miercuri, 11 februarie 2015

"Tu iubito afla astăzi c-ai fost ultimul client…"

Am trăit atâta vreme doar din vise
Le-adunam în inimă și le vindeam
Le vindeam mereu pe o nimica toată
Dar în sinea mea ce mult mă bucuram
Când în schimbul unui vis primeam un zâmbet
Din acel surâs mai plămădeam un vis
Însă lumea s-a schimbat și pe-alte drumuri s-a grăbit
Sau poate numai eu am obosit un pic…

Închid ușa, sting lumina, trag oblonul și încui
Magazinul meu de vise nu mai vinde nimănui
Plec cu gândul nu știu încă
În Apus sau în Orient
Tu iubito afla astăzi c-ai fost ultimul client…

 Magazinul meu de vise
(textier – Andreea Andrei, compozitor – Dan Iagnov)

foto: Irina Dzhul
sursa: webcultura.ro

20 de comentarii:

  1. Frumos scris. Profund! Mi-a placut foarte mult, iti multumesc draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aceste versuri interpretate de Stefan Iordache imi aduc de fiecare data un nod in gat...

      eu iti multumesc ca ai simtit :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. tu nu pari a fi o natura romantica dar cu siguranta nu te-a ocolit iubirea :)

      Ștergere
  3. Sublim! Tare bine mi-a prins astazi de dimineata. ♡
    pup draga mea draga. O zi placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi s-a strâns inima și mi s-au împăienjenit ochii de lacrimi și nu prea pot să mai scriu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. motiv pentru care ii putem vedea asa cum ne dorim sa-i vedem :)

      Ștergere
  6. Stefan Iordache, unul din preferatii mei....

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare ce mi-au placut versurile acestea! Emotie! Multa emotie placuta am simtit...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vise avem cu totii, vise de iubire...poate spune cineva ca nu a avut?
      un magazin de vise in care omul iubit e cel ami important client...

      Ștergere
  8. Superbe versurile care descriu o situatie atat de actuala in amor.O seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dureroasa inchiderea magazinului de vise...poate IL deschide acolo,sus,unde se afla...

    RăspundețiȘtergere