vineri, 21 ianuarie 2011

Poveste trista de iubire, numele tau e suferinta......

20 de comentarii:

  1. Bre, m-ai "ucis" cu clipul acesta!
    :(
    Să înţeleg că n-au rămas împreună???!

    RăspundețiȘtergere
  2. Blue Freedom: eu vreau sa cred ca au ramas impreuna daca tot s-au regasit...si eu am ramas cu un nod in gat cand l-am vazut....

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim : ....mai bine las-o sa alunece...

    RăspundețiȘtergere
  4. M-a terminat. Complet. Greu sa iti revii dupa un asemenea clip.
    Imi aduce aminte de o "poveste" a unei fete ce a vrut sa isi ofere inima iubitului, ca transplant. Ca sa-l salveze pe el. N-a putut. Si a ei era mult prea bolnava.
    Greu clip, grea poveste.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim : daca povestile sunt felii de viata nu inseamna ca si viata este mereu o poveste frumoasa...
    as fi preferat sa adaugi si un nume...anonimului :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Aşa sper şi eu. Altfel, e prea trist!
    Oricum e trist, dar parcă ceva-ceva se salvează prin rămânerea lor împreună.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunata..,trista ca scenariu.
    Miezul ei, mesajul, este mai complex decat lasa sa se intrevada.
    Pur si simplu sublim...aproape de in credibil.

    Nu poti nega ca...ea,face referire la feelingurilE adevarate! Si la ACEA gasire!

    RăspundețiȘtergere
  8. Joker: poate e o poveste...poate nu e doar o poveste...

    RăspundețiȘtergere
  9. M-a impresionat foarte mult! Nici nu stiu daca cineva poate iubi atat de mult...

    RăspundețiȘtergere
  10. Deloc o simplă poveste, dincolo de ea este un exemplu.

    RăspundețiȘtergere
  11. Iar dincolo de mesaj este realitatea,
    inclusiv cei doi protagonişti ce o form-ează.

    RăspundețiȘtergere
  12. dupa ce am xitit comentariile imi pare teribil de rau ca pe tel meu nu pot vedea clipul...pandhora de ce esti rea?;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Dreamer : eu cred ca da...cand celalalt e totul pentru tine atunci tu nu-ti mai apartii...dar cat de des intalnim la modul real o iubire totala?...
    incep sa cred ca aceasta "glanda" a iubirii se atrofiaza si in curand va ramane doar o amintire...

    RăspundețiȘtergere
  14. Joker : da...realitatea si constientizarea simtirii...
    si de aici...totul e o poveste...trista de iubire...

    RăspundețiȘtergere
  15. Carpe Diem :uff,uff ce sa fac eu ? uite iti las o imbratisare >:D< pana cand vei reusi sa vezi clipul :)

    RăspundețiȘtergere
  16. multumesc pandhora...mereu imi aduci zambetul pe buze...hug u back

    RăspundețiȘtergere
  17. A iubi inseamna a trai viata celuilalt. Sa uiti de tine si sa te daruiesti cu totul celuilalt fara a astepta vreodata ceva in schimb, aceasta este adevarata iubire care te inalta si te purifica de tot ce e murdar in lumea aceasta...

    RăspundețiȘtergere
  18. ALIN : tocmai din acest motiv adevarata iubire este greu de atins...dar ea exista....fericiti cei care au intalnit-o...
    te mai astept pe aici :)

    RăspundețiȘtergere