luni, 17 ianuarie 2011

Ada Milea-Ruginesc albinele

18 comentarii:

  1. Iubesc viespiile!
    Albinele, da, posesoare al unui instinct colectiv prea apăsat pentru mine, sunt minunate -albinele, în fine, iubesc viespiile!

    RăspundețiȘtergere
  2. minunat!
    are fata asta niste piese absolut geniale.....
    ce bine ca mi-ai amintit d ea

    RăspundețiȘtergere
  3. Scorchfield : oricine poate fi o albinuta dar viespe...eee...pentru asta iti trebuie talent :)

    RăspundețiȘtergere
  4. liviu.capitan : da...e atat de altfel si ea si muzica ei...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ada Milea...este altceva...deosebit..."topoare", "scleroza" ... remarcabil ... chiar fara cuvinte... multumesc Pandhora, mi-ai starnit amintiri minunate...MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  6. E putin cam "dusa",dar tocmai asta imi place:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Carpe Diem : ma bucur daca este asa si da...ea este remarcabila prin nuantele pe care le da cuvintelor...sunetelor...

    dmd: :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. @dmd: "dusa"?
    Da. unde trebuie:)
    Merit total pentru creatie si originalitate.

    Esenta de femeie.
    In loc de feminitate,geniu.
    macar helf(dar sigur)
    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Joker: as zice un alt fel de feminitate care nu exclude originalitatea...

    RăspundețiȘtergere
  10. :) profunde intelesuri intr-adevar..

    RăspundețiȘtergere
  11. :))))
    N-o ştiam. Interesant!

    RăspundețiȘtergere
  12. Să m-apuc să strig? O veni şi la mine cineva să "aprindă lumina"?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Blue Freedom : imi place teribil :)
    ma amuza sau ma bine dispune,imi da de gandit dar de fiecare data e o placere sa o ascult :)

    RăspundețiȘtergere
  14. am văzut şi greierele şi furnica!

    mi-a plăcut!

    :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Scorchfield : si eu care credeam ca esti doar fan-ul viespiilor :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce ti-e si cu fluturii astia...care rontaie gradina.
    A fost o perioada in care ascultam Ada Milea. E unica!

    RăspundețiȘtergere
  17. O actriţă genială într-o lume incoloră şi inodoră.

    RăspundețiȘtergere