joi, 24 iulie 2014

Train Delivery

Gara de Nord se transformă între 25 şi 27 iulie 2014 în locul de întâlnire al pasionaţilor de arte, muzică, filme şi trenuri pentru a doua ediţie a Train Delivery, eveniment urban-feroviar care își propune să revitalizeze un spațiu simbolic al Bucureștiului. Train Delivery vine în continuarea inițiativei Street Delivery pentru spațiu public de calitate și este organizat de Fundația Cărturești și CFR SA cu o finanțare ARCUB.
Ce facem la Train Delivery? Aducem pentru tine un tren pe care îl garăm pe linia 14, unde te așteaptă cel mai larg peron al Gării. Timp de 3 zile, te poți plimba dintr-un compartiment în altul trecând prin expoziții, spectacole, un restaurant pe șine și alte instalații urbane. În timpul ăsta câțiva dintre cei mai buni artiști graffiti din România vor desena trenul pe exterior, iar muzica va umple peronul, alături de zeci de proiecte gândite să redea gării fascinația pe care o merită. Tot pe linia 14 vom fi martorii unui proces de reconversie a unui vagon de marfăîntr-o cafenea, librărie și loc de întâlnire printr-o intervenție plastică-sculpturală care presupune decuparea tablei acestuia și transformarea ei în obiecte de mobilier.
Dar lucrurile nu se termină pe peron – îți vom arăta Gara așa cum nu ai mai cunoscut-o niciodată, de la Muzeul CFR (unde orice părinte ar trebui să-și ducă copilul), Salonul Regal (unde nostalgicii și iubitorii arhitecturii vor avea parte de dezbateri cu cei mai interesanți intelectuali ai momentului), Sala de Spectacole (unde vei urmări filme care țin de cultura feroviară, precum „Trenuri bine păzite” de Jiri Menzel), sălile de așteptare, Salonul Mama și Copilul, crâșmele tradiționale, ba chiar și locul de unde doamnele Gării de Nord anunță mersul trenurilor.
În urma unui concurs de proiecte, ARCUB finanțează la Train Delivery scena de muzică și cea de graffiti, așa că așteptați-vă la sunete colorate și la o întreagă simfonie de spray can-uri. Dacă anul trecut am adus pe scena Train Delivery muzica Gării de Nord prin oamenii care au cântat-o de-a lungul timpului (Corina Chiriac, Rimaru, Norzeatic, Vlad Dobrescu, printre alții), anul acesta îi vei putea asculta pe Silvia Dumitrescu & Discotecă, Rodion, Avant’n’Gard, plus o duminică plină de jazz. Printre grafferi îi veți întâlni pe Sweet Damage Crew, IRLO, Kero, Pisica Patrata și mulți alții, pe care îi rugăm să nu deseneze pe alte trenuri decât cele agreate cu CFR .

sursa:http://traindelivery.ro/

17 comentarii:

  1. WOW! WOW! WOW! de ce nu sunt mai aproape?!
    hmmmm nu as fi ratat o asemenea întâlnire! Ce initiativa draguta! ... aplauze, aplauze, aplauze!
    te pup draga mea draga. Noapte buna! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos, ce frumos ar fi fost! :)

      am fost si anul trecut la aceasta manifestare si a fost fain, am vizitat Salonul Regal care este, pentru mine cel putin, fermecator si am vazut si sosirea Principesei Margareta si a Principelui Radu si cu aceasta ocazie, Trenul Regal
      am ascultat-o si pe Corina Chiriac care a avut un succes teribil la cei tineri si a carei voce a ramas neschimbata, eu nu sunt un fan al ei dar prietenul meu, da :)
      a fost o atmosfera faina, fara inghesuiala si fara oameni de proasta calitate...
      cred ca o sa mergem maine seara, nu stiu sigur, sper ca va fi fain si daca da voi face poze pentru MFC :)
      te pupacesc draga mea draga, somn usor! :*

      Ștergere
    2. ma bucur pentru tine si abia astept sa-mi arati fotografiile si sa povestesti... Suna colosal!
      pup. Acum chiar merg la culcare :) Noapte buna!

      Ștergere
  2. Excelenta initiativa!
    Oh! Eu sunt muuult mai aproape dar - cand te uiti, asa, la mine - crezi ca voi ajunge? ;) Ce mi s-o fi intamplat nu prea inteleg, dar si in BV ajung la din ce in ce mai putine evenimente! Sa-mi fie rusine! :))
    Sa aveti parte de o excelenta distractie daca veti ajunge - si tot de distractie faina sa aveti parte si daca alegeti sa faceti altceva! :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Diana...m-as bucura sa urci in tren si sa te bucuri de Gara de Nord...altfel :)

      imi cer scuze ca nu mai reusesc sa ajung pe blogul tau...sunt mereu pe fuga :(

      Ștergere
  3. Foarte frumos! Mai facem si lucruri bune.Un wwekend placut! Floarea bunica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. facem multe lucruri bune doar ca e mai usor sa le vedem pe cele mai putin bune...
      un w-end fain iti doresc la randul meu, sunt sigura ca acum gradina ta e un adevarat rai! :)

      Ștergere
  4. Vreau si eu "one way ticket" .... cu marfarul ! ツ
    Ieri am dat de Dida Dragan si mi-am zis: "Vai ce dor imi este de tinerete"! ツ
    Desigur ca si pe Corina am iubit-o...... ツ
    Si tu imi esti draga! ♥
    pupici si un sfarsit de saptamana cat mai usor! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si tu imi esti draga, Minnie:)
      ti-ar fi placut in gara, cu siguranta :)
      te pupacesc si eu...bucura-te de w-end si alnta-l pe Mishu si din partea mea! :*

      Ștergere
  5. Excelentă idee,mulțumesc pentru informație!
    Îți doresc un weekend cât mai frumos,scumpo!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. dupa cum vad eu ca sta treaba vor fi zile tare interesante printre vagoane si nu numai!
    mergi nu? si faci si poze, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. O idee grozavă! La cât de cenuşii au devenit gările, astfel de manifestări culturale le mai readuc la viaţă. Aştept să ne povesteşti!
    Să ai un weekend frumos, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lume multa si culoare, gara, altfel, e foarte adevarat :)
      duminica placuta si tie, draga Alex!

      Ștergere