miercuri, 11 ianuarie 2012

Miercurea fara cuvinte - Wooden Smoking Pipe...






Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

79 de comentarii:

  1. Trebuie sa te respecti cu adevarat ca sa poti sa te bucuri de astfel de pipa.
    Cer senin in fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  2. sînt elegante, conferă o notă de distincţie parcă, dar eu tot nu am să fumez vreodată pipă :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si ma bucur de un hobby aristocratic ce presupune crearea unor momente de relaxare :)....asa am inteles!

    RăspundețiȘtergere
  4. tu26dor: fumatorii de pipa sunt fermecatori pentru ca sunt...altceva :)
    senin sa fie si cerul noptii tale :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O colecţie faină dar dăunătoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Călin: au cu adevarat aceste calitati:)
    dupa parerea mea pipa se potriveste barbatilor ajunsi la maturitatea deplina...oricum,asta inseamna pentru fiecare barbat altceva :))
    sa inteleg ca totusi fumezi...dar nu pipa :))

    RăspundețiȘtergere
  7. geanina : artstul din tine a prins pe loc ideea :))

    RăspundețiȘtergere
  8. abbilbal: parca ar mai fi ceva cu adevarat sanatos :)

    RăspundețiȘtergere
  9. :) aproape 20 de ani am fumat pipă !
    Tabacul preferat era Captain Black Gold !
    Acum nu mai fumez și sunt tare fericit pentru asta !

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte faine poze. Parcă şi simt aroma tutunului de pipă. Este inconfundabilă! Am pufăit şi eu cândva dintr-o pipă micuţă, din lemn de vişin.
    Numai bine, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  11. tu1074 : daca tu esti fericit...ma bucur...dar pe mine m-ai intristat :(
    sunt sigura ca ti se potrivea pipa :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Alex : imi place mirosul tutunului de pipa...e foarte aproape de natural...mi se pare ca da intimitate unei incaperi...
    dar urasc cu desavarsire aroma de vanilie a tutunului de pipa :)
    o noapte frumoasa iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  13. arata bine doar in poze, altfel nu-mi place nici obiceiul si nici mirosul :(

    RăspundețiȘtergere
  14. Kadia : ca orice "viciu" are sustinatori si oponenti ceea ce e absolut firesc :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mie nu-mi prea plac barbatii care fumeaza pipe...adica efectiv nu am cunoscut eu vreunul in mod special simpatic mie. Am preferat femeile fumatoare de pipe in public, de cate ori mi-a iesit in cale, f rar, desigur, vreuna, si desigur cu tutun, NU cu amfetamine sau crack-cocaina.

    Mi s-a facut groaza de cate ori am vazut pipe pt fumat droguri ilicite, mai ales din alea de sticla...din fericire rar. Am amintiri total neplacute in legatura cu asta.

    Eu nu am fumat niciodata narghilea, dar in legatura cu asta nu am preferinte de tip indicativ regizoral re daca persona care o fumeaza sa fie de sex feminin sau masculin.

    (Eu personal inteleg pipele chiar ca pipe, cf. exact "sometimes a cigar is just a cigar".)

    Re fumat tigari eu nu am ritual de tip fetishist, sau de nici un alt fel. Pur si simplu fumez cum imi vine, cand imi vine, si/sau am ocazia de pauza. Sunt cam suparat in ultima vreme ca nu mai pot gasi Marlboro Advance, si trebuie sa ma chinuiesc cu Marlboro Gold Silver, sau chiar cu Dunhill uneori. Am, insa, amintiri destul de OK in legatura cu Dunhill, si din Bucuresti si din Hong Kong, si pana la urma cred ca o sa ma fixez pe asta, desi am fost fan Marlboro multi ani. Mie mi-a placut Advance insa atat de mult. Nu stiu de ce nu se mai manufactureaza, sau poate ca nu se mai importa in Norvegia.

    RăspundețiȘtergere
  16. vai, iubita mea, de ce mă ispiteşti? :)
    te îmbrăţişez cu drag, o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  17. De-i viciu (deşi e greu de vorbit despre, hai să-i spun, prihănirea aceasta) câtă sofisticare presupune ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumoase fotografii, te duc cu gândul la calm, discreție și eleganță,... deși nu pot suporta fumul de tutun, de oricare ar fi el. Îl admir doar în poze !
    PS. Pandhora, când vii în vizită pe blog (și te aștept cu drag oricând) pune, te rog, și un link spre blogul tău !Azi am să-l pun eu.

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place !

    Hmmm...imi amintesc de mirosul fumului de pipa amestecat cu cel al cogniacului si ceva mosc :)

    O zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  20. Rudolph A.: din punctul meu de vedere pipa inseamna mai mult decat actiunea in sine...aceea de a fuma si exact asta imi place un fumator de pipa...mi se pare un atribut potrivit unei masculinitati elegante...
    am fumat si eu o perioada destul de lunga Marlboro Gold Silver dar tipul Advance nu il cunosc...
    de vreo 5 ani fumez doar Davidoff Slim...tutunul are o aroma clasica,usoara si tarie atat cat trebuie...sau cat imi trebuie mie :)

    RăspundețiȘtergere
  21. anastasia : asa am facut?? ce rea sunt :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Doru: da...sofisticat este cuvantul potrivit :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Zina: da...acestea toate induc o anumita stare de spirit pe care si eu o admir...
    multumesc Zina :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Nima: excelenta comnbinatie :)
    o zi faina iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Primul gand care mi-a trecut prin minte: relaxare... La a treia fotografie, mama ar fi zis: reprezentarea viciului...

    RăspundețiȘtergere
  26. handmade.in.covasna : as nuanta completand...eleganta viciului :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu as folosi pipele doar ca obiect decorativ, imi place forma lor si unele sint adevarate opere de arta.

    RăspundețiȘtergere
  28. Ca fumator de pipa, iti multumesc pentru postare. Cred ca voi folosi excelentele imagini cat de curand, intr-o postare (in pregatire) mdespre cum se pipaie!

    RăspundețiȘtergere
  29. Bună scumpo!
    Superbe pozele tale!
    Zi de miercuri cât mai frumoasă!
    Pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  30. Prima dată, la o privire fugitivă, mi-am zis că Pandhora a postat poze de..."trei lulele". :)Dar nu e aşa.Ce vedem sunt mici obiecte frumos sculptate (cireş, parcă ?) care-i bucură pe cei cu-adevărat cunoscători şi împătimiţi.Parcă şi simt discretul fum aromat de tabac al căpitanului Val-Vârtej, cel de odinioară...Dar dacă iei la "bord" şi un păhărel (în plus) rişti "să furi luleaua neamţului"... :)))

    RăspundețiȘtergere
  31. DANI : am si eu o pipa pe care asa o si folosesc...ca obiect decorativ :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Zamfir de Turda : umorul fmatorului de pipa :))
    cu drag Zamfir :)

    RăspundețiȘtergere
  33. *ELENA* : multumesc :)
    pup si eu...o zi faiana iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Marco Polo: multumesc multumesc :)
    ma bucur ca-ti plac...dar desspre "sa furi luleaua neamtului" habar nu am :))

    RăspundețiȘtergere
  35. nu sunt fumatoare, dar pipele ma fascineaza; uite ce priceputi suntem http://www.forbes.ro/Cum-a-ajuns-un-roman-cel-mai-apreciat-designer-de-pipe-din-lume_0_2320.html

    RăspundețiȘtergere
  36. @Pandhora:
    Caută pe "dex-on-line" expresia!
    Cred că ţie ţi s-ar potrivi mai mult expresia "îndrăgostită...lulea"! :)))

    RăspundețiȘtergere
  37. Marco Polo: am inteles acum...in concluzie...atentie la lichide :))

    RăspundețiȘtergere
  38. Marco Polo: si da...cand mi se intampla...ma indragostesc "lulea"...doar ca nu ma tine mult :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Sophie : o da...mi-am amintit ca am citit despre tip...e de admirat mai ales pentru curajul de a fi un pic altfel...uite ca acest altfel face cu adevarat diferenta :)

    RăspundețiȘtergere
  40. adevarata pasiune aici...imi place mirosul si ma fascineaza ritualul...

    RăspundețiȘtergere
  41. Mereu găsesc bunătăţi aici. Voi trece mai des daaar, rămîne cum am stabilit: să le păzeşti bine, da? :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Ei... aşa da! N-am mai văzut pe un blog vreo referire la fumatul pipei de nu mai ştiu când...
    Pentru o perioadă am fumat şi eu pipă. Nu era vorba de dependenţa de nicotină, ci mai mult de cea legată de tabiet.
    Plus aroma...
    M-am lăsat de pipă pentru că nu se mai găsea decât mahoarcă puturoasă... :))

    RăspundețiȘtergere
  43. Tiberiu : te astept...eee...mai inchid cate un ochi din cand in cand :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Max Peter: acum s-au mai schimbat lucrurile...poate ca ar fi timpul sa te reapuci...sunt sigura ca ti-ar sta foarte bine savurand o pipa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu aş vrea să mă las de tot!...

      Ștergere
    2. Max Peter: si eu spu la fel...dar ma ngai cu gandul ca fumez foarte putin :)

      Ștergere
  45. SoriN: seara buna Sorin :)
    adevarat...fumatorii de pipa sunt o adevarata casta :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Cu cine ai fumat "Pipa Pacii"?:)
    E o adevarata ispita azi la tine...

    RăspundețiȘtergere
  47. angi: nu am fost pusa in situatia asta din fericire :))
    pai nu de asta sunt facute ispitele?ca sa le cedam...sau nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  48. @Zamfir de Turda: stii blogul lui Lascaris ? E un avocat din Bucuresti, e f simpatic, si ii plac pipele. Poti sa-l gasesti pe Google dand "lascaris wordpress blog" sau ceva de genul asta. Dar trebuie sa ai rabdare sa ii gasesti portiunile de pe blog legate de pipe, ca nu o sa-ti sara poate in ochi la prima vedere, el avand in clipa asta alte preocupari mai importante decat sa stea sa-si ordoneze blogul. Dar are posturi despre pipe si uneori si despre ceaiuri si alte chestii misto, daca te pricepi sa le cauti.

    P.S. Disregard comentariile de pe blog. Sunt, majoritatea, off topic, mai ales alea facute de mine.

    RăspundețiȘtergere
  49. Ca obiect in sine ma atrag foarte mult, ca tot ce e vintage de altfel! Adevarate bijuterii!
    Felicitari Pandhora pentru acest subiect deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  50. Pana sa ma las de fumat am incercat de cateva ori si pipa :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  51. oooooo! ce serie de fotografii ne oferi tu astazi, draga mea Pandhora! Tabac adevarat si coniac fin!... sotul meu a privit si a îngitit în sec... Nu mai fumeaza de o jumatate de an!
    Happy WW! Felicitari pentru ,minunatele fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  52. Elegant, distins, La Belle époque!
    O seară interesantă! ;)

    RăspundețiȘtergere
  53. da, ai înţeles foarte bine; dar nu fumez pipă, nu fumez trabuc, fumez doar ţigări. din alea normale, fără adaosuri ;)

    RăspundețiȘtergere
  54. :)vizual m-au dat gata,in rest ma tin tare pe pozitii.:)

    RăspundețiȘtergere
  55. nu stiu de ce dar imi inspira eleganta ultima poza:)

    RăspundețiȘtergere
  56. ANA MARIN: sunt de acord cu tine:)
    o seara faina iti doresc la rndul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  57. cypy: amintiri frumos...mirositoare :)

    RăspundețiȘtergere
  58. Melly: multumesc pentru aprecieri :)
    o seara frumoasa iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  59. CARMEN: multumesc pentru aprecieri...imi pare bine ca ai simtit atmosfera parfumata de fumul de pipa :)
    sunt sigura ca amitirile lui Helmult sunt placute...ma bucur daca i le-am reinprospatat :)
    pup dulce Carmen...somn usor >:D<

    RăspundețiȘtergere
  60. Mirela P.: tu esti o cunoscatoare si o consumatoare de frumos...
    multumesc pentru aprecieri :)

    RăspundețiȘtergere
  61. Costin Comba: asta este adevarul...da :)

    RăspundețiȘtergere
  62. C.L.M.: poate pentru ca asta exprima :)

    RăspundețiȘtergere
  63. Fotografiile tale povestesc despre o frumoasa epoca! Complimente si multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. LOLITA: multumesc pentru aprecieri :)
      si da...povestesc despre o epoca in care exista timp pentru a te bucura de lucruri placute :)

      Ștergere