vineri, 4 iulie 2014

Plimbări cu barca și surf pe Dâmbovita



Bucureştenii care nu şi-au făcut planuri de vacanţă, însă vor câteva zile relaxante, le pot avea pe râul Dâmboviţa: plimbându-se cu barca sau încercând plăci cu surf.



Plimbari cu barca si surf pe Dambovita GRATUIT
Plimbări cu barca și surf pe Dâmbovița GRATUIT
Primăria Capitalei împreună cu Ivan Patzaichin au amenajat în zona Bibliotecii Naţionale o zonă de agrement unde doritorii se pot plimba cu barca, pot vâsli în canotci sau pot încerca plăci de surf, informeazăromaniatv.net

Bucurestenii se pot plimba cu barca pe raul Dambovita, pot vasli in canotci si incerca placi de surf (stand up paddle & surfinguri) pe portiunea cuprinsa intre Podul Unirii si Biblioteca Nationala.

 Foto: agerpres.ro
sursa:http://www.bucurestiivechisinoi.ro

10 comentarii:

  1. Bună scumpo!
    Mulțumesc de informație,nu am știut!
    Îți doresc un weekend cât mai plăcut!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag, Elena! :)
      pup si eu, un w-end perfect iti doresc!

      Ștergere
  2. Dâmbovita va fi mai vie, mai colorata si mai vesela :)
    frumoasa initiativa!
    In Germania - in Ulm, astazi s-a deschis Festivalul Dunarii. Participa din doi in doi ani tarile de pe Dunare si Romania va avea un stand mare. Sper sa imi fac timp sa dau o fuga (80 km).
    Un weekend minunat draga mea draga. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa ajungi si sa ne arati si noua standul Roamaniei :)
      te pupacesc draga mea draga, un w-end perfect iti doresc!

      Ștergere
  3. I-auzi ce norocosi sunt bucurestenii. O idee foarte interesanta!Week-end placut iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa speram ca va fi fain :)
      un w-end placut iti doresc si eu!

      Ștergere
  4. O treaba tare faina! Mai ales ca s-a instalat vara la voi din cate am inteles! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa ne arati poze cu tine in barca! Sigur vei merge si tu, nu? Cred ca va fi tare frumos si relaxant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu barca, niciodata! :))
      mi-e o frica teribila in barca, asa ca romantismul plimbarilor cu barca nu ma caracterizeaza dar daca voi ave ocazia voi face foto, fii sigur :)

      Ștergere