miercuri, 16 iulie 2014

Miercurea fara cuvinte - Despre vaci



Picturi de Caroline Shotton
Postare inscrisa la "Miercurea fara cuvinte" 

23 de comentarii:

  1. starry night (pictura lui van gogh), holly cow. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite acum ca ai zis, mi-am dat seama de ce mi se parea pictura cunoscuta :))

      Ștergere
    2. si mie mi-a sarit în ochi asemanarea cu starry night :)) ce vacute simpatice!
      ne-ai prezentat aici o cu totul noua forma de exprimare artistica :) Am mers pe linkul pe care ni l-ai pus la dispozitie si am vazut ca seriile pucturilor ei se numesc Great Moo-sters series :))) ce titlu inspirat!
      Noapte buna draga mea draga! happy WW! ♥

      Ștergere
  2. foarte simpatice vacutele.
    o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ingenue as putea spune :)
      frumoasa sa-ti fie si tie seara, multumesc!

      Ștergere
  3. Îmi plac tare !
    Trebuie să mă destăinuiesc : în copilărie mi-a fost tare frică de ele,la țară la bunici :)))
    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) Ce fain! Ce vesel! :)) Ma uitam, in dorul lelii, spre monitor, asteptand sa se incarce pagina si... am facut ochii mari, clipind repede si des cand mi-a ajuns sub ochi primul cap de vacuta! :)) M-am inviorat pe loc!
    Happy WW! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. ... că dau lpte bun.
    Te invităm în vizită la noi pentru a servi o înhețată.
    Să ai parte de o MFC frumoasă și liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  6. Super-simpatice ! Și ce moțate sunt cele din ultima fotografie ! ☺

    Happy WW, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  7. Aici era Fulga? Ntz ntz. :)) Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Drăguţe foc, văcuţele tale! Cu flori, lună şi Van Gogh! M-au amuzat pe ziua de azi. Am mai zis eu azi, că a fost ziua necuvântătoarelor. Happy WW, Pandhoraa!

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte expresive
    o pictura naiva, totodata modernista...imi plac mult culorile

    RăspundețiȘtergere
  10. Simpatice văcuțe!
    O zi minunată îți doresc,scumpo!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Vacile sunt animalele preferate ale diriginte mele!:) A zis că are peste 30 de văcuțe de jucărie pentru băiețelul ei... O iubesc mult pe dirigintă, deci îmi plac și vacile!:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. prima vacuta nu are o urechiusa... :(
    is foarte dragute! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt simpatice tablourile, mi-ar placea sa le vad pe un perete!

    RăspundețiȘtergere
  14. multumesc ca ati trecut pe aici, multumesc pentru commenturi :)

    vacutele sunt expresive, au blandete si un fel de cumintenie asezata...asa le vad eu...
    artistul le-a vazut in aceste ipostaze inedite si ma bucur alaturi de voi ca s-a intamplat asa :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Demult nu am fost pe aci , si iata deja am nimerit in subiect :D

    RăspundețiȘtergere