miercuri, 25 ianuarie 2012

Miercurea fara cuvinte - Moara cu...




Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

86 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. imi doresc atat de tare sa vad o astfel de moara ca din povesti :)

      Ștergere
  2. ... cu elice în forma de cruce ;) Poezie adevarata în fotografiile tale! wow! perfecte pentru o escapada în vara - din iarna asta nehotarâta! sa fie iarna, sau sa fie toamna?!...
    Pupici. Somn usor, dulce Pandhora :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in seara asta la noi este iarna in toata regula :))
      imi doresc sa vad cu ochii mei un astfel de peisaj si o astfel de moara :)
      pup Carmen...somn dulce iti doresc la randul meu :*

      Ștergere
    2. Bucura-te de zapada si pemtru mine, te rog.
      Sonm usor!

      Ștergere
    3. buna dimineata draga mea :)
      o sa incerc sa ma bucur cu toate ca Bucurestiul sub zapada nu e deloc aducator de bucurie...dar o sa-ti trimit niste fulgusori in seara asta,da?
      te imbratisez >:D<

      Ștergere
  3. Ce faine sunt:)
    INtotdeauna mi-au placut morile de vant. Au ceva aparte.
    Multumesc de fotografii.
    Noapte senina, cer senin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie...imi pare tare bine ca iti plac si tie :)
      senina sa-ti fie si tie noapte si alba...ca zapada :)

      Ștergere
    2. mie mi sugereaza serenitate..avem si noi una la muzeul satului

      Ștergere
    3. si mie imi sugereaza aceeasi pace si o trecere a timpului blanda si fara urme :)

      Ștergere
  4. Cred c-am sa ma retrag unde-i mai cald vazand atata verdeata!
    Sa fie cu noroc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de-ar fi cu noroc :)
      mi-ar placea sa stau o vreme intr-un astfel de loc:)

      Ștergere
  5. ... cu noroc ? Mai degraba, cu aripi imense - ma duce cu gindul, la scena aia din Pisicile aristocrate, unde ce doi catei il urmareau pe majordomul cel rau. As vedea filmul cu o cupa de inghetata ca accesoriu de vizionare. Da, e prea tirziu ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ohhh...ce imagine frumoasa ai creat...
      un film adorabil si in plus...ispita mea din aceasta dupa-amaiza :)

      Ștergere
  6. Frumoase peisaje!
    Poate le visez .
    Somn usor ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe imagini! Am văzut câteva mori asemănătoare la Muzeul ASTRA din Sibiu, dar erau mai mici. Pe vremuri se găseau astfel de mori de vânt în ...Dobrogea!

    Numai bine, Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mereu am zis ca trebuie sa ajung si eu la Sibiu...
      in Dobrogea am fost cand eram mica...m-a impresionat uscaciunea si...magarii....imi plac mult magarii...
      o noapte frumoasa iti doresc Alex :)

      Ștergere
    2. Uite, am găsit şi eu pe cineva căruia să-i placă măgăruşii! :-) Sunt atât de simpatici şi-mi sunt tare dragi, mai ales când ...."cântă". Un vecin al bunicilor avea unul şi noi credeam că dă ..."ora exactă", atunci când rage. Iar când sunt pui, sunt tare drăgălaşi urechiaţii!

      Numai bine şi ţie, Pandhora!

      Ștergere
    3. la fel pot sa zic si eu...am gasit pe cineva caruia sa-i placa magarii si tare ma bucur :)
      mereu am zis ca voi face o postare despre magari...cred ca a venit timpul :)
      o dimineata perfecta iti doresc Alex! :)

      Ștergere
  8. superbe imagini! eu nu am avut ocazia sa intalnesc nici una...noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna dimineata :)
      nici eu...dar imi doresc foarte foarte tare...

      Ștergere
  9. Ce pitoresc !
    O fi Olanda,după mori și canale !

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase imagini ! Morile de vânt evocă timpuri de demult, de pe când zânele mai dansau prin poieni, iar piticii scoteau nestemate din adâncurile ământului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce imagine frumoasa mi-ai adus in fata ochilor...multumesc :)

      Ștergere
  11. Primele mori pe care le-am vazut... erau la coltul strazii. Tatal meu spunea ca batranele alea vorbeau ca niste mori stricate. O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      aproape te-am crezut cand am inceput sa citesc :))
      sa stii ca am vazut si eu ceva mori din astea :))

      Ștergere
  12. Frumoase, imi dau un sentiment de liniste!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Uite, imagini care induc pacea și liniștea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mereu mi-am dorit sa vad interiorul unei mori de vant...mi-am imaginat-o ca pe o casa de pitici :)

      Ștergere
  14. Am fost pe acele meleaguri. Locuri de vis!

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună scumpo!
    Superbe imagini!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag te pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  16. excelente imagini. Care mai de care mai frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  17. multumesc Elena :)
    o zi frumoasa iti doresc cu tot dragul...te pupic >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. Superbe imaginile! E moara cu noroc...
    Zi de miercuri superbă! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. asa e Sara...moara nu poate fi decat cu noroc...altfel de moara decat cea a lui Slavici :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Au un parfum aparte, ei au ştiut să şi le păstreze. La noi nu mai găseşti decât în Sibiu, reconstituite, în muzeu.

    RăspundețiȘtergere
  21. sper sa ajung si eu la Sibiu intr-o buna zi si sa le vad...sigur...Olanda ar fi de dorit dar... :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Superba galeria foto prezentata mai sus . Morile de vand simbolizeaza norocul. Felicitari pentru poze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta nu stiam...multumesc ca mi-ai spus :)
      ma bucur ca ti-au placut :)

      Ștergere
  23. mi-am adus aminte de Don Quijote :))) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca asta este unul din motivele pentru care imi sunt dragi morile de vant:)

      Ștergere
  24. Cat verde!! Prin atata alb ne-ai facut ziua mai... fresh. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. alta culoare...alta planeta parca ar fi :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Uneori TREBUIE sa luptam chiar si cu morile de vant! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. alte ori o facem chiar fara sa stim ca o facem :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Olanda imi inspira mie...Andy e jumatate olandez ...

    RăspundețiȘtergere
  29. moara cu fotografii minunate?

    RăspundețiȘtergere
  30. ...noroc!Nu stiu alta asociere.
    Fotografiile te cheama sa o vezi si in realitate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slavici e atat de al nostru :)
      si da...morile de vant au acel idilic care te face sa le fii in preajma :)

      Ștergere
  31. a. Da, morile sunt tipice pentru Olanda.Exact ca şi saboţii cei de lemn ai...morăriţei olandeze, aceea cu boneţica albă, apretată dur ca un coif.
    b. Mi-ar plăcea să am o moară de acest tip (olandez) dar în ... miniatură, care să se învârtă şi cu care să pot măcina dimineaţa boabele de cafea aduse din coloniile...olandeze, bineînţeles... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce idee faina...o moara-rasnita de cafea...mi-ar placea la nebunie :)

      Ștergere
  32. Deosebite imiaginile. De-ar fi şi la noi măcar un loc ca acesta...

    RăspundețiȘtergere
  33. ...dor de duca.:)
    Povesti frumoase se tes in jurul acestor mori.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna ideea dorului de duca...daca la capatul drumului te asteapta o astfel de moara :)

      Ștergere
  34. cu...ceva greu de macinat
    o seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...si nici nu este departe de adevar :))
      faina sa-ti fie si tie seara :)

      Ștergere
  35. Peisajele sunt minunate. As vrea s am o casuta intr-un astfel de loc. sa stau cu prietenii lnga marginea apei, sa savuram un vin pastrat la rece in apa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...da...exact asta imi doresc si eu :)
      asa arata visele frumoase :)

      Ștergere
  36. Sarut mana cu respect!
    Ce minunate loc trebuie sa fie acestea judecând dupa frumusetea fotografiilor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna dimineata :)
      cum ii spuneam si lui Costin...cred ca asa arata un vis frumos :)

      Ștergere