joi, 26 februarie 2015

Reflexii in Oglinda - Rasaritul diminetilor mele

mai multe gasiti la  SorinN 

22 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. nu m-as fi gandit dar suna tare frumos, multumesc, Diana! :)

      Ștergere
  2. Privesti rasaritul de la inaltime.Un peisaj frumos.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte adevarat, eu pe el si el pe mine :)
      buna dimineata, Floarea!

      Ștergere
  3. Hai ma! Ai tu asa rasarit si abia acum mi-l arati?! :)
    E cam superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai ce sa fac daca sunt lenesa si nu ma trezesc dimineata? :))
      nici nu vreau sa-mi imaginez ce foto frumoase ai fi acut tu :)

      Ștergere
  4. Ce frumos început de zi admiri tu, dragă Pandhora!
    Numai bine să-ţi fie şi multe, multe răsărituri! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte adevarat Alex...iubesc sa privesc orasul dimineata, cand abia incepe sa se contureze in departare...doar ca sunt lenesa si o fac foarte rar :))
      o zi minunata iti doresc si eu, draga Alex!

      Ștergere
  5. Eu aș mai încerca și în altă dimineață, însă cu mai multă atenție... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma crezi sau nu, in unele dimineti privind rasaraitul ma gandesc la cerurile tale si la cele pe care ni le arata Geanina...voi stiti sa le "vedeti" deosebit de frumos :)

      asa voi face :)

      Ștergere
  6. Superb,un spectacol gratuit, unic si in permanenta nou si surprinzator!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nimic mai adevarat decat ceea ce ai spus :)
      faina sa-ti fie si tie ziua, multumesc! :)

      Ștergere
  7. Sunt bucuros ca Pandhora a postat, dupa o lunga perioada, o poza facuta de dumneaei insasi.Mai ales ca in zare apare si Primaria sectorului 1, aceea cu turnulet (Banu Manta cu Titulescu)...Aceste poze sunt rare, si eu le-as compara cu cele de la Foto Keystone... :)))
    Ca sa o incurajez sa mai faca asemenea incercari reusite, cu rezultate de efect, indiferent de tipul camerei foto utilizate, eu voi denumi imaginea (dupa ceva celebru!) "Expresie, rasarit de soare''...
    Bravo, Pandhora ! Si mai rezerva-ne surprize placute !
    Cu bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti prea dragut draga Marco, mai ales daca te-ai gandit la "Impresie, rasarit de soare" a lui Monet de care imi aminteam vag, asa ca am cautat pe net ca sa verific :))
      imi pare rau sa te dezamagesc dar ceea ce se contureaza in zare nu este Primaria Sectorului 1, o cladire cu adevarat superba si a carei renovare (sper) ca s-a terminat....este o cladire-turn de birouri, situata pe Bd Ion Mihalache, in apropiere de Piata Victoriei...
      multumesc pentru incurajari! :)

      Ștergere
  8. superb rasarit :) Ferestra ta ofera o minunata panorama asupra orasului.
    Asa colorate si luminoase sa-ti fie toate zilele, draga mea draga! pupici
    weekend cât mai placut ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga mea draga, eu sper ca vei avea ocazia sa verifici daca chiar asa stau lucrurile! :)
      un w-end in care primavara sa-ti fie aproape iti doresc la randul meu cu tot dragul! :*

      Ștergere
  9. Frumoase dimineti, daca sunt si alaturi de cineva drag cu atat mai bine.Un week-end minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, cu atat mai bine dar frumusetea unui rasarit este oricum o bucurie in sine :)
      un w-end vesel iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  10. Dacă răsăritul e roz, și zilele să-ți fie roz! Frumoasă fotografie, ai prins aurul soarelui neatins de lumina prea puternică! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Mirela, da...era doar o geana de lumina :)
      un w-end plin de culoare iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere