sâmbătă, 28 februarie 2015

Micutul pofticios :)


22 de comentarii:

  1. wow... o mâta ca un pui de om! impresionant videoclip!
    pup draga mea draga. Sa aveti un weekend minunat ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-i asa?! parca e un bebe mic :))
      pup si eu draga mea draga, o duminica minunata va doresc si eu! :*

      Ștergere
    2. am primit felicitarea si surpriza pe care mi-ati facut-o a fost mare! multumesc si va transmit înzecit aceleasi gânduri bune! O primavara înmiresmata, plina de bucurii si sperante într-un viitor mai bun si mai frumos! ♥ pupici

      Ștergere
    3. te imbratisam cu drag si iti dorim sa fii mereu cel putin la fel de infloritoare!
      te pupacim! :*

      Ștergere
  2. Vazand filmuletul, zice un amic: "stie baiatu' cum sa cucereasca atentia fetelor". :)
    Super fain filmulet! :)
    Ziua minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stie amicul ce ce stie! :))
      seara faina iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  3. Este superb! Pofticios și drăgălaș, ca un copil. Cum să nu-ți fie drag?
    Weekend frumos, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa am zis si eu privind videoclipul :))
      duminica placuta si tie draga Allex!

      Ștergere
  4. Cat e de scump! :)
    Dupa ce a primit ce si-a dorit s-a relaxat ...ca un bebelus...
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact ca un bebe mic si pofticios...ufff, greu lucru sa fii mic! :))

      Ștergere
  5. Foarte amuzant este pisoiul ..... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulţi ani de Mărţişor, dragă Pandhora! Să ai o Primăvară minunată, cu multe bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de urare, draga Alex! :)
      la multi ani si o primavara vesela frumoaselor din viata ta, iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  7. Pica bine asa de inceput de primavara. :D Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. E drăgălaș și simte că-i iubit, profită la maxim de situația asta numai bună pentru el, scumpul de el. Îmi amintesc cum le dădeam pikinilor bucățele mici de pui fiert tot așa, ținându-i în brațe, că nu se descurcau grozav la început. O diminică minunată îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e, micutul si dragutul descurcaret :))
      o duminica linistita si o primavara frumoasa iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  9. Tare haios...si pofticios.O PRIMAVARA DEOSEBITA, LA MULTI ANI, DRAGA PANDHORA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o primavara plina de bucurii iti doresc si eu, draga Ella! :)

      Ștergere
  10. Un butoi i-ar fi mai nimerit... :)

    RăspundețiȘtergere