mi se pare ca istoria Romaniei e chiar asa de similara cum pare istoria unui califat...si nici macar in UAE chestia cu femeile care nu au voie sa mearga singure pe strada nu e veche de 400 de ani zau. E o exagerare. Una probabil in stil britanic de tip mai putin calitativ (ca exista si info britanice mai calitative desigur, nu disput), as putea spune chiar.

    RăspundețiȘtergere