marți, 11 ianuarie 2011

Din viata - Virgil Carianopol

Mi-a bătut în poartă Fericirea
Şi intrând în curte m-a strigat.
Eram dus alături cu iubirea.
A-nchis poarta iute şi-a plecat.

Mi-a bătut de-asemeni Bucuria.
A intrat, a stat sub pomii goi.
N-a văzut pe nimeni să-i vorbească
Şi-a plecat grăbită înapoi.

Într-o seară, luminând pe stradă,
Mi-a bătut şi Steaua mea — de sus
Tot aşa, eram plecat aproape,
Şi-a strâns fusta-n mână şi s-a dus.

Mi-a bătut în poartă şi Necazul.
Eram dus departe. Liniştit,
S-a întins pe ţolul de la uşă
Şi m-a aşteptat până-am venit.


The Sound Of Silence - The Sound Of Silence



27 de comentarii:

  1. :)
    Am observat şi eu, perseverenţa răului e de notorietate. Îl dai afară pe uşă şi el se întoarce pe fereastră.
    Trist, nu?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Blue Freedom : uneori am senzatia ca aceasta plecare e doar o parere...el ramane acolo...in asteptare...si asta e cu adevarat trist...
    din acest motiv imi este draga poezia asta...e tabloul perfect al...neplecarii...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine spus, Pandhoraa... "tabloul perfect al neplecării".

    Frumoasă poezie... cu multă înţelepciune în ea. De mi-ar intra şi mie în suflet şi-n minte... înţelepciunea asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana : cred ca in masura mai mare sau mai mica avem cu totii intelepciunea necazului...asa ca...mai bine lipsa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe mine m-a facut sa rad.
    Cel putin ultima parte.

    RăspundețiȘtergere
  6. Lorelei: rasul e mai bun ca plansul oricum...tu ai mereu reactii neasteptate :))

    RăspundețiȘtergere
  7. chiar se potriveste cu soarta lui Ionut. multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  8. cum totul este ciclic... vor veni din nou bucuria, fericirea, Steaua norocoasa.

    e anul magiei, al implinirilor si al faptelor bune!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumoasa e poezia!
    Si necazul asta nu a putut si el sa plece la fel ca celelalte? Se lipeste asa de om!

    RăspundețiȘtergere
  10. DoarEu : ma bucur ca o spui...important e sa si credem ca este asa :)

    Dreamer : da...de-ar fi plecat el si ar fi ramas celelalte...ce bine ar fi fost :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Necazul...necazuri,vai dar sunt asa de putine si restul multe,multe:)....buna poezia,multumesc.Dan

    RăspundețiȘtergere
  12. dmd : eu zic sa nu lasam nici un fel de "tol" in fata usii :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu mai repede as pune o pilota in fata usii,o cafea,o gustare...:)

    RăspundețiȘtergere
  14. dmd : ca sa aiba si Necazul un pic de confort...in timp ce asteapta,nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  15. mi-a placut poezia asta
    dovada clara ca necazul e mai persistent, stie ce vrea :) isi urmareste interesele mai bine...
    stii cum se zice: draqu nu doarme niciodata :)
    sentimentele astea poozitive ..fericirea, bucuria sut fara de rabdare..din pacate
    oare ce s-ar intampla daca ar fi si ele putin mai insistente?

    RăspundețiȘtergere
  16. liviu.capitan : daca fericirea si bucuria ar fi mereu in asteptarea noastra sigur am trai in Nirvana :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Uneori răul se scoate prin rău şi în final rămâne doar frumosul... :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Costea: e si asta un punct de vedere :)

    RăspundețiȘtergere
  19. :)
    Bun gasit!
    ... m-a atras poezia. Frumos creionata.
    Eu cred ca "tzolul" nu a fost bine scuturat (curatat), avand in vedere ca "proprietarul" era mai tot timpul plecat.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  20. andreiradu : bine ai revenit :)
    ...si uite asa praful se asterne...peste asteptari...nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca "tzolul" este scuturat :D
    si mie imi place poezia lui avramescu pe care ai postat-o la lori...o am si eu pe blog...chiar imi place pentru ca dreptatea e...pur(a) dar nu si simpla...:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Cel din urmă musafir..n-o să zăbovească prea mult. Va veni..doar să-şi anunţe existenţa,
    "că e şi el om":))
    Dar ştii cum e cu..legile nescrise:dă-pă sufletul omului:))
    Aşa că anticipând puţin...nu văd că ar trebui să-ţi faci griji prea mari:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Joker: musafirii nepoftiti stau cel ami mult din nefericire...dar de plecat tot pleaca :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Cătălin :...loc de "parcare" pentru necazuri?
    bine ar fi...

    RăspundețiȘtergere
  24. si pe mine m-a atras tare mult ..... imi puteti spune comnetariul strofelor ,va rog careva !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce intelegi tu prin comentariul strofelor?
      e inutil sa comentezi stofele separat, poezia reprezinta un intreg care duce la un fel de concluzie regasita in ultima strofa...
      poate ne explici ce anume ai vrea sa afli :)

      Ștergere