luni, 9 februarie 2015

Enjoy the weather


10 comentarii:

  1. Asta este o aplicare..."nuantzata" a vechiului dicton sau devize olimpice "citius, altius, fortius".O intrecere cu dat la gioale, unfair, ca la vechiul "Raliu al smarcurilor".
    Bine ca urma li se taie avantul printr-un dush rece care sa le taie din frenezia evolutiei care oricum nu ducea nicaieri.
    Decat la facut reclama !
    Va urez sa fiti mereu in fortza !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o reclama reusita, muncita si haioasa...ingredientele perfecte pentru ca un produs sa atraga sau sa mentina atentia treaza :)

      Ștergere
  2. draguttttt! :)) mi-ar fi pacut sa particip la competitie :))) o data în viata trebuie sa treci prin toate nebuniile astea de situatii :) Faina reclama!
    pup draga mea draga! Noapte buna ♥
    PS: astazi mi-am cumparat un nou laptop si sunt tare necajita ca nu-mi mai gasesc functiunile cu care eram obisnuita... Parca-l vreau iar pe vechiul, insa... devenise ca un melc! laptopurile sunt tot mai scumpe si de calitate tot mai proasta! of

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu ai oricum spirit competitiv :))
      o sa va "imprieteniti", ai sa vezi :)
      si mie mi se intampla la fel, mai ales cand schimb telefonul, parca tot vechea obisnuinta era mai placuta dar...:)
      pup si eu, draga mea draga, buna dimineata! :*

      Ștergere
  3. O reclamă faină, din cu totul altă generație față de cele ale unui lanț de farmacii din România, spre exemplu! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tocmai cand spuneam ca nu trece nici macar o masina pe strada... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu am inteles! care a iesit invingator?:)))
    te pup!

    RăspundețiȘtergere