duminică, 8 ianuarie 2012

"Cafeneaua" un musical cu adevarat fermecator...

Spectacolul Teatrului Masca "Cafeneaua", este perfect pentru a te incarca de energie si buna dispozitie...
Gasesti de toate in "Cafenea"...muzica,dans,story si mai ales love-story - tratat in registru comic... si asta nu e tot (vorba reclamei) in plus mai primesti si jonglerii,pantomima si un numar foarte simpatic cu marionete...si toate acestea in fata Fontanei di Trevi...ooo Bella Italia :)
Scenariul si regia apartin neobositului Mihai Malaimare,coregrafia celebrului Ioan Tugearu si muzica inspiratului Paul Urmuzescu...

Povestea suna cam asa :
"Langa locul unde nu se intampla nimic, unde sase barbati singuri isi „drogau” solitudinea cu savuroasa licoare intunecata, apare o superba necunoscuta care-i vrajeste pe toti. Unul cate unul, ii cad la picioare strainei care, cand cu gratie, cand cu nebanuita forta (invingandu-i cu propriile arme), le face sufletele… knock-out. Ea - frumoasa, adorata, misterioasa si dorita - dispare la fel de „fulgurant” cum a aparut. Nu inseamna ca, daca preafrumoasa pleaca, lasandu-i pe toti sa tanjeasca dupa dragostea absoluta, trebuie ca ei sa fie tristi si neconsolati. Pe lume exista si alte femei - care, e adevarat, nu-s desavarsite-n tot si-n toate ca Ea, dar… cine e perfect?"

(Corina Oancea - Felicia)


Si arata cam asa :



Va recomand spectacolul cu tot dragul...sunt sigura ca nu veti fi dezamagiti :)

26 de comentarii:

  1. Fabulos text! Imi place la nebunie!
    Multumesc Pandhora! Am sa incerc sa-l gasesc! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vera: sper sa-l gasesti...o sa-ti placa...sunt sigura sigura...
    tu...suflet de artist >:D<
    pup Vera :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare un spectacol splendit! Vizionare placuta va doresc, norocosilor;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Un spectacol relaxant, cred. Interesantă preferința asta pentru rochii negre și gri. Am observat-o și la spectatoare, nu o dată. Păcat, o sală plină de negru dă senzația unui parastas... De ce oare nu mai existăcurajul de a purta culori?

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai citesc din cand in cand pe diverse bloguri diferite recenzii ale unor spectacole de teatru din Bucuresti. parintii mei au fost, cand erau un pic mai tineri mari fani de mers la teatru, si ma carau si pe mine cu ei de cand aveam numai vreo 4 ani, (poate si mai devreme, dar de atunci pot sa tin eu personal minte, ca imi placea sa adorm la teatru, ca mi se parea cald si cu lumina aprinsa, si auzeam oameni asa parca spunandu-mi povesti, si mama ma lasa sa-mi pun capul sprijinit de ea, si mirosea frumos ca isi dadea cu parfum, Miss Dior, de obicei, la vremea aceea...si adormeam asa si era asa de bine...)

    Acum, in ultima vreme parca mi-as dori sa mai citesc si recenzii de spectacole continand prezentari de nume NOI, de diversi regizori si artisti, efectiv, NU tot aia, Malaimare, Beligan, etc., ca pe astia ii stiu, au fost/sunt OK, oameni talentati, nimic de zis, dar zau, de ce nu citesti nicaieri chestii de genul "introducing o tanara speranta, si e si sexy si talentat !"...stiu ca suna poate a dorinta oarecum copilaroasa, dar eu personal am sa asociez intotdeauna mersul la teatru cu copilaria.

    RăspundețiȘtergere
  6. geanina : m-as bucura daca vei reusi sa-l vezi si tu:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Zina: eu iubesc culorile dupa cum se vede :)
    si da...exista aceasta tendinta spre negru sau culori terne in ideea gresit inteleasa ca doar culorile inchise inseamna eleganta...
    legat de spectacol...el are culoare prin ritm si atmosfera incat hainele sunt un accesoriu care subliniaza miscarea si veselia...te poti convinge cu ochii tai mergand sa-l vezi :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Rudolph A.: esti adorabil...de copil :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ah, de cind n-am mai mers la un spectacol ... in oraselul meu de provincie mai mult vara avem ocazia de a vedea teatru, cind se organizeaza spectacole in aer liber. Poate reusesc, sa programez ceva in urmatoarea calatorie la Atena ...

    RăspundețiȘtergere
  10. DANI : fiecare loc cu atractiile lui...tu locuiesti in Paradisul gradinilor...e si asta o compensatie :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulţumesc pentru recomandare. Mai ales că-i la "Masca"... :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie îmi plac tare mult tarantelele siciliene ca şi muzica veche italiană din anii '50 (de ex.Renato Carosone).Aşa că pitoresc-burlescul dans văzut în clip completează minunat muzica.La un moment dat, credeam că din "tarantella siciliana" se va da tonul unui "french can-can"...Pe bune, nu de...presă... :))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Max Peter : cu drag :)
    dar nu e la Teatrul Masca din Bucurestii Noi :)
    au o alta sala mai mica in care joaca cel mai des...sala este in Militari...

    RăspundețiȘtergere
  14. Marco Polo: si mie imi place alerta "tarantella siciliana" :)
    in spectacol,aceasta a fost punctul culminat si sfarsitul musicalului :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Sper că ai văzut spectacolul , aşa ceva nu se ratează , aştept impresii . Eu nu am fost de mult , exagerat de mult timp la un teatru şi chiar dacă tot timpul îmi propun , intervin o mie de alte priorităţi , triviale , de altfel ,si spoi îmi pare atât de rău , îmi promit dar nu respect . Păcat , nu mai avem timp să ne hrănim şi sufletul .

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună scumpo!
    Mulțumesc pentru informare!
    O săptămână minunată!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  17. regret ca nu locuiesc în Bucuresti, dar ma bucur pentru frumoasa seara pe care ai petrecut-o si-ti multumesc pentru farmecul pe care-l transmiti prin aceasta recomandare. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Uite ce reclama buna ai facut acesteui spectacol.Eu am gustat doar din momentul final,superb si plin de energie.Din pacate Masca nu vine pe la Sustiu,numai prin intermediul tau.:)

    RăspundețiȘtergere
  19. SoriN : tocmai pentru ca l-am vazut il recomand...clipul l-am postat ca sa sustina slabele mele cuvinte :)
    sunt sigura ca la un moment dat vei gasi o bucatica de timp in care sa te rupi de caruselul obisnuintelor :)

    RăspundețiȘtergere
  20. *ELENA*: cu drag :)
    o noapte frumoasa iti doresc la randul meu :)
    pup si eu >:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. CARMEN: sa stii ca m-am gandit la tine...am fost sigura ca ti-ar placea...tu care esti o persoana atat de tonica :)
    te imbratisez cu drag...somn usor >:D<

    RăspundețiȘtergere
  22. angi : daca ai zambit si te-ai simtit bine chiar si pentru cateva minute...e perfect :)

    RăspundețiȘtergere