Mă
gândesc că, spre deosebire de plaiurile mirotice, prin Peru nu există
atât de multe frunze. Sau că nu au aflat cât de la îndemână sunt
reprezentările grafice de pe internet. Cert este că peruanii au,
începând cu acest an (2011), un nou brand de țară. Unul reușit.
“Vizual, forma spirală pe care o evocă litera “P” este unul dintre motivele grafice prezente la toate culturile din Peru și reprezintă evoluţia, schimbarea, transformarea. De asemenea se referă la o amprentă, în conformitate cu conceptul că “există un Peru pentru fiecare cultură”. În plus, utilizarea unui font caligrafic a făcut posibilă crearea unui logotip dintr-o singură linie: în Peru oamenii își urmează propria cale pe baza intereselor lor particulare.” (FutureBrand).
Și cum în acest caz imaginile sunt mai
importante decât cuvintele, iată câteva
imagini ale pachetului FutureBrand oferit Comisiei Peruane pentru
Export și Turism: de la fontul special creat de către TypeTogether la bannere și de la cărți poștale până la etichete de haine.
Bate vantul frunza-n dunga si in Peru ma alunga! :)
RăspundețiȘtergereInspirat din "folclorul" incasilor. :)
Elocventa "eticheta".
Zile fericite sa ai! Pupici!
eu zic sa nu te lasi alungata, unde mai gasesti frunze personalizate?? :))
Ștergerete pupacesc si eu!
No bine, no! S-au descurcat fără frunze? Și ei ce mai taie la câini? :)
RăspundețiȘtergerelabirint in forma de "p" :))
ȘtergereLe-a fost milă de copaci... :)
RăspundețiȘtergereinspirata mila! :)
ȘtergereEu cred ca avem destui oameni capabili sa faca un brend,rau e ca nu avem capacitati unde trebuie.O zi buna!
RăspundețiȘtergerecu siguranta avem oameni capabili, pana la urma vor reusi sa iasa in fata, intai ei si o data cu ei, noi ca tara...
ȘtergereTot un mil de eu or fi platit si peruanii? Stiu de la noi ca sunt tare scumpe logo-urile astea....:))
RăspundețiȘtergereTe pup!