miercuri, 4 ianuarie 2012

Miercurea fara cuvinte - Champagne...


Doua marci romanesti intr-o prezentare de exceptie....
Prima,din podgoria Panciu este imbuteliata intr-o sticla din cristal placata cu argint si aur...
Cea de a doua,de la Cricova, este oferita intr-o sticla din cristal lucrata manual,gravata cu aur de 24 de carate...

Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

66 de comentarii:

  1. Hmmm,nu am gustat niciodata, dar daca spui ca merita...

    RăspundețiȘtergere
  2. La asemenea sticle parca nici nu conteaza gustul...
    Doua sticle de colectie:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uuuuuu...nu-mi gasesc cuvinte de atatea ...carate!

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Vera : nici eu...dar mi-as dori...sa le vad de aproape in primul rand :)

    RăspundețiȘtergere
  5. la asemenea sticle parca nici nu conteaza banii! mi-ar placea sa le am!:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Dana Diaconu : daca tot avem sampanie...sa ciocnim...:)
    la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. doua "bijuterii" pentru un start bun în prima editie a Miercurii fara cuvinte din 2012 :) O alegere de înalta clasa! Noroc si sanatate!
    Happy WW!
    (si un pupic de somn usor)

    RăspundețiȘtergere
  8. geanina: o da...si eu...macar una dintre ele :)

    RăspundețiȘtergere
  9. CARMEN : mi-ar placea sa savuram aceasta bautura admirand lumina care innobileaza sticlele :)
    sunt incantata ca avem si editii de lux pentru aceasta bautura...si ca marcile sunt romanesti...
    doua podgorii cu traditie :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Da este deosebit de frumos prezentată!
    Nu sunt mare amator de șampanie :( dar astea arată chiar bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Să fie oare ambalajul mai valoros decât conţinutul?

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu ma pricep la sampanii, nu ma dau in vant. Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  13. Superbe ambalaje pentru un conținut de care sunt sigură că e pe măsură. Mi-ar fi plăcut să știu și cât costă o asemenea operă de artă ! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani,scumpo!
    Arata super..
    O zi excelenta scumpo!
    Cu mare drag te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  15. Gata! Mulţumesc, mi-ajunge!... :)))
    Părerea mea e că de multe ori ambalajul îţi ia ochii, deşi conţinutul ar trebui să conteze mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  16. Surprinzătoare şi îmbucurătoare imagini!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  17. fosile: la multi ani iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  18. tu1074: da...arata intr-un mare fel :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Costin: stai linistit...nici eu...dar asta nu ma impiedica sa admir niste obiecte frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Zina : Cricova costa undeva la 1.500 RON...ambele se fac doar la comanda...

    RăspundețiȘtergere
  21. *ELENA*: o zi excelenta iti doresc la randul meu...pup si eu dulce :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Max Peter: este adevarat in cele mai multe dintre cazuri...mi-as dori sa nu fie valabil si in cazul de fata :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Doru : ma bucura aprecierea ta...multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Uau! Arata de parca n-ai mai vrea sa desfaci sticla! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Splendide prezentari. Ma multumesc si cu o sticla mai simpla, importanta e licoarea ...
    La Multi Ani ! In sanatatea noastra !

    RăspundețiȘtergere
  26. karma police: intr-adevar de exceptie :)

    RăspundețiȘtergere
  27. DANI : sigur ca da...dar cand una o completeaza pe cealalta atunci totul e perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Le desfacem? Si dupa ce bem sampania, amanetam sticlele?

    RăspundețiȘtergere
  29. Hmmm, ce bunătăţi. Păzeşte-le bine că altfel... :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Absolut superbe! Parca ar fi...da, sticle de parfum. Dar ce parfum are sampania...un parfum unic! Happy WW1 :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Da, amabalajele sunt reuşite, dar beutura cum e?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  32. Sophie : pana de Sf.Ion ce sa facem si noi :))

    RăspundețiȘtergere
  33. handmade.in.covasna: asta in cazul in care nu ramanem deja "amestecati" dupa ce am baut-o :))

    RăspundețiȘtergere
  34. Mirela P.: exact asta mi-au sugerat si mie :))

    RăspundețiȘtergere
  35. Iris: de-as sti sa-ti spun Blue...ti-as spune:))
    ma indoiesc sa fiu atat de norocoasa incat sa aflu :))

    RăspundețiȘtergere
  36. a.Am văzut poze cu interiorul avionului sultanului din Brunei.Cam ca în...1001 de nopţi! Trebuia să-mi imaginez că se poate şi la noi ceva similar ca idee...E drept, la o scară mult mai mică, deşi acela care o urcă e pe...picior mare! :)
    b."Champagne" nu e cumva "Marcă înregistrată"? E voie să fie scris AŞA pe ce vedem mai sus?
    c.Întrebare de final :) : dacă putem afla cumva dacă şi "Halewood România" execută la comandă astfel de produse frumos decorate?

    RăspundețiȘtergere
  37. Marco Polo: nici nu este scris...Champagne este intra-devar marca inregistrata...
    acestea se comercializeaza sub numele de vin spumant de tip Champagne iar sticlele se realizeaza doar pe comanda...
    mi se pare de un deosebit bun-gust iar vinul este realizat,evident,dupa metoda Champagne :)

    RăspundețiȘtergere
  38. chiar prezentare de exceptie...
    zi frumoasa sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  39. rokssana: multumesc :)
    faina sa-ti fie si tie seara :)

    RăspundețiȘtergere
  40. O sampanie pentru un an mai bun!
    Multumesc Pandhora!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  41. Melly: asa sa fie :)
    o seara perfecta iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Un toast, cu drag, pentru dumneavoastră! La mulți ani!
    Seară frumoasă de miercuri vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Sara : multumesc draga mea :)
    la multi ani si un 2012 minunat iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  44. la multi ani iti doresc la randul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  45. La multi ani!
    Ia te uita ce decor pentru masa de Rev!:)) Oare continutul merita macar 1/4 din pretul ambalajului?

    RăspundețiȘtergere
  46. Pai vad ca tu ai ales doua sortimente de sapmanie si nu mi-e clar pe care o servesti la intampinarea invitatilor?
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  47. Neuroanchiloza: eu vreau sa cred ca da :)

    RăspundețiȘtergere
  48. SoriN : sa stii ca atat am ezitat incat au ramas doar pentru a fi admirate :))

    RăspundețiȘtergere
  49. Pandhora!!!

    Miercurea fara cuvinte - Champagne!

    Muito bom!

    Bom dia!

    Adriano.

    RăspundețiȘtergere
  50. Clik: oi Adriano
    Obrigado ... desejando-lhe um lindo dia!

    RăspundețiȘtergere
  51. IULISA: adevarat :)
    o zi minunata iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere