joi, 7 mai 2015

Reflexii in Oglinda - Palarii, palarii...

http://www.instaglam.ro/wp-content/uploads/2015/04/1970798.jpg 
mai multe gasiti la  SorinN  

28 de comentarii:

  1. Domnișoarele sunt protejate de culori...vii! Nu prea mă omor după pălării. Nu sunt obișnuită le port dar dacă îmi plac le cumpăr. ...
    Pup!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi plac palariile dar nu ma prea prind...in ultima vreme am purtat berete, mi se par haioase, imi plac :)
      pup si eu Geanina!

      Ștergere
  2. Palariile sunt faine! Dar sunt pretentioase: pe mine nu ma suporta! :)
    Noapte buna si zi super sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa tin minte fraza asta si o s-o si folosesc :))
      pup, somn usor!

      Ștergere
  3. O imagine superbă. Nu doar culorile vii, dar şi siluetele graţioase şi atât de feminine. Cât despre pălării, au şi ele farmecul lor, iar pe unele persoane chiar le prind foarte bine. Cum ar fi, cea mai celebră "pălărioasă":.... Regina Elisabeta! Ha, ha! Nu-i aşa?
    Numai bine, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca bine zici draga Alex...celebra ea, celebre palariile...datorita capului! :))
      o zi faina draga Alex iti doresc! :)

      Ștergere
  4. Faine, faine .......pălăriile! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Palarii foarte largi, rochii foarte stramte...

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoase si gingase ca doua flori exotice! excelenta fotografie! :)
    start bun in weekend, draga mea draga. pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact asta mi-a placut si mie! :)
      iubesc culorile...ce ne-am face fara ele? :)
      te pupacesc si eu draga mea draga, multumesc, fain sa fie si w-end-ul tau! :*

      Ștergere
  7. Superbă fotografie,îmi plac culorile!
    Un weekend plăcut îți doresc,scumpo!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, un w-end perfect iti doresc si eu Elena, cu acelasi drag! :)

      Ștergere
  8. Excelenta fotografie!
    Imi plac palariile dar ... nu pe capul meu!
    De retinut combinatia de culori.
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te inteleg perfect! :))
      in schimb iubesc culorile :))
      w-end placut si tie!

      Ștergere
  9. Câtă culoare ai adus aici! Vesel totul, ca-n vacanță. Un weekend plin de veselie îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut o saptamana...cenusie, asa ca un pic mai multa culoare imi era necesara :))
      un w-end perfect iti doresc la randul meu, Mirela! :)

      Ștergere
  10. Pretextul pălăriilor e perfect ! ;)

    Mie îmi plac pălăriile și chiar le port cu plăcere. De fapt, avatarul meu demonstrează asta ! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric! :)
      sunt sigura ca ai o intreaga colectie, poate o sa ne-o si prezinti :)

      Ștergere
  11. Felicitari pentru postare,multa culoare si delicatete!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Adevarat, ai adus culori stralucitoare si pe blog ! Mie imi plac mult palariile, dar nu purtate in...autobuz,tramvai...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta cele din imagine nu isi au locul in mijloacele de transport in comun dar palarioarele acelea mici si delicioase...de ce nu? :)

      Ștergere
  13. Imi plac mult palariile,dar si fundurile! Stii cate palarii am?Degeaba!Nu-mi sta bine cu palarie si gata.Parca o parte din mine e in asfalt.Sunt invidioasa,ca palaria iti da o tinuta eleganta,dar asta e! Te inmbratisez cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  14. ai drptate, fetele sunt frumoase, au forme apetisante asa ca...:))
    te inteleg foarte bine, nici pe mine nu ma prind grozav palariile, de aceea port berete care sunt practice si haioase, incearca si tu! :)

    te imbratisez si eu draga Flarea!

    RăspundețiȘtergere
  15. Si mie imi plac, insa nu mi-au dat prin minte cuvintele "delicatete" sau "gingasie" legate de ele, nici macar probabil "flori", ci mai degraba "ciupercute viu colorate"...urmat de exclamatia, "Aoleu ! Bine ca le-am depistat ! Posibil otravitoare !"Insa sunt ff estetice plus culorile par asa de artificiale incat mi-as fi dat seama ca e vorba doar de un still dintr-un film de desene animate, total nepericulos, asa ca pana la urma m-as fi linistit ! Insa mi se par ff departe totusi de niste posibile domnisoare din Rochefort...poate daca erau mai pastel si cantau si dansau...(dar nu am scris cu rautate, chiar mi-au placut, ca mie imi plac desenele animate chiar mai mult decat filmele cu oameni care canta si danseaza, chiar daca acei oameni sunt ff talentati, si numai cateva filme dansatoare mi-au placut ff mult, cred ca de ex Domnisoarele din Rochefort mi-a placut din cauza surprizei contrastului dintre culorile pastel si autentica forta vitala a temei filmului pe care eu nu mi-as fi putut-o imagina pana atunci decat in culori mai inchise, efectiv pamantene, asa ca de culoarea unor vulcani adevarati din care se revarsa lava, sau filmul Cantand in ploaie mi-a placut din cauza ca era alb-negru, cvasi-documentaristic...desi nu toate filmele alb-negru mi s-au parut asa, insa nu as sti sa explic de ce, care era amanuntul, probabil viteza, pt ca daca e asa mai noapte si ceata, de obicei ori alergi ori te furisezi inspaimantat, totul posibil atat dramatic cat si comedic, dar si realist, dar nu prea te plimbi asa relaxat si oarecum posibil melancolic insa totusi linistit ca in Casablanca, de exemplu...)

    RăspundețiȘtergere
  16. citind ce ai scris, mi-am amintit de o poezioara pe care am invatat-o in clasa a doua cand am inceput sa studiez limba italiana, stiu ca atunci exact asa imi imaginam palariile ciupercutelor...foarte colorate :)
    poezioara (daca imi amintesc bine) suna cam asa:

    o, che bello fungo!
    e che colore
    avrà pure un buon sapore
    fermo!
    questo fungo e bello
    ma sotto il capello c'è il veleno.

    ...sau cam asa ceva :)

    RăspundețiȘtergere