miercuri, 11 februarie 2015

Miercurea fara cuvinte - Mercuro B Cotto



foto: Mecuro B. Cotto 
mai multe si mai frumoase gasiti la CARMEN

22 de comentarii:

  1. prima fotografie este superba! a doua este sexi iar a treia este mai mult decât sexi :)
    Happy WW! ☺
    Noapte buna draga mea draga! ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Un artist deosebit. A ştiut să surprindă atât de frumos farmecul feminin! Mi-au plăcut tare mult fotografiile selectate. Happy WW, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună dimineaţa ! Astăzi la ordinea zilei am ţesături.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poza 1: Compozitie in stil...eclectic, de la baroc, orientalism, Second Empire, si pana la modernism, Art Nouveau, structuralism...
    Poza a 2-a : Seminud de epoca "Les annees folles" (anii '20...'40) sezand cuminte pe o canapea de inceput de sec.20, cu vaza si masuta tipice interioarelor burgheze din acel timp...
    Poza a 3-a : Sa fie oare o Sapho ramasa singura pe Lesbos ? Ori vreo matroana romana intr-un pavilion de casa patriciana, sau in vreun..."patio" ?
    Mi se pare o reprezentare artistica sugestiva a trei femei transpuse in trei epoci distincte.Decorul si vestimentatia, atata cata mai este prezenta :))), ajuta in mare masura la incadrarea intr-un timp istorico-social cat mai apropiat de acele realitati...
    Alegere cu gust facuta de gazda noastra, pe care mi-o tot inchipui cum ar arata in vreuna din epocile (pozele !) de mai sus...
    Pana atunci, sa ne bucuram de aceasta Miercure fara cuvunte...zice-se...
    Cu bine !

    RăspundețiȘtergere
  5. Mercuro Cotto este un artist pe care il admir foarte mult. Este de altfel un om sensibil , disponibil si oarecum retras atunci cand il ai in fata. Ma bucur ca se afla si aici la tine.
    Imbratisari

    RăspundețiȘtergere
  6. Prima e in regula. :D Restul... de reviste! :)) Zi calduroasa, ca sa fim in ton cu pozele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Trei ipostaze superbe ale feminității. Felcitări pentru alegeri !

    Happy WW, Pandhora ! ☺

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe toate trei!
    O zi minunată îți doresc,scumpo!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Deosebita si minunata alegerea de astazi!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte senzuale pozele...Imi place mult prima fotografie.O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place,dar mie!

    RăspundețiȘtergere
  12. un artist foarte interesant! stiu o parte din lucrarile lui....as spune ca vede tare frumos...:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Poza 3, woooow :D .Multă sănătate
    P.S. Te invit la această campanie http://blogalinitiative.ro/campanii/un-blogger-are-nevoie-de-ajutor

    RăspundețiȘtergere
  14. Trei Doamne si toate trei...senzuale si provocatoare.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Un domn pasionat de FEMEIE. Nu la modul vulgar, adica.

    RăspundețiȘtergere
  16. va multumesc ca ati trecut azi pe aici, va multumesc pentru commenturi si pentru aprecierile facute la adresa fotografiilor pe care le-am ales...
    am ales aceste fotografii in ideea ca ele exprima frumusetea eleganta, provocatoare, frumusetea decenta chiar daca este nuda...
    toate acestea au ca numitor comun femeia pe care Mercuro Cotto o vede si o simte intr-o mie de feluri...
    l-am descoperit pe Mercuro Cotto de curand si am vrut sa impartasesc cu voi ceea ce el stie sa "vada", cum bine zice Geanina, atat de frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu vin ceva mai tarziu, dar am admirat ca si ceilalti, fotografiile si artistul care le-a facut.
    Prima dintre ele este favorita mea! O zi frumoasa, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere