miercuri, 30 iulie 2014

Miercurea fara cuvinte - Salonul Regal (Train Delivery)



POSTARE INSCRISA LA "MIERCUREA FARA CUVINTE"

21 de comentarii:

  1. Nu este pentru mine ! Eu te invit la o inițiere în tenis.
    Să ai o MFC frumoasă și liniștită !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesantă postare !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe, am ajuns si noi acum w/e-ul trecut. :D Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eleganta,rafinament si lux.Deci ai vizitat trenul regal!

    RăspundețiȘtergere
  5. Rafimament,bun gust si eleganta.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tot ceea ce a rămas de la Regii României reflectă rafinament, un gust desăvârşit şi faptul că au adus standardele civilizatiei occidentale si pe aici. Cred că a fost o vizită plăcută şi emoţionantă.
    O zi frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mult gust si rafinament.Frumoase imaginile tale.sa ai o zi cat mai linistita!

    RăspundețiȘtergere
  8. Aşa este, foarte rafinat tot ce vedem în fotografii! Vişiniul acela cu auriul antichizat este deosebit de elegant.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Noi am vrut sa mergem la Train Delivery, dar nu am reusit pentru ca eram plecati din oras. Asa ca m-am bucurat sa vad imaginile aici, poate vom avea ocazia si noi la un alt eveniment de acest fel sa vedem salonul regal.
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Visiniul este prezent in multe din Castelele Regale...
    Foarte placuta aceasta postare.
    O zi de miecuri frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Lux și eleganță,culoare este superbă!
    O zi minunată îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. E bine ca se ocupa cineva de aceste obiecte de muzeu. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Fotografii frumoase, îmi place foarte mult acest hotel, frumusețe pură în detalii!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce atenție pentru detalii, cât de frumoase puteau fi o clanță de ușă, un plafon, un corp de iluminat...

    Happy WW, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  15. Pana si o amarata de clanta are stil! Obiecte facute sa tina vesnic!

    RăspundețiȘtergere
  16. multumesc ca ati trecut pe aici, multumesc pentru commenturi :)

    in cele 3 imagini am incercat sa "prind" cate ceva din Salonul Regal al Garii de Nord.
    imi pare rau ca nu sunt mai multe dar la momentul cand am fost acolo se proiecta un film documentar, asa ca....
    cele doua valize fac parte din expozitia care a insotit acest eveniment,valizele reprezentand mostre de bagaje ale acelor timpuri :)
    sallonul este fermecator, imbracat in catifea rosu inchis, marmura, geamuri si oglinzi din cristal, la fel si obiectele de iluminat...
    nu este mare dar are stil si somptuozitate, dar decenta
    Spunsieu a remarcat foarte bine, pana si o clanta are stil :)

    RăspundețiȘtergere
  17. frumoase detaliile surprinse...:)
    imi place ca l-ai surprins si pe domnul in oglinda...:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Wow! Mai vreau fotografii si explicatii... please ;) in asemenea cazuri, niciodata nu sunt "satula" :))
    Te pup draga mea draga. Sa ai o saptamana de lucru usoara! ♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca cu o alta ocazie sa pot fotografia si sala de "asteptare" cu fotoliile elegante din catifea, peretii sunt placati cu catifea si amrmura, sunt si niste coloane de marmura superbe iar tavanul casetat e superb
      din pacate, asa cum spuneam mai sus, cand am fost noi acolo, rula un film documentare in sala transformarta ad-hoc in mini cinematograf si nu am putut prinde aceste detalii...
      te pupacesc si eu draga mea draga, de maine plec in vacantaaaaaa! :)

      Ștergere
    2. Neapatat sa fotografiezi toate acestea... cine stie cat timp se va mai putea vizita.
      Te pup. O seara faina, draga mea draga :-*

      Ștergere